Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוקי הפוקר ואפשרויות המשחק לישראלים

חוקי הפוקר ואפשרויות המשחק לישראלים

במהלך השנים האחרונות חל שינוי בקהילת הפוקר בישראל ויותר ויותר אנשים מתחילים לשחק פוקר ולהצטרף לקהילת שחקני הפוקר בישראל. בפני הישראלים קיימות אפשרויות משחק שונות ומגוונות, כאשר רובן נמצאות ברשתות החברתיות. כל שאתם צריכים לעשות על מנת ללמוד לשחק פוקר ולהצטרף לקהילה הגדלה, הוא להכיר את חוקי המשחק ולהתחיל לצבור בו ניסיון.

חוקי הפוקר ואפשרויות המשחק לישראלים

כל מה שצריך לדעת על חוקים פוקר כמתחילים

חוקים פוקר הם קלים מאוד ולא קשים להבנה או מעקב. החוקים מכילים כמה כללים אותם עליכם להכיר בכדי להתחיל לשחק. בהתחלה כנראה תעשו טעויות רבות ככל שחקן ושחקן, אך הפלטפורמה האינטרנטית לפוקר ואנשים הנמצאים לצידכם יעזרו לכם ויסבירו לכם על הטעויות השונות. אספנו כאן עבורכם את כל החוקים שעליכם להכיר לפני שאתם מתחילים לשחק פוקר:

  1. כל משתתף מקבל לידיו שני קלפים אותם הוא שומר לעצמו.
  2. בכל סיבוב יש "דמי כניסה" אותם חייבים השחקנים שרוצים להשתתף בסיבוב לשלם. השחקן שנמצא אחרי הדילר של אותו הסיבוב מחויב להיכנס לסיבוב ולשלם את דמי הכניסה. השחקן שנמצא שני כיסאות אחרי הדילר, מחויב לשלם חצי מדמי הכנסה, ויש באפשרותו להחליט האם הוא משלים למלוא תשלום דמי הכניסה או נשאר מחוץ למשחק.
  3. פתיחה של שלושה קלפים במרכז שולחן המשחק והתחלת סבב דיבור של השחקנים, כאשר השחקן שנמצא אחרי הדילר מתחיל את הסבב והדילר מסיים אותו. במהלך סבב הדיבור השחקנים רשאים להיכנס בכמות גדולה יותר של צ'יפים, להישאר במצב הנוכחי או לפרוש מהמשחק. אם אחד השחקנים נכנס עם כמות מסוימת של צ'יפים על יתר השחקנים להשוות לו כדי להישאר בסיבוב או לפרוש.
  4. פתיחה של שני קלפים נוספים. לפני כל קלף וקלף שנפתח על השולחן יש לבצע תהליך של "שריפת" קלף אחד. בין זמן פתיחת שני הקלפים הנוספים לשחקנים יהיה סבב דיבור נוסף.
  5. לאחר שהקלף האחרון על השולחן נפתח, תהיה לשחקנים הזדמנות אחרונה לדבר להגדיל את כמות הצ'יפים בה נכנסו בסבב.
  6. השחקנים שנותרו במשחק ולא פרשו במהלך הקלפים יפתחו את קלפיהם ויראו אותם ליתר השחקנים. בהתאם לקלפים שעל השולחן יקבעו למי מהשחקנים יש את היד החזקה ביותר. השחקן עם היד החזקה ביותר הוא הזוכה בסיבוב. במידה שאחד השחקנים הראה את ידו ולכם יש יד חלשה יותר, יש לכם הזכות לא להראות לכלל השחקנים את היד שלכם ולהצהיר כי השחקן השני ניצח. על ידי מהלך זה, השחקנים לא יוכלו לדעת האם בילפתם או שבמקרה לו היה זוג יותר גבוה מהזוג שלכם.

פוקר באינטרנט לישראלים

ישראלים רבים מחפשים אפשרויות בהן יוכלו לשחק פוקר באמצעות האינטרנט והאפליקציות השונות. הנה מספר אתרים מומלצים בהם תוכלו לשחק פוקר:

  • אתר פוקר נאטס – אתר פוקר נאטס הוא אתר בינלאומי ומהגדולים המתעסקים בפוקר בו תוכלו להפקיד כסף במגוון שיטות. האתר מעניק לשחקניו אפשרות לשחק במגוון רחב של טורנירים, המתקיימים בשעות שונות ומכילים דמי כניסה בתעריפים משתנים. בנוסף, האתר מעניק באופן קבוע בונוסים למצטרפים חדשים ולשחקנים קבועים הכוללים החזרי כספי העמלות, כסף חינם לשימוש בטורנירים, יכולת להשתתף בטורנירים בחינם (לחדשים) ויכולת להיכנס לתוכנית I.P (לשחקנים קבועים).
  • אתר 7xl – אתר 7xl הוא אחד האתרים הפופולאריים והאהובים על הישראליים. רוב הטורנירים המעניינים באתר קורים בשעות הצהריים ואחר הצהריים של שעון ישראל. האתר מלווה בהשקעה כספית מצד השחקנים הניתנת לתשלום במספר רב של דרכים, למשל, ביטקוין.
כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...