Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשיבותו של עו"ד למקרקעין

חשיבותו של עו"ד למקרקעין
Credit: Pixabay

מעוניינים לרכוש נכס חדש? קרקע? לשכור או להשכיר דירה? מזל טוב. רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך, חשוב להבין מודע לא מומלץ להתנהל לבד אלא בעזרתו של עו"ד למקרקעין. לכל נכס יש עבר, חשוב לבצע בדיקות מקדמיות לפני שרוכשים נדל"ן. חשוב לבדוק מי הבעלים הרשומים עליו, האם יש לנכס הערת אזהרה, האם הנכס משועבד לטובת מישהו ועוד. חשוב מאוד לבצע בדיקות אלה עוד לפני החתימה על החוזה ועדיף עוד לפני תחילת העסקה. עורך דין מנוסה ומומחה, יבצע את הבדיקות הללו בעזרת כל האמצעים העומדים לרשותו, כך שאתם תוכלו להמשיך ולהתנהל באופן רגוע. כאנשים פרטיים יהיה קשה לכם ומסורבל לבצע את הבדיקות ולכן באם חשבתם להתנהל לבד ולחסוך שכר טרחה, תדעו שהדבר יכול לעלות לכם ביוקר בעתיד. לייעוץ פנו אל עו"ד סיון שחר, המומחית בתחום זה.

לא חותמים לבד

חוזה הוא מסמך חשוב לאין שיעור, ויש לו תוקף משפטי לכל דבר. לכן באם הנכם באם לבצע רכישה כלשהי, לשכור או להשכיר דירה, למכור נכס, ובכל נושא אחר, מומלץ להתייעץ לפני החתימה עם עורך דין חוזים. על מנת לערוך חוזה שיגן על האינטרסים שלכם במידת הצורך, יש כללים לכתיבת חוזה בכל נושא, ויש סעיפים חשובים שחייבים להיכנס אליו למען הגנתכם. באם מדובר על קניה או מכירת נכס, חשיבות החוזה היא שבעתיים, מאחר ואתם יכולים להשמיט בטעות סעיף לטובתכם או לחתום על סעיף שהוא לרעתכם. שובר השוויון הוא ייעוץ עם עורך דין חוזים, שידע לזהות את המכשולים באם הם קיימים ויוכל להגן על האינטרס של לקוחותיו.

בכל תחום בחיים יכולים להיגרם לנו נזקים שונים, לדוגמא נזקי גוף כתוצאה מתאונה בעבודה, תאונת דרכים, ועוד. נזקים יכולים להיגרם גם ברכוש. דיני הנזיקין הוא תחום גדול מאוד במערכת המשפט והוא כולל בתוכו תביעות של ביטוח, ביטוחי תלמידים, רשלנות רפואית, נזקי גוף כתוצאה מתאונת דרכים ועוד. השאלה המרכזית הנידונה היא מה האחריות של הגורם שבגינו נגרמו הנזקים ומה מידת הפיצוי שצריך לקבל בגינן. ידוע כי תביעות נזיקין מתנהלות לאורך שנים בשל המורכבות בתחום. בכל מקרה של נזק שנגרם, מומלץ לפנות אל עו"ד נזיקין, שייעץ לכם וייצג אתכם בערכאות המשפטיות. עו"ד מנוסה בתחום יוכל לדאוג לכם, ולכך שתקבלו את כל המגיע לכם בין הנזק שנגרם לכם. עו"ד סיון שחר היא בעלת משרד עו"ד המטפל בתחום זה, ובעל ניסיון רב בניהול תיקי נזיקין ועוד. פנו אליו עוד היום.

Credit: Pixabay
כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...