Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חקירות פרטיות בפשעים פליליים

חקירות פרטיות בפשעים פליליים

עוד לפני הגשת תביעה פלילית תהליכי חקירה עצמאיים יכולים לתת מענה על שאלות רבות ולהביא חומרים משמעותיים כראיות. פנייה לחברת חקירות יכולה להניב מידע רב ולסייע לקידום ההליך הפלילי, והיא שיטת עבודה מקובלת שצוברת תאוצה בשנים האחרונות.

חקירות פרטיות בפשעים פליליים

מחפשים את ראיית הזהב

הליכים פליליים רבים מגיעים לבתי המשפט עמוסים בתיקי ראיות שונות ומשונות, שלא כולן יכולות להביא את המידע הנחוץ להחלטה בתיק. במקרים רבים אחד הצדדים פונה לחוקר פרטי כדי לבצע הליך חקירה לאיסוף מסמכים, איתור נכסים, או הבאת חומר מצולם שיכול לשנות את פני הדברים בתיק ולהביא להוכחה חותכת. בהליך חקירה תקין הראיות קבילות בבית המשפט והן בעלות השפעה מערכת לפעמים על תוצאות המשפט.

פעילות אחראית של החוקר

יחד עם זאת, חקירות פליליות חייבות להיות זהירות שבעתיים. עם הגדרת העבודה הראשונית של מזמין העבודה כי זו פעולת חקירה פלילית, החוקר חייב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים כדי לספק מידע איכותי וקביל בבית המשפט. לדוגמה בתחום הקלטות הסתר, לחוקר אין אפשרות להביא הקלטה, מפלילה ככל שתהיה, בה הוא לא לקח צד בשיחה מפני שמדובר בעבירה על החוק. בית המשפט בוחן כל ראיה בתיק ומוודא את הקבילות שלה כדי למנוע משפט מוטה והחלטה שגויה. אי לכן לפעולותיו של החוקר בשטח יש השפעה ישירה על המשפט והאחריות עליו היא גדולה מאוד.

משיגים תיעוד מנצח

במקרים רבים חקירות פליליות דורשות שיתוף פעולה בין כמה גורמים. החוקר יכול לבצע התקנת מצלמות נסתרות במשרדי החברה. להתקין מכשירי הקלטה בחלל הבית והרכב של מזמין העבודה או אנשים הקשורים לחקירה. או לעקוב אחרי גורמים שאינם קשורים ישירות לחקירה כדי להביא מידע מקיף. שיתוף פעולה של כלל הגורמים בחקירה, תוך מענה לדרישות החקירה הוא אידיאלי. אבל לרוב לא כך פני הדברים והחוקר צריך להיות יצירתי מאוד, בעל חושים חדים וניסיון בתחום החקירות כדי לפצח את התיק ולהביא את הראיה שתשנה את פני הדברים. הליך משפטי מוצלח תלוי בעבודת שטח נקיה ואחראית של החוקר.

חברת עורב חקירות מציעה שירותי חקירות מקצועיים כבר למעלה מעשרים שנים. החברה מלווה חקירות פליליות ומביאה את כל הראיות שיתמכו בלקוחות החברה בצורה חשאית ואחראית. הצוות עומל ימים ולילות כדי להביא בכל תיק את ראית הזהב שתעזור לכם להגיע לניצחון המשפטי. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ראשונית עם חוקר פרטי בחיפה ניתן לפנות למשרדים: 077-2316436.

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...