Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טרנדים חדשים לבר מצווה בשנת 2020

טרנדים חדשים לבר מצווה בשנת 2020
קרדיט PIXABAY

2020 כבר כאן ועל כן ממש כפי שמתבקש משנה עגולה, כך היא מביאה עמה שלל חידושים שגם לכם מומלץ להכיר, כך שאם אתם עומדים לארגן בר מצווה ומבקשים להעניק לאורחים טעימה עדכנית, אתם מוזמנים להבין מה ניתן לעשות כיום שונה והרבה יותר מהנה – ממש כפי שמצופה משנת 2020.

טרנדים חדשים לבר מצווה בשנת 2020
קרדיט PIXABAY

ראשית מתנה

האירוע עומד להגיע ואתם ההורים מחזיקים בשלל סימני שאלה, תוהים מה להעניק ליד בר המצווה, את מי להזמין ומה לכלול באירוע? ובכן נתחיל מהשלב היותר מהנה – מציאת מתנה מתאימה. ובכן, כך תבחרו מתנה לבר מצווה: ראשית תעצרו לבחון מה מגדיר את הילד, אלו דברים גדולים הוא כבר הרבה זמן מבקש, מה עשוי לעניין אותו וכדומה. מנקודה התחילו להעלות שלל רעיונות. כך למשל ניתן לחשוב בגדול ולשלוח את הילד למחנה קיץ שווה בחו"ל (במיוחד אם יום ההולדת קרוב לחופש הגדול), ניתן לקחת את הילד לטיול מיוחד בארץ, ניתן לרכוש לו מוצר ייחודי (למשל מצלמה מקצועית או טלסקופ), ניתן להזמין אותו וכמה חברים קרובים למשחק כדורגל שווה וכדומה.

מרימים אירוע מושקע ועדכני

אז אלו חידושים שנת 2020 מביאה לאולם האירועים של ילד הבר מצווה? ובכן העולם הדיגיטלי מצליח לחדור גם לכאן, כך שאם עד היום אנשים היו מצטלמים לצד מסגרות מוכנות מראש, הרי שהגיע הזמן להכיר את הקירות האינטראקטיביים שמיועדים לקבל שלל תפאורות, כאלו שמותאמות באופן ייעודי לרשתות החברתיות. מה עוד? מגוון עמדות יצירה בסגנון DIY ואף עמדות אינטראקטיביות כגון ציורי קריקטורות מאוד מומלצות. מחפשים חידושים נוספים? להקות חיות חוזרות ובגדול, ופה תמצאו להקות שייעודיות עבור בר מצווה – מביאות תוכן מוזיקלי מעולמם של הילדים. מבקשים לחתום את האירוע כהלכה? העניקו מתנה אישית שנוגעת לאירוע ושמתאימה לילדים בני13 – למשל יויו עם הדפס של הקריקטורה של הילד.

אפשר לחגוג באולם ואפשר לחגוג אחרת

אם פעם אירוע בר מצווה בהכרח היה נחגג באולם גדול, הרי שכיום יותר ויותר הורים בוחרים להפוך את האירוע ליותר רגוע, אישי ומשמעותי, ועל כן רבים בוחרים להרים את האירוע בחצר של הבית ובו זמנית לשלב מעצבת פנים שמעצבת את המרחב בהתאם לאופי של הנער. רבים בוחרים לשכור אוטובוס ולצאת ביחד עם המשפחה וחברים לטיול במקטע של שביל ישראל, ולשלב בנקודת הסיום מאהל שכולל קייטרינג. רבים בוחרים ללמד את הילד מהי המשמעות של עולם הבוגרים, ולו באמצעות פעילות שתורמת לחברה, ואילו ישנם מי שמעדיפים לארגן את בר המצווה בירושלים.

יש דברים שלא משתנים

עם כל הכבוד לשנת 2020, יש להכיר בכך שקיימים דברים שאינם נועדו להשתנות. דברים כמו המהות שמאחורי החגיגות, ההתרגשות הרבה, השמחה הגדולה, טקס העלייה לתורה וזריקת הסוכריות שנעשית בהתלהבות רבה. מכאן שיש לדעת לשלב בין מסורת לקדמה, בין הרצון של הילד לרצון של ההורים ובין שלל האופציות העדכניות לקונספט מאוגד שעובד היטב. המון מזל טוב!

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...