Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה ניתן לעשות עם רכב ישן?

מה ניתן לעשות עם רכב ישן?
קרדיט: Pixabay.com

מה ניתן לעשות עם רכב ישן?

לאן שלא תסתכלו ברחובות העיר, במושבים, בקיבוצים ולעתים אפילו בשדות ובדרכים תוכלו למצוא רכבים ישנים, עומדים ומחלידים להם לאיטם. רכבים אלו מזהמים את הסביבה, תופסים מקומות חניה של רכבים פעילים ובאופן כללי אינם בדרך כלל מוסיפים דקורציה יפה ומכובדת לנוף שלנו. משום כך מומלץ לבצע פעולות שונות שיתנו לכם "כמה גרושים" על הרכב לפני שאתם מעמידים אותו לשווא שיחליד ויירקב לאורך הזמן. יש כמה דברים שתוכלו לעשות עם רכב ישן וכך גם תוכלו להרוויח מעט כסף וגם לתרום לשמירה על הסביבה.

כיצד משביתים מפעילות רכב ישן?

ראשית יהיה עליכם להשבית את הרכב מפעילות. מבטלים את הרישוי הקיים של הרכב וכדאי לבדוק אם מגיע לכם זיכוי על יתרת זמן הרישוי. לאחר מכן תצטרכו להקפיא ו/או לבטל את הביטוח על הרכב ולהזדכות על הסכום היחסי שנשאר לכם מהפוליסה. לבסוף כדאי יהיה לסכם עם קונה רכבים לפירוק על מחיר ולתת לו לגרור את הרכב שלכם מטעמו.

קרדיט: Pixabay.com

הרכב עבר תאונה או פשוט התיישן?

אם הרכב עבר 20 שנה על הכביש ויש להורידו מהכביש זה הזמן למכור אותו לקונה רכבים לפירוק. תוכלו גם לקחת את הרכב לגריטה אולם קונה רכבים מפירוק ייתן לכם לרוב הצעת מחיר מעט טובה יותר. אם הרכב יורד מהכביש בשל תאונה צריך לראות אם ניתן להציג משהו מחלקי הרכב. במידה ולא הרכב ילך ישירות לגריטה.

האם ניתן לקחת את הרכב לגריטה?

בעבר הממשלה רצתה לעודד אנשים שלא להעמיד רכבים ולזהם את הסביבה, לתפוס שטח ולפגוע באזרחים ולכן הציעה לאנשים לקחת את הרכב לגריטה ולקבל מעט כסף בעבור גריטת הרכב שלהם. הרכב נמעך וממוחזר לידי ברזל חדש בו משתמשים להכנת מוצרים חדשים. כאמור פתרון נהדר לכל הצדדים אלא שכיום הוא לא קיים ולכן הפתרון הטוב ביותר עבורכם או לקחת את הרכב לפירוק.

מכירת הרכב לפירוק:

קונה רכבים לפירוק יהיה לרוב אדם בעל מגרש מכוניות ישנות ו/או בעל מוסך שיש לו שטח למכוניות אלו – אשר יקנה את הרכב מבעליו ויתחיל לפרק את החלקים השונים בו בהם יוכל לסחור כחלפים יד שנייה במוסך שלו או עם בעלי מוסך אחרים.

מה האינטרס של בעל מגרש הרכבים לקנות ממני רכב לפירוק?

האינטרס הוא כלכלי כמובן. כיצד קונה הרכב לפירוק ירוויח מהרכב הישן שלכם? ובכן כאשר אתם מחליפים חלק ברכב במוסך – אתם לרוב נשאלים אם אתם רוצים חלק חדש מהיצרן עם אחראיות או חלק יד שניה במחיר מוזל יותר. אותו חלק יד שנייה מגיע מרכבים מפורקים. תארו לכם שבעל הרכב משלם להם 1000 שקלים עבור רכב לפירוק ומוציא ממנו מערכת סטריאו ורמקולים סבירים אותם יוכל למכור ב150-250 שח, יוכל להוציא גלגלים במצב סביר אותם יוכל למכור ב50-100 שקלים לגלגל, גיר, הגה, מושבים, שמשות, דלתות, ידיות, מראות והכול במחיר יד שניה סביר בהחלט יוכלו לא רק לכסות את המחיר שהוא שילם עבורכם אלא להכפיל פי 3-5 את ההכנסה בדרך כלל כדי שזה גם ישתלם מבחינת זמן העבודה על פירוק הרכב

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...