Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשיש לכם בעיה בדלת – תזמינו מנעולן מקצועי

כשיש לכם בעיה בדלת – תזמינו מנעולן מקצועי
מקור FREEPIK

עם העלייה בגל הפריצות יחד עם הרצון לביטחון בסביבה הפרטית, עולה חשיבותו של מנעולן אשר תפקידו לדאוג בראש ובראשונה, להסרת הפחד והדאגה לביטחון לגוף ולרכוש. באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים נוכל לנטרל את עבודת הפורץ עד למינימום האפשרי. 

כשיש לכם בעיה בדלת - תזמינו מנעולן מקצועי
מקור FREEPIK

מענה מיידי בפריסה גיאוגרפית 

גל הפריצות מתרחש בכל מקום ואזור בארץ, המחייב פריסה ארצית של אנשי מקצוע המוסמכים לתת שירות. כך יוצא מצב שאם נצטרך שירותי מנעולן בחיפה או מנעולן בקריות, נזכה למענה מידי של איש מקצוע, אשר מתגורר בעיר שלנו ויגיע לתת מענה, בפרק זמן קצר ולכל אורך שעות היממה, מכורח הנסיבות של נושא רגיש שכזה. 

מציאת המנעולן המתאים 

כיאה לכל תחומי השירות הטכני, ענף המנעולנות הינו פרוץ ואינו מחייב בהחזקת תעודת הסמכה בתחום. למעשה, כל אדם בעל ידע טכני יכול להכריז על שירותיו כמנעולן, דבר העלול להסב נזק רב לרכוש הנובע מחוסר בהסמכה הדרושה. כאשר נרצה למצוא את האיש המתאים לביצוע העבודה, לא נזלזל בתהליך אלא נערוך חיפוש מקיף וזאת מפני שהמטרה שלנו, שאם נצטרך מנעולן בטירת הכרמל, נקבל את בעל המקצוע הטוב ביותר בסביבתנו וזה שעומד בכל הקריטריונים שהצבנו לעצמנו לבחירתו. המינימום הוא תמיד לשאוף שהמנעולן יהיה בעל תעודת הסמכה ולפחות 4-5 שנות ניסיון, כדי שידע להתמודד עם כל בעיה בתחום באופן מקצועי וללא נזקים מיותרים לרכוש. תמיד נזכור שכאשר אנו מביאים בעל מקצוע בתחום כה רגיש, כך גם ההתייחסות שלנו לבחירתו צריכה להיות במעלה ראשונה, אחרי הכול מדובר בביטחון שלנו.

שירותי מנעולן

מנעולן מספק סוגים שונים של שירותים מקצועיים הקשורים לתחום הכשרתו וביניהם ניתן למצוא:

  1. החלפת צילינדר – הסיבה הנפוצה ביותר להזמנת מנעולן היא לצורך החלפת צילינדר בדלת מסיבות שונות, היכולות להיות קשורות למעבר דירה, איבוד מפתח, תקלה בצילינדר, פריצה לבית או למשרד, שיפור צילינדר קיים ועוד. כאשר מחליפים צילינדר חשוב לוודא שהוא חדש ונמצא בתוך אריזתו המקורית הנפתחת מולכם, בכדי למנוע קבלת צילינדר שהיה בשימוש אצל לקוח אחר ועלול לפגוע בביטחונכם, מבלי שתהיו מודעים לכך.
  2. פריצת דלת – תהליך המתרחש כאשר צריכים להיכנס לבית, לעסק או למכונית ואין ברשותנו מפתח, כתוצאה מאיבוד שלו או השארתו בבית וטריקת הדלת מבלי יכולת להיכנס. כתוצאה מכך, המנעולן מגיע ומוודא שאתם בעלי הרכוש וחלילה לא פורצים  ומתחיל בתהליך פריצת הדלת, אשר יתבצע במינימום נזקים לדלת ולמשקוף.
  3. פריצת כספות ביתיות – החזקת כספת ביתית הפכה לנפוצה בשנים האחרונות ואף יש חברות ביטוח, אשר מחייבות התקנת כספת בבית לצורך הנפקת ביטוח דירה. לפעמים ישנם מצבים בהם דלת הכספת אינה נפתחת, בין אם שכחנו את הקוד או תקלה מכנית. לצורך כך מנעולן מגיע ופורץ את דלת הכספת.
  4. שירות לרכב – תחום נרחב בעבודת המנעולן הוא לספק שירות לרכב הכולל פריצת הרכב, החלפת מנעול, התקנה או טיפול בבעיות קודן וכדומה. התקנת קודן לרכב מקטינה בעשרות אחוזים את האופציה לפריצת הרכב, ונותנת ביטחון ללקוח, בכך שרכבו מוגן בצורה האופטימלית.

אמינות לפני הכל

נושא הביטחון ובמיוחד ביטחון אישי ומשפחתי, הם בעלי משמעות גדולה וערך עליון בחיים ומכאן החשיבות במנעולן אמין ואחראי, שניתן לסמוך עליו שיבצע את העבודה בצורה האופטימלית ביותר, תוך שימוש בידע ובניסיון שצבר עם השנים אשר יוביל ליעילות בעבודה ולחיסכון בעלויות העבודה. אמינותו של המנעולן תבוא לידי ביטוי גם בזמינותו המידית בכל קריאה שלנו אליו, גם באמצע הלילה.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...