Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים למעבר דירה מוצלח בחיפה

טיפים למעבר דירה מוצלח בחיפה

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל מבחינת כמות תושבים ומדובר באחת האוכלוסיות המגוונות שכוללת את כל הדתות, הגילאים ומצב סוציואקונומי.

כעיר מרכזית, חיפה גם מתאפיינת בביקוש גבוה לשירותי הובלה ולשירותים נלווים במעברי דירה ובמקום שהביקוש גבוה כל כך מן הסתם יהיו רבים שישמחו להציע את השירות מתוך תקווה לרווח כלכלי.

במדינה שבה כל אחד יכול לפתוח חברת הובלה ובזמן שכל אחד יכול להציע לכם שירותי מעבר דירה כמו אריזה, מנוף וכדומה, עולה השאלה איך אפשר לעבור דירה בדרך הטובה והזולה ביותר. לפניכם מספר טיפים שכל מי שעובד דירה בחיפה צריך להכיר – החל מאריזת החפצים, דרך ההובלה ועד לעדכון כתובת המגורים.

טיפים למעבר דירה מוצלח בחיפה
תמונה ברישיון מ 123rf

השוו מספר הצעות מחיר מחברות הובלה בחיפה

אחד השירותים המשותפים לכל מעברי הדירה הם שירותי ההובלה. ובעוד שבדירות רווקים או סטודנטים קטנות, אפשר לעתים קרובות להעביר את החפצים באופן עצמאי, מרבית תושבי חיפה שעוברים דירה יזדקקו לשירותי הובלה מקצועיים מפני שמדובר במשפחות ו/או דירות של למעלה משני חדרים שהובלה שלהם מצריכה רכב גדול.

הובלת דירה היא אחד החלקים שמעלים את החשש הגדול ביותר ובצדק. לא כל החברות והמובילים מקצועיים או מתמקדים בשירות הוגן וזה בלשון המעטה ולכן ישנה חשיבות להזמין חברת הובלה מומלצת ואמינה.

למרות זאת, שירותי הובלה עשויים להיות יקרים ועולה השאלה כיצד אפשר להזמין חברה מקצועית אבל עדיין לשלם מחיר זול ככל שניתן. התשובה היא להשוות הצעות מחיר להובלות בחיפה ולבחור את החברה המתאימה ביותר במחיר הזול.

על מנת להשלים את התמונה ולהבטיח שירות הוגן במחיר שאינו ישתנה ביום המעבר, מומלץ מאוד לכתוב הסכם ולהחתים עליו את המובילים שנבחרו למשימה.

אריזה נכונה

עוד משימה שיכולה להיות מאוד מאתגרת היא האריזה של תכולת הדירה כשכמעט תמיד דיירי הבית מופתעים לגלות כמה דברים עליהם לארוז ולכן מומלץ לקחת מקדם הגנה ולהתחיל בפעולה כבר כמה שבועות מראש כשבתחילה מומלץ לארוז חפצים שאין בהם צורך יומי וככל שמתקרבים אל מועד המעבר, צריך להתחיל ולארוז את שאר התכולה.

לפני שאורזים את הדירה למעבר מומלץ לעשות סדר ולפנות דברים שאתם לא עומדים להשתמש בהם. בדרך הזאת תוכלו לחסוך בעלויות ההובלה ולעשות סדר על הדרך.

אריזה נכונה של הדירה יכולה לעשות את ההבדל בין מעבר דירה מבולגן ולחוץ לבין מעבר מסודר ויעיל ועל כן חשוב להקפיד על אריזה מסודרת ולא לערבב את תכולת החדרים השונים בארגזים זהים.

הפרדת החפצים ורישום מסודר של התכולה על גבי כל קרטון וארגז יבטיחו לכם שהפריקה תהיה קצרה יותר ב-50% ויותר.

בנוסף לאלה, כדאי להכין תיק אישי לכל אחד מדיירי הדירה שיכיל חפצים אישיים וכל מה שאתם צריכים בימים הראשונים של המעבר, עד שתפרקו את כל הקרטונים.

אפשרות נוספת ששווה לשקול היא להיעזר בשירותי אריזה הניתנים על ידי חברת ההובלה ובכל מקרה כדאי לבדוק מי מחברות ההובלה שמציעות לכם את שירותיהן, מספקות בנוסף גם קרטונים וציוד לאריזה כך שתוכלו לחסוך במחיר פעם נוספת וגם בזמן שדרוש לאיסוף או רכישת חומרי אריזה.

איך משנים כתובת?

פעולה נוספת שצריך לבצע היא עדכון של כתובת המגורים ובעוד שבעבר היה מדובר בפעולה מורכבת במעט, כיום, עם הנגשת המידע ברשת האינטרנט, תוכלו לעדכן את הגופים העיקריים בשינוי הכתובת במהירות ובחינם.

ראשית, צריך לעדכן כתובת מגורים באתר משרד הפנים ולאחר מכן יש צורך לעדכן את עיריית חיפה כשניתן לעשות זאת בכתובת הבאה.

חשוב לזכור שעיריית חיפה ומשרד הפנים הם גופים חשובים מאוד שצריך לעדכן אך יחד עם זאת יש לתת את הדעת לעדכון חברת חשמל, חברות התקשורת, הגז ועוד גופים ונותני שירותים אחרים.

במעמד עדכון הכתובת חשוב לסגור את כל החשבונות ולהעביר אותם במידת הצורך אל כתובתכם החדשה.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...