Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשה בים המלח – בחורף זה הכי כדאי

חופשה בים המלח – בחורף זה הכי כדאי
קרדיט: pexels

רוצים לנפוש בישראל בחורף? על חופשה בים המלח כבר חשבתם?

אף על פי שהחורף הישראלי הוא משחק ילדים לעומת החודשים הקרים במרבית מדינות העולם, עדיין הצורך בחופשה חמימה קיים אצל ישראלים רבים. אז לאן אפשר לברוח כשבצפון הטמפרטורות חד-ספרתיות ובמרכז סופרים מאות מילימטרים של גשם? בהנחה שמאילת שבדרום כבר נמאס לכם, חופשה בים המלח יכולה להוות פתרון מצוין עבורכם. מדוע כה כדאי לנפוש באזור דווקא בחורף ומה יש לעשות שם? מייד תגלו.

 

המלונות, השמש, הספא והמים הטרמו-מינרליים

חופשה באזור ים המלח מתחילה בבחירת בית המלון ושם עומדות בפניכם שלל אפשרויות: החל מלינות קמפינג וגאמפלינג עם מיליון כוכבים, דרך מלונות פשוטים, זולים ונעימים, ועד מלונות פאר עם ג'קוזי מפנק ונברשות יוקרתיות בחדר ואפילו ריצוף למרפסת מעוצב. בחרתם מלון? עכשיו תוכלו ליהנות משלושת הדברים הכי נפלאים שחופשה חורפית בים המלח יכולה להציע לכם: השמש (פחות מ-20 ימי גשם בממוצע בשנה, עם טמפרטורות חורף ממוצעת של כ-20 מעלות!), המים הטרמו מינרליים במרבית המלונות (איזה עונג לטבול במים ב-40 מעלות כשבחוץ קר וצונן) וטיפולי הספא המפנקים שידועים בכל העולם.

קרדיט: pexels

אטרקציות טבע ומסלולים לכל המשפחה באזור

מיקומו של ים המלח – במקום הכי נמוך בעולם מחד ובלב המדבר מאידך, הופך את הסביבה הקרובה לטבעית ויפה באופן יוצא מן הכלל. בטווח של 30 ק"מ תמצאו שפע אתרי טבע, מסלולי הליכה קצרים ושלל אטרקציות לגדולים ולקטנים. הנה כמה מהדברים הכי מהנים שאפשר לעשות במהלך חופשה חורפית בים המלח:

  • מסלולי טיול רגליים: שמורת הטבע עין גדי בפרט וסביבת ים המלח בכלל, כוללים מספר מסלולי טיול מהנים במיוחד, בראשם עין בוקק הקצר והנפלא (יוצא ממש מאזור המלונות, לא נגיש לעגלות אבל קצר, נוח ורווי מים), נחל ערוגות (מעט מאתגר יותר, אבל שווה כל צעד ומאמץ) ונחל דוד (צמוד לנחל ערוגות, אבל קצר יותר ומתאים גם לילדים).

 

  • מצדה: אחד האתרים המפורסמים בישראל. מומלץ כטיול זריחה, אם כי בשעות הבוקר המוקדמות תאלצו לכתת רגליים (כ-20/45 דקות עלייה, תלוי באיזה שביל אתם עולים) ולא ליהנות מעלייה מהירה ברכבל. זהו אתר יפה ומרתק במיוחד!

 

  • טיולי ג'יפים, טרקטורונים ורייזרים במדבר: חופשה בים המלח בחורף בלי לחרוש את המדבר על גלגלים זה פספוס של ממש. מספר חברות מציעות מגוון טיולים בהם תוכלו לגלות שלל פינות חמד נסתרות וליהנות מנסיעה חווייתית, קופצנית ומשעשעת.

 

  • קניות בקניון: זהו עוד מקום נחמד לברוח אליו לטובת ארוחה קלה, מסע קניות או סתם שיטוט חמים. מדובר בקניון חדיש אשר ממוקם ממש בלב אזור המלונות.

 

חופשה בים המלח בחורף – גם המחיר מנצח!

מלונות ים המלח בתקופת האביב והקיץ אינם זולים. אלא שבחורף, כמו הטמפרטורות, גם המחירים צונחים (ואיתם, בחלק מהמלונות, גם הדרישה לשני לילות מינימום בסופי שבוע). למשל, תוכלו למצוא לילה זוגי בסופ"ש, במלון ארבעה כוכבים, על בסיס חצי פנסיון, בפחות מאלף ₪. גם נפלא, גם לא יקר. השורה התחתונה ברורה: אין מקום טוב יותר לחופשה חורפית מאשר ים המלח! שתהיה לכם חופשה נעימה!

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...