Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשודים בעבירה בזמן השירות הצבאי? בחרו עו"ד מומחה בתחום

חשודים בעבירה בזמן השירות הצבאי? בחרו עו"ד מומחה בתחום
קרדיט - Pixabay

זמן השירות הצבאי הוא תקופה לאן קלה ומלחיצה עבור חיילים רבים. גם שירות במילואים יכול להפיל עומס רב על אנשים אשר מזמן סיימו כבר את שירותם הצבאי, במיוחד בתקופות לא שגרתיות כמו זו שאנו נמצאים בה מאז ה 7 באוקטובר. הדבר גורם לכך שבזמן השירות הצבאי נעשות עבירות שלא בהכרח היו נעשות במסגרת האזרחות. גם ההתייחסות לעבירות מסוימות כשהחשוד הוא חייל יכולה להיות שונה מההתייחסות לאותה עבירה באזרחות. לא סתם ישנו קובץ חוקים הנקרא דיני צבא ומאגד את כל החוקים בהם צריך לעמוד חייל. לכן, אם אתם חשודים בביצוע עבירה כלשהי ואתם עומדים לפני חקירת מצ"ח אל תחכו ופנו אל עורך דין לענייני צבא שילווה אתכם וינחה אתכם כיצד לנהוג בחקירה, מה לומר וממה להימנע.

סמים: נושא שההתייחסות אליו בצבא חמורה מאשר באזרחות

כאמור, ישנם נושאים שונים שההתייחסות אליהם בצבא שונה מההתייחסות אליהם באזרחות. אחד מהם הוא שימוש בסמים. חיילים רבים לא מודעים לכך שכל עוד הם מוגדרים כחיילים, ההתייחסות לכל עבירה שיבצעו, גם אם התבצעה מחוץ לצבא בזמן חופשה תהיה על פי חוקי הצבא. הם יחקרו וישפטו במסגרת הצבאית ועל פי דיני הצבא. לכן, גם אם נתפסתם משתמשים בסמים ביום שישי בערב כשאתם בחופשת סוף שבוע, פנו אל עורך דין סמים בצבא אשר מכיר היטב את התייחסות הצבא לנושא סמים, את חוקי הצבא לגבי העניין ויצליח לסייע לכם להביא לסגירת התיק עוד בשלבי החקירה או לפחות לייצג אתכם היטב במשפט.

בחירה נכונה של עורך דין פלילי- איך תעשו אותה?

אם נקלעתם למצב בו אתם חשודים בעבירה פלילית כלשהי, חשבו למצוא עורך דין פלילי מהר ככל האפשר. לא סתם נאמר לכם לפני החקירה באזהרה שכל מילה שתאמרו תוכל לשמש כנגדכם בהמשך. גם אם אתם בטוחים בכך שאינכם אשמים בעבירה ואין לכם קשר אליה אל תהיו שאננים. בחירת עורך הדין צריכה להיות קודם כל בהתאם לניסיונו. חשוב לבחור עורך דין שהמשפט הפלילי הוא תחום ההתמחות העיקרי ואף הבלעדי שלו. בתוך המשפט הפלילי וודאו שיש לו ניסיון בסוג העבירות המיוחס לכם, בין אם אלה עבירות צווארון לבן, אלימות, רכוש וכו'. כדאי גם לבחור עורך דין מקומי המכיר את הנפשות הפועלות בסניף המשטרה המקומי או בבית משפט השלום/ המחוזי. כך, אם אתם מהדרום, בחרו עורך דין פלילי באר שבע אשר ייתן לכם שצירות מקצועי וגם יהיה קרוב אליכם פיזית לכל דבר שתצטרכו.

עו"ד רונן בנדל הוא עורך דין פלילי בעל שם בתחום. יש לו ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים גם במשפטים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות מעניינות נוספות
הקשר בין הזעת יתר לחום הכבד: מהם הנתונים?
הזעת יתר והחיבור שלה לחום הכבד הזעת יתר, או הזעת יתר,...
שתי האפשרויות הקיימות לחלוקת ירושה
כאשר אדם הולך לעולמו, לרוב הוא מותיר אחריו רכוש שאמור...
7 צעדים לבחירת משרד פרסום נכון לעסק שלך בחיפה
1. הגדר את המטרות שלך לפני בחירת משרד פרסום בחיפה, חשוב...
למה חשוב כל כך לצחצח את השיניים
אנחנו בדרך כלל לא שמים לב אליהן כי הן כאילו...
תפקידו של עורך הדין בשלב המעצר
כאשר אדם חשוד בעבירה כלשהי, זכותה של המשטרה לעצור אותו...
חשודים בעבירה בזמן השירות הצבאי? בחרו עו"ד מומחה בתחום
זמן השירות הצבאי הוא תקופה לאן קלה ומלחיצה עבור חיילים...
רואה חשבון מומלץ
רואה חשבון מומלץ
רבים הפותחים עסק לא תמיד מודעים להתעסקות הרבה שישנה בכל...
משלחת עמיתים מה-JCC ארה"ב התארחה ביקנעם: מפגש מרגש על ניהול קהילתי בזמנים מאתגרים
רשת המרכזים הקהילתיים יקנעם, מבית החברה למתנ"סים, פתחה את שעריה...
הכל אודות החשיבות של בדק בית בחיפה
אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון כי העבודה שלנו היא לעשות...
שולחן נייד
ישנם שולחנות המעניקים נוחות וגמישות בכל חלל עבודה. שולחן עבודה...