Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאילו דברים חשוב לשים לב כשמחפשים בית דפוס?

לאילו דברים חשוב לשים לב כשמחפשים בית דפוס?
Credit: shutterstock

מתלבטים בין מספר בתי דפוס מומלצים ולא יודעים באילו מהם לבחור? יש לנו כמה טיפים חשובים עבורכם

נכון להיום ישנם לא מעט בתי דפוס בחיפה שמספקים יופי של שירות ונהנים ממוניטין איכותי ביותר. למעשה ישנם כיום לא מעט בתי דפוס בצפון הנחשבים למובילים בתחומם בישראל. המבחר המסנוור הופך את הבחירה לקשה מאוד ולכן לא אחת מלאכת הבחירה הופכת לאתגר של ממש. אם גם אתם נמצאים בלבטים בנוגע לבית הדפוס המתאים ביותר עבורכם, אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר שלפניכם תמצאו ארבעה טיפים שיעשו לכם חיים קלים ויסייעו לכם לבחור את בית הדפוס המושלם ביותר עבורכם. אז בואו נצא לדרך… 

לאילו דברים חשוב לשים לב כשמחפשים בית דפוס?
Credit: shutterstock

למה ללכת רחוק מדי?

רוב הסיכויים שרוב ההתנהלות שלכם מול בית הדפוס תהיה מקוונת או טלפונית. לפיכך על פניו אין בכלל סיבה שתחפשו דפוס בחיפה שכן אין שום סיבה שלא תעבדו מול בית דפוס בטבריה, כרמיאל או אפילו אילת לצורך העניין. עם זאת, יתכן בהחלט שתרצו או אפילו תצטרכו להגיע לבית הדפוס מפעם לפעם, למשל לצורך התרשמות מהדוגמאות הראשוניות של ההדפסה. מעבר לכך, כיוון שישנם כל כך הרבה בתי דפוס בצפון ובכלל ובחיפה בפרט, באמת שאין שום סיבה שמעגל החיפושים שלכם יהיה רחב מדי. 

אל תאמינו לכל מה שכתוב באתר הבית 

בתי הדפוס המובילים בדרך כלל מתחזקים אתר אינטרנט לתפארת, שבו מופיעות ברוב המקרים ביקורות והמלצות של גולשים. חשוב להבין שהביקורות המופיעות באתר הבית של בית הדפוס, לא בהכרח משקפות נאמנה את המציאות. אין הכוונה לכך שבית הדפוס מזייף ביקורות אך יתכן בהחלט שהביקורות שפורסמו הן הביקורות החיוביות ביותר. 

לפיכך ההמלצה הטובה ביותר היא לחפש ביקורות, חוות דעת, המלצות ודיס המלצות, בפלטפורמות מקוונות שונות על מנת שתוכלו להתרשם אך ורק ממידע אמין ואובייקטיבי שהושאר על ידי גולשים שקיבלו שירות מבתי הדפוס השונים שאתם מתעניינים לגביהם. בעיקר חשוב לשים לב לנושאים כמו טיב ואופי השירות, רמת הזמינות, רמת המחירים ועוד. 

תמונה שווה אלף מילים 

ישנה חשיבות עליונה להתרשם במו עיניכם מעבודות דפוס שביצע בית הדפוס שאתם שוקלים לעבוד מולו. שימו לב – עליכם לדרוש להתרשם מהעבודות השונות באופן ישיר ולא דרך מסך המחשב, שכן כשמדובר בעבודות דפוס, לא באמת ניתן להתרשם כמו שצריך מתצלומים. 

כמו כן אם אתם זקוקים לבית דפוס חיפאי לצורך הדפסה של הזמנות לחתונה שנמצאת כבר ממש מעבר לפינה, אין באמת סיבה שתתרשמו מאיכות ההדפסה על קנבס או מאיכות ההדפסה על ספלים. בדיוק כך אם אתם מעוניינים למשל לאתר בית דפוס חיפה לצורך הוצאת הספר החדש שלכם, טוב תעשו אם תבקשו מבית הדפוס להתרשם ממספר ספרים שהודפסו בו בשנים האחרונות. 

מיומנות דורשת ניסיון 

נקודה חשובה נוספת שבמקרים רבים זוכה להתעלמות, היא זו הקשורה לוותק ושנות הניסיון של בית הדפוס. קחו לתשומת ליבכם שגם אם מדובר בבית דפוס שפועל כבר חמישה עשורים, עדיין יתכן שהחל לספק שירותי הדפסה על חולצות רק לפני חודש או שניים. לכן אל לכם להסתמך על שנת ההקמה של העסק בלבד. תחת זאת בדקו כמה שנים הוא כבר מספק את השירות הספציפי שאתם זקוקים לו כעת. ככול שמדובר ביותר שנות ניסיון, כך הסיכוי לכך שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר, יהיה גבוה יותר בהתאם. בהצלחה! 

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...