Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשיבותם של ימי כיף לעובדים

חשיבותם של ימי כיף לעובדים

עובדים שמרוצים ממקום עבודתם, אלו עובדים שניתן לסמוך עליהם שיהיו יעילים בעבודתם. כאשר עובד מרוצה ממקום עבודתו, הוא רוצה לתרום לחברה בכך שהוא יעשה כל שביכולתו כדי לתרום להצלחת העסק. הרי הצלחת החברה במהלך הזמן מעידה גם על הצלחתו של העובד.

חשיבותם של ימי כיף לעובדים

מורל ומוטיבציה של העובדים

כדי לשמור על מורל ומוטיבציה גבוהה אצל העובדים, מומלץ לערוך להם מדי פעם פעילויות כיפיות ומגבשות. גם כאשר כל העובדים בחברה מרוצים תמיד מהעבודה והיחס שהם מקבלים, חשוב לשמר את זה אצלם באמצעות ימי כיף וערבי חברה. כאשר עורכים לעובדים ימי כיף מיוחדים, זוהי דרך נהדרת להראות לעובדים את הערכה של החברה כלפיהם.

בדרך הזו הם מרגישים מוערכים על עבודתם הקשה, והנאמנות שהם נותנים לחברה. חשוב להראות לעובדים באופן עקיב את ההערכה הרבה שהנהלת החברה רוחשת כלפיהם, הענקת פידבקים חיוביים שומרים על מורל העובדים והם ירצו לעבוד קשה יותר כדי להראות שהם מסוגלים ליותר – וכך בעצם לקבל יותר פידבקים חיוביים שיכולים להתבטא בהעלאה בשכר או קידום בתפקיד.

גיבוש צוות העובדים

בנוסף למורל הגבוה שימי הכיף מעניקים לעובדים, הם גם תורמים רבות לשמירה על גיבוש בין צוות העובדים. במיוחד כאשר מדובר בחברה גדולה עם מספר גדול של עובדים. לרוב עובד ממחלקה א' לא מכיר כמו שצריך את העובד ממחלקה ד' – מכיוון שאין ביניהם יחסי עבודה כלל במהלך היומיום.

לכן חשוב לערוך ימי כיף מדי פעם לכל צוות העובדים, כך הם יוכלו להכיר אחד את השני ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. כאשר העובדים בחברה מכירים אחד את השני ומגובשים יחד, הדבר משפיע מאוד על תהליכי העבודה השוטפים. הם עובדים אחד עם השני בשיתוף פעולה מלא, וכמו ביחסי חברות אחד עוזר לשני במידת הצורך.

שבירת שגרה

ימי הכיף כשמם כן הם – לעשות כיף לעובדים ? כל העובדים רגילים לשגרת עבודה קבועה מראש, מגיעים בבוקר ומבצעים את המשימות הקבועות המטלות על כל אחד מהם. מדי פעם מתקיימות ישיבות ופגישות צוות כדי להתעדכן בתהליכי העבודה, אך חוץ מזה כל יום נראה כמו היום שהיה לפניו.

כדי שהעובדים לא ישתעממו משגרת העבודה שהם נמצאים בה, וכך לפגיעה בתפוקתם בעבודה השוטפת – מומלץ מאוד לערוך להם מדי פעם בפעם ימי כיף מהנים במיוחד לצורך שבירת שגרה וריענון, כך שיגיעו למחרת בכוחות מחודשים ואנרגיה גבוהה עד ליום כיף הבא.

מומלץ במיוחד לערוך את יום הכיף המתוכנן בהפתעה לכל העובדים. כך הם יחשבו שהם מגיעים לעוד יום עבודה שגרתי, אך בפועל הם יגלו להפתעתם שהיום הזה הולך להיות יום כיפי מחוץ למשרד. יום הכיף אינו מוכרח להיות בהפקה גדולה ובתקציב מוגזם, אפילו יום כיף לעובדים באחת מהסדנאות המוצעות ברחבי הארץ יכולה להיות פתרון נהדר לשבירת השגרה מהעבודה.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...