Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?

כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
קרדיט לתמונה: unsplash.com

כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים שמתאימים בצורה מדויקת למיטה שלכם. רוב סטים המצעים הזמינים בחנויות נועדו לעמוד בסטנדרטים של התעשייה ולהתאים לגדלים נפוצים של מזרונים. כדי להבטיח התאמה מדויקת, חיוני לדעת את מידות המזרון שלכם ולבחור מצעים למיטה זוגית, מיטת יחיד או מיטה וחצי שיתאימו לכם באופן מדויק.

מידות המצעים

לכיסוי שמיכת פוך אין את אותם מידות כמו למזרון. כדי להשיג את אפקט ה"נפילה מחוץ מהמיטה" הרצוי, שמיכות פוך צריכות להיות ברוחב של 40 עד 60 ס"מ מהמזרן. קחו בחשבון שרוחבי שמיכות פוך משתנה במידה ניכרת בשל המגוון הרחב של מידות המיטה והמזרן. לדוגמה, מיטה זוגית סטנדרטית היא בגודל 180X200 ס"מ בדרך כלל, בעוד שמזרון קווין סייז הוא בסביבות 225 x 220 ס"מ, ומזרון קינג יכול להיות בגודל  260 x 220 ס"מ או יותר. בהתחשב במגוון גדלי המזרן, חשוב לוודא שהסדין מתאים בצורה מושלמת למזרון, ומכסה אותו לחלוטין.

למה לבחור במצעי כותנה למיטה שלכם?

מצעים יוקרתיים כמו מצעים כותנה מצרית 500 או מצעי כותנה, המורכבים מסיבים טבעיים, מאפשרים זרימת אוויר אופטימלית. במהלך השינה, טמפרטורת הגוף משתנה, מה שעלול להוביל להזעה ורצון להתקרר. כותנה מסייעת בספיגת חום הגוף, ומבטיחה מנוחת לילה קרירה ויבשה. לעומת זאת, שינה על בדים סינתטיים כמו פוליאסטר משבשת את תהליך הקירור הטבעי של הגוף במהלך השינה. התכונות ההיפו-אלרגניות של כותנה יגרמו לכם להימנע מגרד או אי נוחות במהלך השינה. מצעי כותנה יכולים לשפר את איכות השינה שלכם ולחסוך לכם כסף. מצעים מכותנה טבעית נוטים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר חלופות סינתטיות, ומפחיתים את תדירות החלפות הסדינים וחיסכון פוטנציאלי בטווח הארוך. כמו מצעי הכותנה, קיימים גם מצעי סאטן יוקרתיים ומומלצים.

איך לשמור על מצעים מכותנה?

יש תפיסה שגויה שתחזוקת מצעי כותנה המורכבים מ- 100 אחוז כותנה דורשת הרבה זמן ומאמץ. אולם, אין זה המקרה. אין צורך בשטיפה ידנית מפרכת, ייבוש באוויר או גיהוץ. באופן כללי, אתה יכולים פשוט לכבס את מצעי הכותנה שלכם ב-40 מעלות כרגיל. המצעים ייצאו נקיים ויחסכו לכם זמן ואנרגיה של שטיפה ידנית. בנוסף, ניתן להכניס אותם בבטחה אל מכונת הכביסה או מייבש הכביסה (בחום נמוך) מבלי לדאוג לפגיעה בבד. בנוסף, במידה ותוציאו את המצעים כשהם עדיין לחים, תניחו אותם על משטח ותאפשרו להם להתייבש, כך תוכלו להפחית את הצורך בגיהוץ שלהם. מכיוון שבאמת מגיע לכם הטוב ביותר, Linera יוצרים עיצובים באופן בלעדי ומייצרים מצעי 100% כותנה. Linera מבטיחים שתתאהבו במיטה שלכם לאחר שינה על מצעי כותנה.

כתבות מעניינות נוספות
השפעת צבעי הספה על אווירת הסלון: מדריך לבחירת צבעים
הבחירה בצבע הספה לסלון אינה רק עניין של טעם אישי,...
עורכת דין סופי ספקטור חושפת את הסודות להליך גירושין מכבד
סופי ספקטור, עורכת דין בולטת, חולקת את התובנות שלה כיצד...
אולם לבר מצווה
כל מי שיש לו בן זכר יודע היטב: יגיע היום...
מחקר פורץ דרך מציג שימוש בקרום השיליה לטיפול בשחיקת ברך
ד"ר אייל גנסין, מומחה באורתופדיה ואורתופדית ברך וספורט בכללית מחוז...
טקס ברית מילה- מתי עורכים וכיצד?
ברית מילה ידועה כאחת המצוות החשובות והעתיקות ביותר ביהדות. מדובר...
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...