Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד לשווק את העסק באמצעות וואטסאפ וטלגרם?

כיצד לשווק את העסק באמצעות וואטסאפ וטלגרם?
צילום - מעוף

קורס חדש לעסקים בזכרון יעקב יפתח ב- 22.7 בזום

כחלק משיתוף פעולה בין המועצה המקומית זכרון יעקב ל'מעוף חיפה'- מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה

קורס בזום מעוף
צילום – מעוף

משבר הקורונה יצר לבעלי העסקים מצב המצריך שינוי בהתארגנות והאיץ את המהפכה הדיגיטלית. במסגרת שיתוף פעולה פורה בין המועצה המקומית זכרון יעקב ו'מעוף חיפה' הוחלט לפתוח קורס חדש בנושא- שיווק העסק בוואטסאפ ובטלגרם, העונה על הצורך במציאת דרכי שיווק נוספות, ההכרחיות בזמן זה של משבר הקורונה, עבור כל בעל עסק. הקורס יפתח ב- 22.7.2020 ויועבר באמצעות הזום.

במסגרת הקורס ילמדו המשתתפים כיצד יוכלו לשווק את העסק שלהם דרך אפליקציית  Whatsapp For Business– הגרסה העסקית לאפליקציה הנפוצה, ודרך טלגרם המייצרת בימים אלה את הקפיצה המשמעותית למיינסטרים וללב הפעילות העסקית. בעלי עסקים ילמדו להשתמש באפליקציות לתועלת העסק, ירכשו כלים שיווקיים ותפעוליים שעשויים לשדרג באופן משמעותי את האינטראקציה שלהם עם הלקוחות, יכירו לעומק את הפיצ'רים הייחודיים שהאפליקציות מספקות בגרסה העסקית, ויבינו כיצד ניתן ליצור דרכן שיווק ממוקד לקהל ולהביא לשיפור שירות הלקוחות בעסק.

זיו דשא, ראש המועצה המקומית זכרון יעקב: ״במיוחד עכשיו, עם ההתמודדות המשותפת מול נגיף הקורונה והשלכותיו הכלכליות, המועצה ממשיכה לעמוד מאחורי בעלי העסקים של זיכרון יעקב ולפעול להעצמתם. אנו גאים להיות מהחלוצים שלא רק פועלים ליציאה מהמשבר, אלא גם מינפו אותו לטובת בעלי העסקים של המושבה. במהלך חודשי מרץ-אפריל קיימנו 3 קורסים חינמיים  שונים, לתיירנים ובעלי העסקים הקטנים, במימון הרשות – שיווק רב-ערוצי, מיתוג ותוכנת אקסל. הקורס המסובסד לשיווק דיגיטלי ב- WhatsApp ובטלגרם הוא צעד נוסף בהובלה שלנו יחד עם משרד הכלכלה, את העסקים המקומיים אל רכישת תשתית מתקדמת שתסייע להצלחתם לצד האתגרים האוניברסליים המעסיקים את כולנו".

אליסה מינדל קצב, רכזת שיווק: "אנחנו במעוף סיוע לעסקים שמחים לשתף פעולה עם מועצה מקומית זכרון יעקב, בעקבות משבר הקורונה נולד צורך לבעלי עסקים לרכישת כלים לשיווק העסק ולכן הוחלט על פתיחת קורס וואטסאפ וטלגרם על מנת להקנות את הידע והכלים העדכניים ביותר עבורם להצלחת העסק".

ענת קראוס מובילת תחום התיירות ועוזרת ראש המועצה: "המועצה המקומית עובדת בשיתוף פעולה פורה ונהדר עם מעוף חיפה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה. עד כה ערכנו, קורסים בנושאים מגוונים וכעת אנחנו יוצאים לדרך עם קורס המיועד לבעלי עסקים על וואטסאפ וטלגרם ככלי עסקי, במחיר מסובסד. המועצה קוראת לבעלי העסקים לנצל את ההזדמנות ולהיעזר בקורסים שאנחנו מעמידים עבורם בשיתוף פעולה, במגוון נושאים רחב העונה לצרכים העולים מהשטח. אני מאחלת לבעלי העסקים הנרשמים לקורס ולמרצה הצלחה".

מעוף, הינו מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שמטרתו לקדם עסקים ויזמים בישראל. שרותי מעוף ניתנים בהתאם למצב הקורונה גם באמצעות הדיגיטל לנוחיות כלל בעלי העסקים והיזמים.

הקורס יפתח ב- 22.7, ויתקיים בימי ד' בין השעות 17:00-19:15

משך הקורס: 3 מפגשים, סה"כ 3 שעות אקדמיות. עלות הקורס: 90 ₪ בלבד, מחיר מסובסד.

לפרטים והרשמה מעוף חיפה: 072-2217922 [email protected]

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...