Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מגדל URBAN TOWER למחפשים דירות למכירה בקרית מוצקין

מגדל URBAN TOWER למחפשים דירות למכירה בקרית מוצקין

בין כל הפרויקטים שהופכים את הקריות לאחד המקומות המתפתחים בארץ, בולט פרויקט אחד וקצת שונה, מגדל Urban Tower שנבנה בדיוק במקום שבו קריית מוצקין מוכיחה לכל הערים שמסביבה שיש בה קהילה אורבנית שוקקת. מי שמחפש דירות למכירה בקרית מוצקין חייב להכיר את הפרויקט הזה.

מגדל URBAN TOWER למחפשים דירות למכירה בקרית מוצקין

בין נוחות אורבנית למרחב נשימה אמיתי

בתי קפה, מסעדות, נופי הים והעיר, הרכבת הקרובה, הקניונים, החנויות ומקומות הבילוי – כל אלו נמצאים במרחק נגיעה מהמגדל שנבנה במרכז העיר. הפרויקט נולד מתוך תפיסת חיים שונה, שמשקפת סגנון חיים מפנק, נעים ויוקרתי מבלי לוותר על האותנטיות של העיר הקטנה.

המגדל ממוקם בשכונת משכנות אומנים, שכונה חדשה ששמה דגש על איכות חיים של תושבים שרוצים להנות מכל מה שיש לעיר מפותחת להציע ומריאות ירוקות שיוצרות תחושת פסטורליה ורוגע במרכז העיר.

המגדל שבולט בשטח נישא לגובה של 21 קומות. הדירות נמצאות בקו הראשון לכיוון מערב, מה שמבטיח נוף לים בקו ישיר, ללא הפרעות מול העיניים. מי שמחפש דירות למכירה בקרית מוצקין יוכל למצוא כאן הרבה מאד יתרונות בבניין אחד, לצד השירותים הקהילתיים המוצעים בשכונה.

קווים לדמותו של מגדל אחד

המגדל הגבוה של Urban Tower מציע למי שמחפש דירות למכירה בקצרין של 4 או 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ודירות גדולות ויוקרתיות של 6 חדרים בנייה ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר. הסגנון העיצובי הוא מודרני ומעודכן, עם הרבה דגש על פונקציונליות ונוחות.

דגש מיוחד הושם על יחידת ההורים בתוך הדירות, שמאופיינת בפתרונות יוקרתיים במיוחד עם דגש על פרטיות, פינוק ואלגנטיות. למרות שכל דייר בבניין יוכל לעצב את דירתו כפי שירצה, הבסיס אחיד ומאפשר חוויית מגורים באמת אחרת, בסביבה שבה עד כה לא היו פתרונות כאלו.

לצד הדירות עצמן, שבהן הושם דגש על תחושת יוקרה ופינוק, הבניין עצמו מציע אורח חיים מלא בפינוקים ונוחות. לובי הבניין המעוצב הוא הסימן הראשון לכך שמדובר בחוויית מגורים אחרת ולאחריו חדר הכושר הפרטי, חלל מיוחד לאירועים ולצרכי הדיירים וחנייה נוחה.

גם למשפחות – ולא רק

את הבניין מיקמה חברת שרביב שאמונה על תכנונו ובנייתו, כמו על תכנון כל השכונה, במקום אסטרטגי שמתאים לכמה אוכלוסיות. המגורים בבניין מתאימים למשפחות עם ילדים, שרוצות להיות קרובות למוסדות לימוד, גנים איכותיים, בתי ספר, מרכזים קהילתיים וגני משחקים. הדירות הגדולות מספקות מרחב גדול למשפחה עם כמה ילדים בסטנדרטים גבוהים.

בנוסף, הדירות הקטנות יותר יכולות להתאים לזוגות בוגרים יותר, שמחפשים להתחיל שלב חדש בחיים ולהנות מחוויית מגורים באמת מפנקת, שתתמוך בתקופה הזו של החיים.

פרויקט Urban Tower מסמל סגנון חדש של בנייה שמי שחיפש עד כה דירות למכירה בקריית מוצקין לא היה יכול למצוא – דירות יוקרתיות, עם נוף יפיפה, רמת גימור גבוהה ודגש על הפרטים הכי קטנים, מגורים חכמים נוסח המאה ה-21.

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...