Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל הסיבות להירשם לקורס פקיד רישוי מכס

כל הסיבות להירשם לקורס פקיד רישוי מכס

מכללת אינטלקט אקדמון הינה מכללה וותיקה ומוערכת המקיימת קשת רחבה של קורסים והכשרות מקצועיות, וזאת בתחומים נדרשים ומבוקשים במשק הישראלי. אחד הקורסים אלו הינו קורס פקיד רישוי לענייני מכס ייבוא וייצוא, הנפרש על פני 130 שעות אקדמיות שמתחלקות על פני חמישה חודשים. יש סיבות רבות שבגללן כדאי להירשם לקורס הזה, הקשורות הן לתוכנית הלימוד העדכנית, הן לדלתות הנפתחות בפני הבוגרים, והן לתנאי הלימוד המצוינים שאנו מספקים לכם.

כל הסיבות להירשם לקורס פקיד רישוי מכס

אז למה כדאי להירשם לקורס?

קודם כל, קורס פקיד רישוי לענייני מכס ייבוא ייצוא פותח בפניכם את הדלת אל מקצוע מתגמל ומרתק, אשר הביקוש לו רק הולך וגובר ככל שעולמנו הופך לכפר גלובאלי קטן, וככל שמתחזקים ומעמיקים הקשרים בין יצרנים ומשווקים בישראל ובחו"ל. בקורס הזה אתם מקבלים את כל הכלים וההסמכות הנדרשים על מנת לטפל ולפקח בתחום המסחר הבינלאומי, ולכך מצטרפים עוד כמה יתרונות חשובים:

  • קורס יסודי וחיוני – חשוב להבין כי תפקידו של פקיד רישוי מכס מחייב אמינות גבוהה, יושרה, אחריות וכן היכרות מעמיקה עם מגוון חוקים, תקנות והליכים. על כן, יש לעבור קורס מעמיק ויסודי המתמקד בנושאים חיוניים כמו כללי המכר, הובלה ימית, מסחר בינלאומי, חוק סוכני המכס, שטרי מטען ימיים, תובלה אווירית ויבשתית, הסכמי סחר, תעודות מקור, פקודות המכס ועוד.
  • עמידה בדרישות אגף המע"מ והמכס – הגוף האמון על מתן רישיונות מקצועיים בתחום הינו אגף המע"מ והמכס ברשות המיסים. גוף זה, אשר פקיד הרישוי יעמוד מולו בהתקשרויות רבות במהלך עבודתו השוטפת, מקיים בחינות ייעודיות שאותן חייב לעבור כל מי שרוצה להוציא רישיון. על כן, מלבד הקניית כלים וידיעות חיוניות, הקורס המתקיים במכללה שלנו גם שם דגש על הכנתם של התלמידים לקראת הבחינות של אגף המע"מ והמכס. מדובר בהכנה יסודית ורצינית המשולבת עם יחס אישי וקרוב לכל תלמיד, מה שמגביר למקסימום את הסיכויים לעבור בהצלחה את הבחינות.
  • תנאי תעסוקה טובים – פקיד רישוי מכס מחזיק בידע וברישיון ייחודיים וממלא תפקיד חיוני עבור מגוון חברות, עסקים וארגונים במשק. על כן, שכרו ההתחלתי הינו מכובד ונאה ואילו לאורך השנים, ככל שהוא גדל בניסיון, בהבנה וביכולות, כך ניתן לקבל תנאי העסקה טובים יותר במקומות העבודה, לרבות בכל הקשור למשכורת.
  • קבלה נוחה לקורס – אם יש לכם ידע מוקדם בתחומי הסחר הבינלאומי, הרי שתוכלו להתקבל ללא קושי מיוחד אל קורס פקיד רישוי לענייני מכס ייבוא ייצוא. כל שצריך להציג הוא תעודת בגרות המעידה על 12 שנות לימוד, וכמובן להיות תושב ישראל ומגיל שמונה עשרה ומעלה.

ולא פחות חשוב: תנאי הלימוד

מכללת אינטלקט אקדמון זוכה להערכה רבה בזכות התנהלות מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, עם תוכניות לימוד עדכניות המתאימות לתמורות האחרונות במשק, בטכנולוגיה ובחברה והתרבות. דברים אלו נכונים גם לגבי קורס פקיד רישוי מכס, המועבר על ידי מרצים מנוסים ביותר אשר מעניקים לכל תלמיד ליווי אישי קרוב.

המעוניינים בפרטים נוספים אודות קורס פקיד רישוי לענייני מכס ייבוא ייצוא, מוזמנים לפנות כעת אל נציגי מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...