Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לצעוד בכיוון הנכון

לצעוד בכיוון הנכון

רבים מאתנו מנהלים את יומנו העמוס תוך הליכה ממקום אחד למשנהו – ולוקחים זאת כמובן מאליו. למה הכוונה? האפשרות להיכנס ולצאת מחדרי הבית השונים, כמו גם לצאת אל הרחוב ולהיפגש עם חברים – פעולות אלו ורבות אחרות הן קלות עבור הבריאים שבינינו. עם זאת, כאשר אנו מדברים על אוכלוסיית הגיל השלישי – המציאות היא אחרת לחלוטין. אוכלוסייה זו, אשר חבריה סובלים משרירים כואבים, התאוששות מניתוחים ונסיבות מורכבות אחרות, מוצאת את עצמה לעיתים קרובות מתקשה להתנהל במרחב האישי והציבורי.

זקוקים לסיוע בעת קימה מהספה? מחפשים אחר ציוד שיסייע לכם ללכת בנוחות? בבואכם לחפש אחר עזרים להליכה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת הגיל השלישי. חברה זו, בניהולה של סמדר איתן, מתמחה בשיפור איכות חייהם של בני הגיל השלישי. כמו כן, אנו מסייעים רבות לבעלי קשיים בתפקוד.

לצעוד בכיוון הנכון

חשיבותם של עזרים להליכה

הליכה היא, לכאורה, פעולה פשוטה: אנו לוקחים רגל אחר רגל ומתחילים לצעוד לתוך המסלול שלנו. עם זאת, עבור רבים מאתנו מדובר בפעולה מורכבת בהרבה; פעולה המתחילה ביכולת שלנו להתרומם מעלה ולעמוד. עברתם לאחרונה ניתוח ומתקשים לעמוד וללכת? נמצאים בהליך שיקום במחלקת פיזיותרפיה? בזכות מקל הליכה עוזר לקום תוכלו לשמור על עצמאותכם. כמו כן, שימוש קבוע בפריט זה יעניק לכם את הביטחון הדרוש להתחיל יום חדש – ללא חשש שמא תפלו, תאבדו שיווי משקל ועוד.

לצד שיפור היכולת לקום מהכיסא ביעילות, כעת עומדת בפניכם משימה מורכבת לא פחות: היכולת ללכת. חשוב לציין שגם עבור פעולה זו עומדים בפניכם פתרונות מתקדמים הכוללים, למשל, הליכון מתקפל מתקדם. במילים אחרות, במקום לחשוש שמא תיפלו באמצע הרחוב, תאבדו את שיווי המשקל או שמא תחוו הליכה פרקינסונית, בזכות הליכון זה תוכלו לנהל את חייכם כראוי. החל מאפשרויות תמרון קלות, התאמה ארגונומית כמו גם עיצוב מודרני ואחסון נוח ברכב – פריט זה ילווה אתכם וישדרג את איכות חייכם.

לצד ההליכון, תוכלו גם להיעזר במוצר הבא: מקל הליכה עם כסא מתקפל. אמנם אנשים רבים דוחים את השימוש במקל הליכה. עם זאת, מקל הליכה מסוג זה הינו יוצא דופן. וזאת, בשל חומר הגלם ממנו הוא מיוצר, המושב הארגונומי שהוא כולל כמו גם תחושת היציבות המשמעותית שהוא מעניק. במילים אחרות, בזכות מקל הליכה זה תוכלו להגיע להיכן שרק תרצו, כאשר בדרך תוכלו לעצור ולהתרענן בנוחות רבה.

לתת מענה לאוכלוסיית גיל הזהב

אנו שואפים להגיע לגיל השלישי, לפרוש מהעבודה וליהנות מהילדים והנכדים. עם זאת, לעיתים קרובות אנו מגיעים לגילאים אלו כאשר מצבנו הפיזי איננו מיטבי. מתקשים להתאושש מהניתוח בברכיים? חוששים לאבד את העצמאות שלכם? אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת הגיל השלישי. חברה זו מספקת מגוון רחב של מוצרים המיועדים לקשישים; אוכלוסייה הנאלצת להתמודד בעיות בשיווי המשקל, בראייה ועוד.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...