Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ייצור מוצרי חלב – בעזרת טכנולוגיות מתקדמות

ייצור מוצרי חלב – בעזרת טכנולוגיות מתקדמות

במשך אלפי שנים בני האדם ייצרו מזון בטכניקות פשוטות יחסית, והצליחו להגיע לכמויות ייצור מוגבלות ובאיכות בינונית. אבל עם עלייתה של הטכנולוגיה התעשייתית, ובמיוחד בשנים האחרונות יש יכולת ליצור פסי ייצור איכותיים יותר, על אחת כמה וכמה בתחום ייצור החלב, שיכולים לשרת אתכם בצורה מקצועית מושלמת. חברת נ.א אספקת שירותים לרפתות בע"מ  מאפשרת ללקוחותיה לקבל אספקה של מוצרים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם.

ייצור מוצרי חלב - בעזרת טכנולוגיות מתקדמות

שימוש בטכנולוגיה מיטבית לשימור וקירור החלב

 בתור בעלי רפתות, המשק שלכם הוא המקום הכי חשוב בו אתם נמצאים מדי יום ביומו. לכן זו היא ממש לא הפתעה לגלות עד כמה רפתנים מוכנים להשקיע משאבים ולמצוא מוצאים איכותיים שמתאימים לצרכים שלהם. במיוחד בכל הקשור למערכת קירור החלב על מנת לשמור על איכותו או כדי לבצע תהליכי פסטור חלב ולהפיק מהפרות חלב בריא ובטוח לשיווק. בחירה נכונה של מיכל החלב היא בחירה קריטית להצלחת, התפתחות וניהול הרפת למשך עשרות השנים הבאות. לחברת נ.א אספקת שירותים לרפתות בע"מ טכנולוגיית מיכלי החלב, מיכלי סילו, הטובה בעולם וצוות שמעניק שירון מהיר, אמין ומקצועי בכל רחבי הארץ. המטרה העיקרית שלכם כרפתנים היא לעשות את כל המאמצים כדי ליצור סביבת עבודה מקצועית ואיכותית, שתניב את פירותיה ותאפשר לכם לגדול, להתפתח ולמכור חלב תוצרת הארץ ללקוחות השונים.

הקמת מרכז חליבה – משק מתקדם טכנולוגית

בתהליך ההקמה של משק חקלאי, ובו פרות, שלב הרכש להקמתו של מכון חליבה הוא אולי השלב החשוב ביותר. אתם חייבים להביא לידי ביטוי את כל היכולות המקצועיות והאישיות שלכם. בה בעת גם לנצל את המשאבים הטכנולוגיים הקיימים בתחום על מנת לייעל את תהליך העבודה של המשק ולאפשר לכם לייצר כמה שיותר חלב במינימום השקעה של מאמצים. כך המשק שלכם יהיה משק פרודוקטיבי ואתם תצליחו לשמור על הפירוט שלכם בריאות וחזקות לאורך כמה שיותר זמן.

התאמה למבנה האנטומי – היא דרישת מפתח

 חשוב להבין – על מנת שתוכלו להפיק חלב באופן מסחרי ולשווק אותו ללקוחות שלכם אתם צריכים להשקיע מחשבה רבה באורח החיים של הפרות שלכם. בחיבור אל מכונת חליבה יש לא מעט יתרונות, בעיקר מהצד שלכם בתור רפתנים. אבל, אם אתם לא חושבים על רכישת מוצרים ששומרים על הפרות שלכם, תהיה לכך במהירות השלכה על קצב ייצור החלב של הפרות ואף על היכולת הכללית שלהן ליצור חלב. ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים במוצרים המתאימים ביותר למשק מודרני.

חברת נ.א אספקת שירותים לרפתות בע"מ, מייצרת ומשווקת מוצרים טכנולוגיים מתקדמים למשקים חקלאיים ברחבי הארץ. אנשי החברה לומדים את הצרכים של כל בעל רפת כמו גם את המבנה והצרכים הרלוונטיים לנתוני הרפת הספציפית ולתהליך החליבה עצמו, כך שהרפתן יוכל למצות את המיטב מנתוני הרפת שלו. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה: 052-4601221.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...