Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חקרו את הארץ

חקרו את הארץ
קרדיט - Canva

אזור הצפון מלא בקסם ומסתורין, בין אם מדובר בטבע מרהיב עם צמחיה ירוקה, הרים ובקעות, או בשכונות עתיקות מלאות היסטוריה בנבכי ערי הצפון. סיורים בצפון מבטיחים מסע מרתק בין חוויות תרבותיות עם מגוון רחב של יעדים לחקור. אפשר לשוטט בין הסמטאות הצרות של העיר עכו, שבה משתלבות חורבות צלבניות עתיקות עם שווקים תוססים ונמלים ציוריים. ביקור בטבריה מציע הצצה למורשת היהודית, על בתי הכנסת העתיקים שבה. העיר צפת כובשת את המבקרים בסצנת האמנות התוססת והאווירה הרוחנית שלה, בעוד הנופים עוצרי הנשימה של הרי הגליל מפתים את חובבי החוץ עם שבילי הליכה, מפלים ועמקים ירוקים. האזור הוא גם ביתם של אתרים אייקוניים כמו הגנים הבהאים בחיפה והחרמון שבחודשי החורף גדוש בשלג לבן.

חוו את הטבע כמו שצריך

על מנת להתחבר באמת לטבע, לאחר הסיורים שלכם, ההמלצה היא לשינה באוהלים תחת כיפת השמיים במקום הבחירה המסורתית בבית מלון או צימר. מתחם אוהלים בצפון מציע חוויה יוצאת דופן בה תהיו מוקפים ביופי טבעי, תתחברו לנופים השלווים ולהיסטוריה העשירה של האזור באווירה נוחה ואותנטית. מתחמי אוהלים בארץ לרוב מציעים מגוון של אוהלים מאובזרים היטב במתקנים מודרניים ומעוצבים על מנת להעניק אווירה נעימה ומרגיעה. באזור טבריה למשל, האורחים יכולים להירגע ולהתחדש תוך שהם נהנים מהנוף המדהים של הכנרת וההרים שמסביב, עם גישה נוחה לאתרים ההיסטוריים של טבריה, מבתי כנסת עתיקים ועד פלאים ארכיאולוגיים, לשווקים התוססים והדוכנים הצבעוניים בהם ולחוויות קולינריות מעוררות תיאבון המשלבות מעדנים מקומיים ומלאכות מסורתיות.

מקום מושלם שמחבר בין פעילויות שונות

במידה ואתם מחפשים מקום לינה עם מתחם אוהלים מפנק, ממנו תוכלו לצאת לטיולי שטח ייחודיים או להתרפק על הנוף המרהיב עם ארוחות טעימות ומטבח משותף, חוות ימה וקדמה מציעה עבורכם את כל אלו ואף יותר. החווה מציעה חיבור לבקעת יבנאל ולנחל יבנאל, בה תוכלו להנות  ממזון איכותי וטרי ומשקאות מרעננים בבר אל מול הנוף הקסום של בקעת יבנאל, ליד טבריה. בנוסף, בחווה קיימת גם אפשרות למבקרים לבישול עצמי במטבחים משותפים ומצוידים. האוהלים בחווה ממוזגים ומקורים, מה שמבטיח שהות נוחה לאורחים. מלבד מתחם האוהלים ומסלולי הטיולים, החווה שמה לה למטרה לספק למבקרים חוויה גלילית שלווה והזדמנות לברוח מהמולת היום יום עם אירוח והפקת אירועים משפחתיים, אירועי חברה ועסקים וסדנאות מגוונות.

כתבות מעניינות נוספות
מחקר פורץ דרך מציג שימוש בקרום השיליה לטיפול בשחיקת ברך
ד"ר אייל גנסין, מומחה באורתופדיה ואורתופדית ברך וספורט בכללית מחוז...
טקס ברית מילה- מתי עורכים וכיצד?
ברית מילה ידועה כאחת המצוות החשובות והעתיקות ביותר ביהדות. מדובר...
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...