Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה חשוב לדעת לפני שקוראים לטכנאי מקררים?

מה חשוב לדעת לפני שקוראים לטכנאי מקררים?
קרדיט freepik

המקרר הוא אחד מבין מוצרי החשמל החשובים ביותר שיש לנו בבית. כשהוא מתקלקל, אנו יודעים שעלינו לפעול במהירות ולהזמין טכנאי מקררים, אחרת מרבית ממוצרי המזון המצויים בו יתקלקלו. חלב, קרטיבים, גבינות ובשר – אלה ואחרים נתונים למצב של סכנה ממש, ובעל המקרר לא פעם אובד עצות וזקוק לעזרה מקצועית. טכנאי מקררים הם אנשי המקצוע שעברו הכשרה מיוחדת כדי לטפל במקרר שלכם. אך הסוד הוא למצוא טכנאי מקררים טובים ומקצועיים שיוכלו לעלות על התקלה במהירות. 

מה חשוב לדעת לפני שקוראים לטכנאי מקררים?
קרדיט freepik

המקרר לא מקרר? יש לכך הרבה סיבות

אם אתם מגלים שהמקרר הפסיק לקרר פתאום, דעו שעשויות להיות לכך סיבות רבות. לפני הכול, כדאי לעצור רגע ולבדוק אם מדובר בתקלה פשוטה שגם אתם יכולים לעלות עליה. עם זאת, במקרים רבים גם אם הצלחתם להבחין בתקלה, יש צורך לערב איש מקצוע. על כל פנים, אלה כמה מבין תקלות המקררים הנפוצות שכדאי להכיר:

  • תקלה במערכת ההפשרה – כלומר, אתם פותחים את המקרר ומגלים שיש בו שכבות על גבי שכבות של קרח ומערכת ההפשרה אינה מסוגלת למנוע את ההצטברויות האלה. מצב זה עשוי לנבוע כתוצאה מעומס מוצרים במקרר או במצב שבו טמפרטורת המקרר מכוונת לרמה נמוכה מדיי. 
  • מכוונים את הטמפרטורה – לפעמים ה"תקלה" במקרר נובעת מהזזה בלתי מכוונת של הטמפרטורה בתרמוסטט. אם אתם מבחינים שהמקרר מקרר חזק מדיי או כמעט שלא מקרר, התרמוסטט הוא הדבר הראשון שיש לבדוק. 
  • רעש המקרר – המקרר מפריע לכם להירדם בלילה? קיימות לכך כמה סיבות. ייתכן שיש בעיה במדחס, מאוורר או מנוע חשמלי. טכנאי מקצועי יבחן את הבעיה ויעלה עליה במהירות. 
  • נזילות מים – אם אתם מבחינים בנזילת מים הפוקדת את המקרר, יש צורך לקרוא לאיש מקצוע בדחיפות. כאשר מדובר בנזילה רצינית, הדבר עלול להעיד על מגש אידוי תקול. במקרים אחרים נזילות מים נובעות מסתימה בתעלת ניקוז שנגרמת על ידי שקית או מוצר מזון שחדר אליה בטעות.
  • כרטיס פיקוד דיגיטלי – תקלה בכרטיס הדיגיטלי עלולה להשבית את המקרר או לגרום לו להפסיק לקרר. 

איך מוצאים את טכנאי המקררים הנכון?

לא תמיד קל למצוא טכנאי מקררים בחיפה. מדובר בתחום פרוץ למדיי שבו פועלים, בין השאר, טכנאי מקררים בלתי מקצועיים שהורסים את שמם הטוב של טכנאים אמינים. לפיכך, לפני שמזמינים טכנאי מקררים כדאי לבצע כמה בדיקות. דבר ראשון, נסו לבדוק כמה שנות ניסיון יש לטכנאי המקררים בתחום. האם מדובר בטכנאי מוכר? תוכלו לברר זאת גם על ידי תשאול של שכנים, חברים או כל מי שנעזר פעם בטכנאי מקררים והתרשם מהשירות. דבר שני, שימו לב להתנהלות השיחה הראשונית לשכם בין טכנאי המקררים בטלפון. האם הוא ניגש ישר לעניין ושואל אתכם לגבי מהות התקלה? או שאולי הוא מנסה לסגור אתכם את המחיר בטלפון? ואם כבר מדברים על מחיר, חשוב לבצע סקר שוק ולבדוק את המחירים. זכרו שעל הטכנאי לספק לכם פירוט חשבון וחשבונית על כל המחיר שהוא גובה. 

נוסף על כך, כדאי לברר פרטים נוספים על טכנאי המקררים. לדוגמה, אילו שירותים הוא מספק מלבד תיקון מקררים? האם החברה שלו זמינה 24/7? האם יש אנשים נוספים שיכולים להמליץ עליו? ככל שתדעו כמה שיותר פרטים על הטכנאי, כך יהיה לכם קל יותר לעבוד איתו. כמובן, מקצועיות השירות אינה באה על חשבון הנדיבות. טכנאי מקררים מקצועיים ומנוסים יודעים עד כמה הלקוחות שלהם לחוצים כאשר הם נתקלים בתקלה במקרר שלהם, ולכן הם דואגים להרגיע אותם, למצוא את התקלה במהירות ולעדכן את הלקוחות בנעשה. 

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...