Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בחרדה על פי הרפואה הסינית

טיפול בחרדה על פי הרפואה הסינית
קרדיט: Pixabay

סובלים מחרדות? בעיות חרדה הפכו בשנים האחרונות נפוצות בקרב גברים ונשים בכל הגילאים. הרפואה הסינית רואה בחוסר איזון אנרגטי או חסימות בזרימת האנרגיה שיוצרת חולשה מערכתית כגורם לחרדה. גורמים נוספים לחרדה על פי הרפואה הסינית הם: התשה, הפרעות בשינה, טראומה, קשיים במהלך שנות הילדות, תורשה. הגוף והנפש הם אחד, חולי פיזי עלול להיגרם בעקבות קשיים נפשיים. אם אתם סובלים מחרדות באופן קבוע או מתמודדים איתן לראשונה, חשוב שתדעו שיש פתרון לבעיה. פנייה לטיפול נדרשת מיד כאשר ניכרת פגיעה בשגרת החיים. לאחר שתשמעו דיקור סיני המלצות ספציפיות לטיפול בחרדה למשל, תוכלו לפנות אל מומחה ולקבל סיוע שיעזור לכם להתגבר על הקושי ולחזור לשגרה.

איך מטפלים בחרדה ברפואה הסינית?

הדגש ברפואה הסינית לטיפול בחרדה הוא החזרת זרימת האנרגיה בגוף למצב תקין ומחזק.  טיפולי דיקור סיני ניתנים במטרה לחזק את הגוף, לשפר את מצב הרוח, להפחית את התסמינים. הדיקור מפחית את הסימפטומים כמו פעימות לב בבית החזה, מסייע עם בעיות השינה, מרגיע, מחזק ומשחרר אנדורפינים לשיפור מצב הרוח. טיפולי דיקור סיני תורמים גם לאיזון הורמונלי. בהתאם לצורך ימליץ המטפל גם על טיפולי דיקור סיני לכאבי ראש, כאבי גב, מיגרנות, מתחים ועוד.

כיצד מתבצע טיפול דיקור לחרדה?

הטיפול מתבצע בקליניקה באווירה רגועה ונעימה. חדר הטיפולים מציע מיטה או כורסה לטובת ישיבה נוחה בעוד המחטים מוצבות בנקודות הדיקור. את הטיפול הראשון מתחילים בתשאול מעמיק בכדי להבין את שורש הבעיה במטרה למקד את הטיפול, לשפר את התוצאות ולאפשר למטפל להכיר אתכם. חשוב למסור מידע מפורט עם דגש על בעיות רפואיות פעילויות, ניתוחים, אשפוזים, תרופות קבועות. מומלץ שגם אתם תשאלו שאלות אודות הטיפול, ההכשרה של המטפל, הניסיון, תחום ההתמחות והתוצאות הצפויות. אתם תהיו רגועים יותר כאשר תדעו כיצד דיקור סיני לחרדות צפוי להשפיע עליכם ואיך הוא עתיד לעזור לכם בהתמודדות עם החרדה.

כמה טיפולי דיקור צריך בשביל לטפל בחרדה?

כמות הטיפולים הנדרשת בעבור כל מטופל משתנה בהתאם למצב הבריאותי והנפשי, יהיו מקרים בהם ההשפעה החיובית של הדיקור ניכרת כבר לאחר טיפולים ראשוניים ומצבים בהם תוצאות יופיעו רק לאחר סדרה של מספר טיפולים. מספר הטיפולים והתדירות נקבעים באופן אישי בעבור כל מטופל. אם אתם רוצים לטפל בחרדה, טיפול דיקור סיני טבעי יכול להקל עליכם בדרך לריפוי. יוסי לוי הוא מטפל מוסמך עם ניסיון רב בטיפול בחרדות אצל נשים, גברים וילדים, חייגו להתייעצות וקבלת פרטים נוספים.

כתבות מעניינות נוספות
הקשר בין הזעת יתר לחום הכבד: מהם הנתונים?
הזעת יתר והחיבור שלה לחום הכבד הזעת יתר, או הזעת יתר,...
פיצוי של 150 אלף שקל על רשלנות בניתוחי עיניים
חוות דעת מומחה: בשלושה ניתוחים היתה "חריגה מהפרקטיקה התקינה והסבירה...רופאי...
שתי האפשרויות הקיימות לחלוקת ירושה
כאשר אדם הולך לעולמו, לרוב הוא מותיר אחריו רכוש שאמור...
7 צעדים לבחירת משרד פרסום נכון לעסק שלך בחיפה
1. הגדר את המטרות שלך לפני בחירת משרד פרסום בחיפה, חשוב...
למה חשוב כל כך לצחצח את השיניים
אנחנו בדרך כלל לא שמים לב אליהן כי הן כאילו...
תפקידו של עורך הדין בשלב המעצר
כאשר אדם חשוד בעבירה כלשהי, זכותה של המשטרה לעצור אותו...
חשודים בעבירה בזמן השירות הצבאי? בחרו עו"ד מומחה בתחום
זמן השירות הצבאי הוא תקופה לאן קלה ומלחיצה עבור חיילים...
רואה חשבון מומלץ
רואה חשבון מומלץ
רבים הפותחים עסק לא תמיד מודעים להתעסקות הרבה שישנה בכל...
משלחת עמיתים מה-JCC ארה"ב התארחה ביקנעם: מפגש מרגש על ניהול קהילתי בזמנים מאתגרים
רשת המרכזים הקהילתיים יקנעם, מבית החברה למתנ"סים, פתחה את שעריה...
הכל אודות החשיבות של בדק בית בחיפה
אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון כי העבודה שלנו היא לעשות...