Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה חשוב להשקיע במתנות לעובדים?

למה חשוב להשקיע במתנות לעובדים?
מקור pixabay

אם חשבתם עד היום כמעסיקים שמתן שי לחג לעובד מסתכם רק בחלוקת תווי קנייה – כדאי שתבינו את המשמעות הרבה אותה מייחסים העובדים שלכם למתנות החג. מתנת החג המועדפת על רוב העובדים בישראל היא ללא כל ספק תווי קנייה. המעסיקים ברובם אכן בוחרים להעניק לעובדים תווי קנייה כמתנת חג שימושית וראויה. כעת, נשאלת השאלה כיצד ניתן יהיה להפוך את תווי הקנייה למתנת חג חגיגית, אישית ובעלת ערך מוסף? התשובה לכך היא מארזי שי קטנים ומיוחדים שמתלווים לתווי הקנייה והופכים את מתנת החג שלכם למיוחדת במינה. 

למה חשוב להשקיע במתנות לעובדים?
מקור pixabay

ההשקעה של המעסיק במתנות לעובדים חיונית למתן ערך נוסף שמחזק את הקשר בין העובד לבין מקום העבודה. כלל המעסיקים יודעים שעובד מקצועי ומסור הוא נכס יקר מאוד. על מנת לשמור על אותם עובדים על המעסיק לדעת להעניק להם יחס אישי. כבני אדם עם מערך רגשות מורכב אנו מבקשים להרגיש מוערכים. כעובדים שמבלים את רוב זמנם במקום העבודה אנו מבקשים לדעת שהעבודה שלנו מוערכת וחיונית לארגון.  עובדים שזוכים להערכה כנה מהמעסיק שלהם מגלים יותר נאמנות כלפי החברה והדבר ניכר בתפוקת העבודה ובתוצאות העסקיות. 

שימור עובדים באמצעות מתנות חג

מתנות לעובדים הן ללא כל ספק המפתח למתן ערך מוסף. כאשר המעסיק משקיע במתנות החג העובדים חשים מוערכים ובעלי משמעות. מעסיקים שמצרפים אל תווי הקנייה עוד מארז קטן של פינוק מתוק מצליחים להוציא את העובדים שלהם לחופשת החג עם חיוך על הפנים. אותם עובדים חוזרים הביתה ומציגים בגאווה לבני משפחתם את מתנת החג שקיבלו. השאלה הראשונה שתופנה אליהם תעסוק בסכום של תווי הקנייה, אך החוויה כולה תיזכר עם השוקולד האיכותי שצורף לתווי הקנייה או למארז הדבש המיוחד. 

מעסיקים חכמים יודעים כיצד להביע נכון רגשות של הערכה והוקרה. הם שמים דגש על פרטים קטנים על מנת להבטיח שכלל העובדים יידעו שהארגון משקיע בהם, מעריך אותם וזקוק להם. ההשקעה של המעסיק במתנת החג גורמת לעובד להרגיש חשוב ומשמעותי לארגון. כאשר המעסיק משקיע מחשבה במתנת החג תחושת השייכות של העובד לארגון מתחזקת. עובדים יהיו יותר שבעי רצון ופחות נכונים לעזוב את מקום העבודה כאשר הם סבורים שמדובר בארגון שמעריך אותם וזקוק להם. 

קידום התדמית העסקית באמצעות מתנות

כיום כאשר כלל המעסיקים מחלקים מתנות לעובדים בראש השנה ובחג הפסח, המתנות הללו הופכות לשיחת היום. עובדים של חברות משווים בין המתנות שמתקבלות תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. אם חשוב לכם כמעסיקים לקבל מעמד של חברה שכדאי לעבוד בה ולמשוך כך את העובדים הטובים ביותר, תוכלו לחלק תווי קנייה בסכום גבוה או לחילופין לצרף לתווי הקנייה מארז שי מעוצב ומיוחד. 

מתנת החג שהמעסיק בוחר לחלק לעובדים שלו מהווה חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית. המעסיקים מתבקשים לעצור לרגע ולחשוב מה מתנת החג שהם בחרו לחלק השנה לעובדים שלהם מספרת עליהם וכיצד היא מייצגת את הארגון. באמצעות מתנת החג ניתן יהיה לקדם את התדמית של העסק ולהציג אותו כחדשני, צעיר, יצירתי, מבוסס, משפחתי וכן הלאה. כל שעליכם לעשות על מנת להפיק ערך כלכלי נוסף ממתנות החג לעובדים הוא להגדיר מראש את התדמית העסקית המבוקשת ולעצב את מתנת החג לעובדים בהתאם. 

חיזוק המותג העסקי

ידעתם שאפשר להדפיס את הלוגו העסקי שלכם על חפיסת שוקולד או על גבי מארז השי לחג? כאשר הלוגו העסקי מתנוסס בגאווה על מתנת החג מתעוררת בעובדים תחושה מבורכת של גאוות יחיד. העובדים צפויים להשתמש במתנה ואף לשתף תמונה של מארז השי שקבלו ברשתות החברתיות. כך העסק זוכה לחשיפה ופרסום חיובי שמקדמים את המותג ללא השקעה כספית נוספת. 

השקעה מינורית של המעסיק במתנות החג לעובדים מצליחה לקדם את התדמית העסקית, לחזק את המותג, להגדיל את המכירות, לשמר ולגייס עובדים טובים, לתרום לגיבוש העובדים ולהעלות את תפוקת העבודה. אל תפספסו את ההזדמנות להפיק תועלת מקסימלית ממתנות החג שמחולקות לעובדים. רגע לפני שאתם מגישים שוב לעובדים שלכם את תווי הקנייה במעטפה פשוטה תוסיפו פינוק מתוק או כלי לדבש. כלל העובדים זקוקים מעת לעת למילה טובה, הערכה והוקרה. יש לכם כמעסיקים את היכולת להפוך את החג של העובדים שלכם לשמח יותר ועל הדרך גם לקדם את המטרות העסקיות. 

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...