Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשהטכנולוגיה באה לעזרתנו, הכל יותר פשוט

כשהטכנולוגיה באה לעזרתנו, הכל יותר פשוט
credit: canva.com

לא ברור אם מישהו חזה אי פעם את הטכנולוגיה שמסייעת לנו לעשות דברים בבית יותר בקלות, ממכשירים חשמליים ועד טכניקות בנייה שונות וחומרים אחרים לגמרי מאשר שימשו אותנו בעבר. אנשים לא ממש אוהבים שיפוצים כשזה לא הכרחי, אבל אין ספק שהציוד שנקרא בפי מומחים ציוד אל הרס הוא השוס הגדול באמת בכל הקשור לתחזוקה שוטפת ומביס את הפחדים מפני תקלות שונות בקלות.

מדובר למעשה בטכנולוגיה מתקדמת שכוללת ציוד מאתר נזילות וציוד שמטפל בבעיות צנרת ותשתית מבלי להרוס קירות ומרצפות. מדובר במכשירים שחודרים לצנרת ומצלמים אותה מבפנים, או מצלמים אותה מבחוץ בעזרת מצלמה תרמית שעובדת על הבדלי טמפרטורה בין המקומות היבשים למקומות הרטובים שבהם זורמים המים בבדיקה, וזה כולל גם ציוד מתקדם שחותך סתימות ומתקן צינורות ועוד הרבה ניסים ונפלאות שאפשר לחולל מבלי לשבור ולו קיר אחד בלבד. מומחי חברת בדק טכנולוגיות מספרים על ציוד נרחב שמשמש אותן למטרות אלה ומצליח להפתיע כל מי שזקוק לתיקון ואיתור נזילה.

זה קל יותר לפתוח סתימות

גם סתימות בביוב שנוצרות כיום משפע של חומרים ומגבונים שנזרקים לביוב, יחד עם היסחפות של שורשים וענפים שסותמים גם צנרת עירונית, אפשר לפתור בקלות מרגע שמאתרים את הבעיה. היום יש ציוד מתקדם למטרת צילום ביוב מבפנים שעוזר לכל טכנאי ולכל אינסטלטור לאתר את הבעיה ולהבין מהם ממדיה. בעזרת המצלמות הפנימיות האלה אפשר גם לגלות איך לתקן את הבעיה בין אם מדובר בסתימה או בנזילה מהמערכת החוצה. יש גם ציוד שמצליח לפתוח סתימות וגם לתקן צינורות מיושנים ודולפים בקלות בכל מערכת, בעזרת ציוד אל הרס מתקדם כזה. זה מקל על כל בעל בית פרטי או ועד בניין משותף לטפל בבעיה בעלות נמוכה יחסית.

לא חייבים לפחד מנזילה

אם פעם נבהלו בכל נזילה משום שידעו בוודאות שזה עומד לגרום להשבתה מוחלטת בבית בגלל שבירת קירות, היום הציוד המיוחד שמטרתו גילוי נזילות חוסך גם שבירות כאלה. לא צריך להרוס שום דבר על מנת לגלות את הדליפות ואת הסדקים בצינורות. יתרה מכך, לא צריך גם לשלוף החוצה צינורות אלא במצבים חמורים באמת. היום אפשר לשרוול את הצינורות מחדש מבפנים או לשלוח פנימה טלאים מיוחדים וחומרים שמיועדים לסתימה של הנקבים והסדקים, ובכך לתקן את הכל בקלות. בחברת בדק טכנולוגיות מתמחים בציוד זה ובהפעלתו ויודעים שההתקדמות של ציוד אל הרס מועילה לכל הלקוחות.

 

כתבות מעניינות נוספות
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
מה זה בדיוק חישוב של כמויות בבניה?
בכל פרויקט של בניה יש כמה שלבים חשובים מאוד, וחלק...
הכל על טיפולי שיניים בצפון
ברור לכם שהגיע הזמן לעבור טיפול שיניים? אתם לא יכולים...
דירות בנופים מרהיבים של הסביבה
דירות למכירה בנווה שאנן חיפה מייצגות פלח ייחודי בשוק הנדל"ן...
איזה אטרקציות ניתן למצוא עבור ילדים בדרום?
אטרקציות בדרום החופש הגדול הגיע ולא מעט הורים תוהים אילו אטרקציות...
כשהטכנולוגיה באה לעזרתנו, הכל יותר פשוט
לא ברור אם מישהו חזה אי פעם את הטכנולוגיה שמסייעת...
מה צריך לדעת לקראת הקמת אנדרטאות
כאן במדינת ישראל הנצחה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות. אנו...
חוב המגיע לך כדין טרם הוחזר? זה הזמן לרתום לצידך חוקר פרטי
מדינת ישראל מעמידה לרשותם של זוכי חוב אמצעים רבים לתבוע...
להתגרש ביחסים טובים - כל הטיפים שתצטרכו
להתגרש ביחסים טובים בשנת 2016 נכנס לתוקף חוק במדינת ישראל חוק...