Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחרו את בית הדפוס החיפאי שלכם

כך תבחרו את בית הדפוס החיפאי שלכם
מאתר Shutterstock

בכל רחבי חיפה, מהעיר התחתית למרומי הכרמל, פזורים עשרות בתי דפוס שמציעים מגוון אדיר של שירותים. כשהמבחר מסנוור, הבחירה מאתגרת. כך תעשו זאת נכון 

אין ספק שבעשורים האחרונים, תחום הדיגיטל כרסם בהכנסות של ענף הדפוס. אך עם כל הכבוד למעבר ההמוני לאונליין, נראה שהדפוס עדיין חי ובועט. עדות לכך ניתן למצוא בעובדה שבחיפה לדוגמה, ישנם עשרות בתי דפוס שנהנים משפע של עבודה, גם בימים טרופים אלה. בכל רחבי העיר ניתן למצוא בתי דפוס ותיקים לצד בתי דפוס צעירים ובתי דפוס שמציעים שירותים ספציפיים בלבד, לצד בתי דפוס שמציעים מכלול מגוון של שירותים. במאמר שלפניכם תמצאו ארבעה טיפים לבחירה מושכלת ומוצלחת של בית דפוס חיפה.

כך תבחרו את בית הדפוס החיפאי שלכם
מאתר Shutterstock

האם המיקום של בית הדפוס משנה?

באופן עקרוני, נכון להיום למיקום הפיזי של בית הדפוס יש הרבה פחות משמעות משהייתה לו בעבר. למעשה על פניו אם אתם מתגוררים בחיפה, אין כל סיבה שלא תבצעו הזמנה מבית דפוס בכרמיאל או אפילו באילת: נכון להיום רוב הזמנות הדפוס מתבצעות אונליין, בתום ההדפסה המוצרים נשלחים בדואר שליחים לבית הלקוח ולכן למרחק הגיאוגרפי אין שום משמעות. 

עם זאת, האמת היא שאין כל סיבה ללכת רחוק מדי, שכן בחיפה ישנם בתי דפוס מצוינים, כשחלקם נחשבים למקצועיים ביותר בישראל. כמו כן למרות שהמיקום הגיאוגרפי לא אמור לשחק תפקיד חשוב מדי, בכל זאת יתכנו מקרים שבהם תצטרכו להגיע פיזית לבית הדפוס. לכן אם אתם מתגוררים באחוזה למשל, טוב תעשו אם לא תתנו עדיפות לבית דפוס שפועל בחלוצי התעשייה לצורך העניין. 

לא סומכים על אף אחד בעיניים עצומות

כשמחפשים בית דפוס חיפה היא בהחלט יופי של מקום להתחיל בו את החיפושים וקרוב לוודאי שברגע שתתחילו לאסוף המלצות, תקבלו עשרות המלצות על בתי דפוס חיפאיים. אך חשוב להבין שלא כל בתי הדפוס נולדו שווים וכי אין בית דפוס אחד דומה למשנהו ולכן חשוב שלא להסתמך על ההמלצות בלבד. 

אחד ההבדלים המרכזיים בין בתי הדפוס השונים, בא לידי ביטוי באיכות ההדפסה. לפיכך אם מדובר בעבודת הדפסה מורכבת או כזו שבה האסתטיקה משחקת תפקיד מרכזי, מומלץ ביותר להקדיש מספיק זמן כדי להתרשם מעבודות שונות שבוצעו בבית הדפוס. שימו לב – חשוב מאוד לבקש להתרשם מעבודות דפוס שרלוונטיות לעבודה הספציפית שאתם זקוקים לה: אם אתם מעוניינים להדפיס הזמנות מעוצבות לחתונה למשל, אין סיבה שתבחנו את איכות ההדפסה של כרטיסי הביקור שהודפסו בבית הדפוס.  

למה להתפזר כשאפשר להתמקד?

אחת ההמלצות החשובות ביותר, היא לתת עדיפות לבתי דפוס חיפאיים שמספקים שורה ארוכה של שירותים תחת קורת גג אחת. ככל שמניפת השירותים שבית הדפוס מציע תהיה רחבה יותר, כך הסיכוי שתצטרכו להתרוצץ בין מספר בתי עסק, יהיה נמוך יותר. לכן תמיד מומלץ לתת עדיפות לבית דפוס שמתפעל מחלקת עיצוב גרפי, שמציע שירותי משלוחים, שמספק את חומרי הגלם להדפסה (כשמדובר למשל בחולצות, ספלים וכיו"ב), שמציע שירותי מסגור ועוד. 

הכינו את שיעורי הבית שלכם 

לסיום, נמליץ לכם להשקיע מעט זמן על מנת שתוכלו להכיר את טווחי המחירים בענף הדפוס. לאחר שתעברו על מספר מחירונים של בתי דפוס במרשתת, יהיה לכם מושג כללי בנוגע לרמות המחירים וכך תדעו האם הצעות המחיר שקיבלתם נמוכות להחשיד או גבוהות להחריד. אז נכון, זה אולי ידרוש מכם להשקיע קצת יותר זמן ממה שתכננתם, אך בסופו של דבר ההשקעה הקטנה, תאפשר לכם להימנע מהוצאות מיותרות.  

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...