Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולי היופי הגיעו לחיפה – כל מה שחלמתן במרחק הליכה מהבית

טיפולי היופי הגיעו לחיפה – כל מה שחלמתן במרחק הליכה מהבית

טיפולי היופי היו בעבר נחלתן של נשים מפורסמות בלבד. אולם כיום יותר ויותר קוסמטיקאיות מן השורה מאפשרות ללקוחותיהן היצע רב של שירותי טיפוח לכל אזור בעור. החל מטיפולי השרת שיעור ועד לבוטוקס – הכול נמצא במרחק הליכה קצר בתוך חיפה. לפרטים נוספים, צרו קשר עם "סבטלנה – קליניקה רפואית לקוסמטיקה עילית".

טיפולי היופי הגיעו לחיפה – כל מה שחלמתן במרחק הליכה מהבית

הקוסמטיקאית הפרטית שלך

כיום מכוני טיפוח ויופי צומחים בקצב מסחרר בכל רחבי הארץ, ובייחוד במרכזי הערים הגדולות. חיפה, בתור העיר השלישית בגודלה בישראל, מציגה מגוון רחב של טיפולי יופי שמתאימים לכל אישה, ובכל גיל. קוסמטיקאית בחיפה מאפשרות ללקוחותיהן להגיע לטיפולים בקרבת הבית, אשר לא נופלים ברמת האיכות והיעילות שלהם מכל המטפלות המובילות ביותר בארץ. כך שתושבות ותושבי חיפה לא צריכים לנסוע רחוק על מנת לשפר פלאים את מראה העור שלהם.

מתכוננים לקיץ החיפאי

כחלק מההכנות המדוקדקות אשר עוברות נשים ישראליות רבות בחודשי החורף, טיפולי הסרת שיער בלייזר בחיפה הם אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר שיש. בעזרת מכשיר הלייזר ניתן לצמצם שימוש בסכיני גילוח ועל ידי מספר טיפולים מועט לאפשר לכל אישה או גבר ליהנות מעור חלק ונקי לקראת הקיץ. המכשיר בטוח לשימוש ולא דורש מכם השקעה מאסיבית בטיפוח הגוף לאורך כל השנה. חוף הים מעולם לא היה נגיש יותר מאשר לאחר טיפול לייזר לכל הגוף, ואתם תוכלו להרגיש בנוח עם עצמכם לאורך כל הקיץ.

טיפולים לעור הפנים – שומרים על רוח צעירה

מלבד האפשרות לבצע טיפולי לייזר כיום, קוסמטיקאיות מציעות טיפולים משוכללים יותר אשר היו בעבר נחלתם של רופאים בלבד. הזרקת בוטוקס לדוגמה, מציעה לנשים בכל גיל לבצע מילוי קמטים במיקומים שונים בפנים ובצוואר. כך, על ידי הזרקות קבועות באזור העיניים או השפתיים ניתן לשמור על עור חלק ונקי מקמטים לאורך חודשים רבים. הבוטוקס הוא חומר בטוח לשימוש אשר הוכח מחקרית כי הוא משווה לעור הפנים מראה צעיר לאורך חודשים ארוכים. אם אתן חוששות מהקמטים המופיעים בהתבגרות, אתן יכולות לבצע טיפולי הזרקות באופן קבוע, וכן לאפשר לעצמן להנות מכל מבט במראה באופן מושלם.

סבטלנה ריימן היא אחות במקצועה אשר עברה הסבה לתחום הקוסמטיקה הרפואית. בשני העשורים האחרונות מבצעת סבטלנה אינספור טיפולים בלקוחות מאושרות אשר מקבלות תוצאות מרחיקות לכת במגוון רחב של תחומי טיפול. החל מטיפולים להצרת היקפים וכלה בטיפולי בוטוקס, כל אחת ואחד יכולים למצוא את הטיפול המושלם לצרכיהם בקליניקה של סבטלנה ריימן. ליצירת קשר ניתן לפנות בטלפון: 04-877-1636.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...