Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד מתבצע ניקיון חניון

כיצד מתבצע ניקיון חניון
קרדיט FREEPIK

הליך ניקוי החניונים הוא הליך מורכב אשר דורש תיאום ישיר בין מפעילי החניון לצוות הניקיון המוצב בו. ברוב המוחלט של הקרים החניונים יהיו פעילים לאורך כל שעות היום ובכל ימות השבוע כך שניכר כי ישנה תנועת רכבים מתמשכת ורציפה ולכן עלינו לתחום אזור מסוים בעת הליך ניקוי החניון על מנת לא להפריע לנהגים הבאים והולכים. אחד הפתרונות הנפוצים והאידיאליים ביותר עבור תהליך ניקוי החניונים הוא ביצוע פעולת הניקיון בזמן השעות הפחות פעילות של אותו החניון, בהן תנועת הרכבים פחותה יותר – במרבית המקרים אותם שעות מתות יהיו סביב שעות הערב המאוחרות או לחלופין שעות הבוקר המוקדמות טרם תחילת יום העבודה.

קרדיט FREEPIK

מה החשיבות של שמירת חניון נקי ?

חניון נקי הוא אחד הדרכים המובילים יותר לשמירה על שביעות רצון המבקרים במקום, על בריאות הנהגים הנגזרת מהיגיינת החניון ועל כן להימנע מסכנות שונות אשר עשויות להיגרם עקב צבירה של לכלוך מסויים בחניון כמו למשל חניון המכיל שמן או כל נוזל מחליק כזה או אחר על הרצפה עשוי לגרום נזק רב לרכב שעשוי להחליק ואף לפגוע ברכב נוסף, או לחלופין הולך רגל אשר ניגש אל הרכב שלו ומחליק כתוצאה מהנוזל המחליק ונפגע. במקרים כאלה חשוב לציין כי אתם עשויים להיות חשופים לתביעה. מלבד זאת, חומרים אשר בהגדרתם נחשבים כמסוכנים, פיח, נוזלים כאלו ואחרים, אבק ולכלוך מכל סוג עשוי לחבל בבריאות הנהגים הנמצאים באותו החניון. במרבית החניונים שאנו מטפלים ישנה תנועה מקסימלית של מכוניות ועל כן גם הולכי רגל מדי יום ולכן חשוב כי נשמור על החניון נקי, אסתטי ובטוח לשימוש.

כיצד מתבצע שירות ניקיון חניונים בחיפה?

שירותי ניקיון החניונים בחיפה מוצעים למגוון רחב של חניונים בסביבה – החל מקניונים, מבנים ציבוריים, ארגונים וחברות, בנייני מגורים, מבנים ממשלתיים וכן הלאה וכן הלאה. החניון יכול להיות חניון פנימי, חיצוני או לחלופין תת קרקעי ועדיין יהיה זקוק לאותו טיפול ויחס. הליך ניקיון חניונים נדרש להיות סיזיפי וזאת מאחר וחניונים במרבית המקרים מתפרסים על חללים גדולים ולכן מדובר בתהליך שלא מתאים לביצוע בעזרת הידיים ועל חברת הניקיון בחיפה להגיע יחד עם מכשור טכנולוגי מתקדם ויעיל בהתאם לצורך. ההליך יתבצע בעזרת מכונות דיזל הפועלת בעזרת מנוע יחד עם נהג אחד אשר אחראי להפעלתן. חלק ממכונות הדיזל מיועדות לטיטוא ופינוי אשפה בזמן ששאר המכונות מיועדות לשטיפה, קרצוף והברקה של חלל החניון. על חברת הניקיון להצטייד בחומרי ניקיון איכותיים אשר בריאים לסביבה ולא מזיקים לאדם. תהליך ניקיון החנונים עשוי גם להתבצע בעזרת מכונות שטיפה בלחץ מים גבוהה על מנת לנקות את הקירות, העמודים וכן הלאה.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...