Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך נבחר פמילי אופיס מדויק לצרכים שלנו

כך נבחר פמילי אופיס מדויק לצרכים שלנו
קרדיט: Pixabay

מה בסופו של דבר משותף לכולנו? גם אם החלומות, השאיפות והחזון שלנו לגבי מהם חיים טובים עשויים להיות שונים מאוד, כולנו מעוניינים ברווחה וביציבות. עבור רובנו, הידיעה שהעתיד שלנו מוגן ובטוח הוא כל מה שנדרש כדי שנוכל לישון בשקט בלילה. זוהי כנראה הסיבה שבשנים האחרונות, ייעוץ פיננסי הופך לשירות מבוקש. עם הידע והכלים הנכונים, נוכל ללמוד כיצד למצות את המיטב מהנכסים והחסכונות שלנו ולבנות את העתיד שחזינו עבור עצמנו במו ידינו. אז כיצד נבחר במנהל הון משפחתי שישרת את המטרות שלנו? אלו כמה היבטים שכדאי לקחת בחשבון בתהליך קבלת ההחלטות שלך.

כך נבחר פמילי אופיס מדויק לצרכים שלנו
קרדיט: Pixabay

אז מה זה בעצם פמילי אופיס?

חברות לניהול הון משפחתי, המכונות גם פמילי אופיס (Family Office), מעניקות שירותי ייעוץ פיננסי המוכוונים לניהול ההון המשפחתי. לרוב, יעמדו בראש משרדים אלו מומחים לניהול תיקי השקעות ולתכנון אסטרטגי של עיזבונות ונכסים. על אף שמדובר בשירות הקיים כבר עשורים רבים, עד לאחרונה נעשה בו שימוש רק על ידי המשפחות האמידות ביותר בחברה, המחזיקות בהון עתק שיש לנהל בתבונה, כמו משפחת שטראוס בישראל או רוקפלר בארה"ב.

כיום, מומחים רבים בתחום הפיננסיים מיישמים את הידע והמיומנויות המשמשים לניהול נכסי משפחות אמידות גם כדי לסייע למשפחות ממוצעות ומעלה. השירות מסייע לך לדאוג שיהיה באפשרותך ובאפשרות צאצאיך להפיק את המרב מהמורשת המשפחתית. במסגרת השירות יפקח איש מקצוע מיומן על כלל הנכסים הנזילים שלנו ויסייע לנו לנהל אותם באופן שיפיק את מרב התשואה. בנוסף, אל מול כל החלטה שנצטרך לקבל לאורך השנים, יוכל המומחה לספק לנו תובנות חשובות שיאפשרו לנו לקבל את הבחירה המושכלת ביותר.

כיצד נבחר באיש המקצוע הנכון למשימה?

בסופו של יום, הקריטריון המשמעותי ביותר בבואנו לבחור איש מקצוע לתכנון ההון המשפחתי, הוא הידע המקצועי שלו. חשוב שנוודא שהמשרד שנבחר בו מתמחה בכלכלת המשפחה ובכלל המורכבויות שכרוכות בו. בנוסף, יועץ טוב לא רק יסייע לנו לנהל בחוכמה את הנכסים הקיימים שלנו, אלא יידע להציע לנו השקעות אלטרנטיביות שיאפשרו לכסף שלנו פשוט לעבוד טוב יותר עבורנו. חשוב שנזכור, הפניה למשרד מסוג זה אמורה לרכז עבורנו את כל צרכי התכנון הפיננסי שלנו מכאן ואילך. לכן, עלינו להבטיח שהמומחה שבחרנו בו אכן יוכל לתת מענה לכל ההיבטים.

זיו בר נוף מעמיד לרשותך ניסיון וידע רב שנים בעולם הפיננסים, אך הרבה יותר חשוב מכך – שירות אדיב וזמין בגובה העיניים שיספק לך ביטחון ושקט הנפשי לאורך כל עבודתכם המשותפת. כדי ללמוד עוד על מגוון השירותים, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עוד היום במספר 052-8832422.

כתבות מעניינות נוספות
עונת הקיץ בפתח: לאיזה סוגי פרחים ניתן לצפות?
ככל שהשמש מטפסת גבוה יותר והימים מתארכים, נדמה שהאדמה עצמה...
צפון יוון המופלאה
מה המשמעות של יוון עבורכם? בעוד שרבים מדמיינים חופים זהובים,...
האם כדאי לבחור שירותי אריזה בתהליך מעבר דירה?
לעבור דירה זה לא דבר קל. על אף שמדובר על...
עורכת דין אולגה קוטלניקוב – אילו שירותים משפטיים תוכלו לקבל מהמשרד שלנו?
כשאתם זקוקים לסיוע משפטי בתחום האזרחי, הדרך הקלה ביותר למצוא...
חברת סיליס מערכות חשמל: השירותים החדשניים שהופכים את החיים לקלים יותר
חברת מערכות חשמל, SELES, רכשה ניסיון רב שנים במעורבות בפרויקטים...
מרכז לימודים אלון: לעידוד ההתפתחות המקצועית
אם אתם עומדים כעת בצומת דרכים בחיים, תוהים לאן לפנות...
נשיא המדינה ביקר ביד לבנים הדרוזי
נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום, יום רביעי, כ״ג בניסן,...
החשמלאי שיציל אתכם מכל תקלת חשמל בחיפה
תושבי חיפה שסובלים מתקלות בחשמל או כאלו שזקוקים להתקנה ותיקון...
הסכם זוגיות
הסכם זוגיות
זוגות בתחילת דרכם כיום מעדיפים להתנהל ולהתנהג בחוכמה וברציונליות האחד...
כמה דברים שחשוב לדעת לגבי חוזים
חוזה הוא הסכם בעל תוקף משפטי אשר ניתן לאכיפה ע"י...