Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מבנים חכמים 2023

מבנים חכמים 2023
קרדיט: Canva

מערכת בקרת מבנה היא מודל סופר מתקדם של בית חכם כפי שאנו הולכים ומתוודעים אליהם בשוק הפרטי. בית חכם הוא בית שכלל מערכות החשמל שלו נשלטות בידי מערכת מרכזית אחת חכמה הניתנת לבקרה, לניהול ותכנון, ובאופן כללי לשליטה של בעל הבית. כמוהו בדיוק אך בפורמט מתקדם ורחב היקף היא מערכת בקרת מבנה. זו מיועדת עבור מבנים בסדר גודל שונה, כמו מפעלים או מבני תעשיה, בתי עסק או קומות משרדים, הכוללים בתוכם מספר רב של מערכות טכנולוגיות ומכניות, לא רק מתחומי החשמל אלא גם למשל מערכות מים, ביוב ועוד. מבנים כעין אלו זקוקים למערכת חזקה המסוגלת להכיל היקף עבודה שכזה, אל תוך מחשב אחד או רשת מחשבים קטנה בחדר הבקרה, אשר נשלטת באמצעות מסכים על ידי איש צוות ייעודי אחראי האחזקה. ס.א.א. הנדסה ומיזוג אוויר מציעים ללקוחותיהם מערכת בקרת מבנה מקצועית ומתקדמת ביותר המאפשרת לכל עסק או מפעל לייעל את מערך האחזקה, לחסוך משאבי זמן וצוות ולקדם תהליכים.

מה כולל MBM

MBM, שמה המוכר יותר של מערכת בקרת מבנה, עשוי לכלול כל רכיב אוטומציה במערכת שלכם. במבנים משמעותיים מדובר באינסוף פריטים, מערכות תאורה, מיזוג, מים, מכשור ומכונאות, חוות צ'ילרים ועוד. במקום שיהיה נשלט באמצעות שעון מקומי או שלט אישי, מרכז השליטה מועבר ליחידה מרכזית המאגדת בתוכה את כולם יחד ברכזת אחת, המוצגת על גבי מסכי בקרה נוחים ובטוחים לשליטה ופיקוח צמוד בזמן אמת. מערכת בקרת מבנה מאפשרת מעקב אחרי מדדים והספקים, ניהול משאבים וחיסכון אנרגטי, זיהוי תקלות ברגע הראשון וטיפול מהיר ככל היותר, וחיסכון בזמן יקר ומשאבי אנוש באמצעות מערכת שליטה יחידה למערכות מרובות אשר פעם דרשו מספר אנשי צוות וזמן רב הרבה יותר.

סוגי מערכות בקרה

באופן כללי ניתן לחלק את מערכות הבקרה המתקדמות לשני סוגים עיקריים, מערכות המיועדות לפעילות רציפה ללא הפסק, המיועדות למפעלים העובדים 24 שעות ביממה, נותני שירות רציף, ושאר מערכות שאסור שינותקו, כמו בתי חולים או מערכות חשמל שונות, ולצידן מערכות המיועדות להפעלה בלתי רציפה המיועדות למפעלים ובתי עסק שעובדים חלק מן היממה או חלק מימות השבוע וזקוקות למערכת בקרה בזמנים נשלטים. כל מערכות הבקרה של ס.א.א. הנדסה ומיזוג אוויר מבוססות על תוכנות מתקדמות ומדויקות עבודה, בטוחות ואמינות ללא חשש וקלות ונוחות לתפעול ואחזקה. מהערכת ניתנת לבקרה גם באמצעות התרעות לטלפון הניד או לכל כתובת אחרת שתבחרו.

חושבים על זה? השאירו פרטים כאן באתר ואנו נחזור אליכם ישירות עם כל המידע והפרטים הרלוונטיים עבורכם.

כתבות מעניינות נוספות
להתחיל מחדש ללא חובות? זה אפשרי
עסקים שנקלעו לקשיים כלכליים הולכים בדרך כלל לגופים הפיננסיים הגדולים...
עונת הקיץ בפתח: לאיזה סוגי פרחים ניתן לצפות?
ככל שהשמש מטפסת גבוה יותר והימים מתארכים, נדמה שהאדמה עצמה...
צפון יוון המופלאה
מה המשמעות של יוון עבורכם? בעוד שרבים מדמיינים חופים זהובים,...
האם כדאי לבחור שירותי אריזה בתהליך מעבר דירה?
לעבור דירה זה לא דבר קל. על אף שמדובר על...
עורכת דין אולגה קוטלניקוב – אילו שירותים משפטיים תוכלו לקבל מהמשרד שלנו?
כשאתם זקוקים לסיוע משפטי בתחום האזרחי, הדרך הקלה ביותר למצוא...
חברת סיליס מערכות חשמל: השירותים החדשניים שהופכים את החיים לקלים יותר
חברת מערכות חשמל, SELES, רכשה ניסיון רב שנים במעורבות בפרויקטים...
מרכז לימודים אלון: לעידוד ההתפתחות המקצועית
אם אתם עומדים כעת בצומת דרכים בחיים, תוהים לאן לפנות...
החשמלאי שיציל אתכם מכל תקלת חשמל בחיפה
תושבי חיפה שסובלים מתקלות בחשמל או כאלו שזקוקים להתקנה ותיקון...
הסכם זוגיות
הסכם זוגיות
זוגות בתחילת דרכם כיום מעדיפים להתנהל ולהתנהג בחוכמה וברציונליות האחד...
כמה דברים שחשוב לדעת לגבי חוזים
חוזה הוא הסכם בעל תוקף משפטי אשר ניתן לאכיפה ע"י...