Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתגרש ביחסים טובים – כל הטיפים שתצטרכו

להתגרש ביחסים טובים – כל הטיפים שתצטרכו
credit: canva

להתגרש ביחסים טובים

בשנת 2016 נכנס לתוקף חוק במדינת ישראל חוק הנקרא "החוק להסדר התדיינות במשפחה", או "חוק הגישור". חוק זה קובע כי בני זוג אשר מעוניינים להתגרש, חייבים לעבור קודם לכן הליך של מעין גישור ביחידת הסיוע שליד בתי המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני, על מנת לנסות ולהגיע להסכמות ולהתגרש מבלי להיסחף למאבקים משפטיים. בעקבות החוק, הרבה זוגות פנו להליך של גישור גירושין בעזרתו של מגשר מוסמך באופן פרטי, טרם פנייה לבית המשפט או לבית הדין הרבני. ישנם יתרונות רבים להליך הגישור במהלך גירושים, משום שמדובר במשא ומתן גרידא בין בני הזוג, ללא התערבות חיצונית של עורכי דין נוספים. על המגשר להצליח להביא את בני הזוג המתגרשים להסכמות בסיסיות במרבית נושאי הגירושין, לסייע להם לראות ולהבין את הצרכים והרצונות של הצד השני, ולנסות להביאם להסכמות לגיבוש הסכם גירושין כולל.

לדאוג לרווחת הילדים

בסופו של יום, גירושים מהווים מקור לקושי לא רק אצל בני הזוג המתגרשים, אשר למעשה חייהם משתנים והם נפרדים, אלא גם אצל ילדיהם המשותפים. הילדים, אשר מרגישים כי הקרקע היציבה שהכירו על חייהם נשמטת מתחת לרגליהם, עלולים להתמודד עם קשיים רבים בעקבות החלטת הוריהם. לכן, במהלך הליך הגירושין ישנה אחריות על כתפי שני ההורים להצליח ולנהל את המצב באופן רגוע וללא מאבקים מיותרים על מנת להקל על ילדיהם את השינוי. בסופו של דבר, האינטרס המשותף של בני הזוג המתגרשים הוא טובת ילדיהם המשותפים, ועל אף שהליך פרידה וגירושים עלול להיות טעון ומורכב מבחינה רגשית, עליהם להתנהג בבגרות, להימנע מהכפשות הדדיות אל מול הילדים ולזכור כי בזכות הילדים הם עדיין מהווים תא משפחתי אחד.

לבצע משא ומתן

ישנם שני נושאים אשר נחשבים לטעונים ומורכבים במיוחד למשא ומתן במהלך כל הליך גירושין בין בני זוג, סטנדרטי ככל שיהיה. הנושאים הללו יכללו את המשמורת על ילדים המשותפים, וחלוקת הרכוש והממון המשותף. בעזרתו של עורך דין גירושין מקצועי, ניתן יהיה לבצע משא ומתן ולהגיע להסכמות המקובלות על שני הצדדים, גם בנושאים הרגישים ביותר. עורכת הדין והמגשרת המוסמכת גילה עיני היא מומחית בדיני משפחה, ופועלת מזה שנים רבות בתחום. עו"ד גילה עיני חרטה על דגלה את ניהול ההליך המשפטי על הצד הטוב ביותר, על כמה וכמה בנושאים רגישים כמו גירושים, צוואות וירושות ואפוטרופסות. גילה, אשר פועלת באזור מודיעין מכבים רעות, סייעה למאות לקוחות ברגישות, עדינות והכלה לעבור את התהליכים המורכבים בחייהם, תוך שמירה על האינטרסים שלהם ללא חת. מעוניינים בייעוץ משפטי מקצוע בתחום דיני המשפחה? חייגו למספר 0528342566.

כתבות מעניינות נוספות
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
מה זה בדיוק חישוב של כמויות בבניה?
בכל פרויקט של בניה יש כמה שלבים חשובים מאוד, וחלק...
הכל על טיפולי שיניים בצפון
ברור לכם שהגיע הזמן לעבור טיפול שיניים? אתם לא יכולים...
דירות בנופים מרהיבים של הסביבה
דירות למכירה בנווה שאנן חיפה מייצגות פלח ייחודי בשוק הנדל"ן...
איזה אטרקציות ניתן למצוא עבור ילדים בדרום?
אטרקציות בדרום החופש הגדול הגיע ולא מעט הורים תוהים אילו אטרקציות...
כשהטכנולוגיה באה לעזרתנו, הכל יותר פשוט
לא ברור אם מישהו חזה אי פעם את הטכנולוגיה שמסייעת...
מה צריך לדעת לקראת הקמת אנדרטאות
כאן במדינת ישראל הנצחה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות. אנו...
חוב המגיע לך כדין טרם הוחזר? זה הזמן לרתום לצידך חוקר פרטי
מדינת ישראל מעמידה לרשותם של זוכי חוב אמצעים רבים לתבוע...
להתגרש ביחסים טובים - כל הטיפים שתצטרכו
להתגרש ביחסים טובים בשנת 2016 נכנס לתוקף חוק במדינת ישראל חוק...