Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשה בחורף – הנאה משתלמת במיוחד

חופשה בחורף – הנאה משתלמת במיוחד
קרדיט pixabay

המלצות וטיפים עבור חופשה בחורף

חורף 2022, שהחל ביובש, הרטיב את כולנו בדצמבר, והשיא עוד לפנינו. יחד עם זאת, במדינה בה החורף לא מרובה בימי סערה, זהו בדיוק הזמן המתאים לצאת לחופשה מהנה. מדוע כדאי לכם לנפוש דווקא בחורף? היכן כדאי לצאת לטיולים? ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חופשה בחורף? הנה כל התשובות.

הירוק, הקרירות והמחיר – כל הסיבות לחופשה חורפית מושלמת!

אז מדוע מומלץ לצאת לחופשה דווקא בחורף? ובכן, בראש ובראשונה בגלל נושא המחיר. פערי המחיר בין חופשת קיץ לחורף עומדים על עשרות ואף מאות אחוזים, ובשקלים מדובר בסכום לא מבוטל. אז אם בא לכם על חופשה נפלאה בלי למשכן את הבית ולקחת משכנתא הפוכה או הלוואה כדי לממן אותה, החורף הוא הזמן שלכם!

סיבה נוספת להעדיף לנפוש בחורף היא יופייה של המדינה בתקופה זו. המפלים והנחלים שוצפים, רמת הגולן והגליל נצבעים בירוק, ואין מספיק מילים בעברית כדי לתאר את השקיעות המדבריות עוצרות הנשימה של הערבה ועין גדי. בקיצור, הכול כל כך יפה בחורף, אז פשוט חבל לפספס…

וכמובן יש את מזג האוויר. שהרי בין יוני לספטמבר (כולל), אין מקום שבאמת אפשר ליהנות בו בשעות היום מלבד הבריכה, הים והמקומות הממוזגים. בחורף הישראלי, שבו יש יותר ימים יבשים מאשר גשומים, ניתן לטייל בכיף לאורך כל שעות היממה, עם מעיל, שוקו חם וחיוך גדול על הפנים.

קרדיט pixabay

לאן נוסעים? היעדים הכי שווים לחופשה חורפית ישראלית

חופשה בחורף אפשר להזמין מצפון ועד דרום. הנה האזורים המומלצים ביותר:

  • רמת הגולן והגליל – מסלולי הטיול, פסגות החרמון המושלגות, הנחלים והאטרקציות הרבות מחכים לכם באזור הכי יפה בישראל. בצימרים ובמקומות האירוח האחרים תגלו יחס חם, ארוחות בוקר מפנקות וג'קוזי שלא תרצו לצאת ממנו… אל תפספסו את נחל חרמון השוצף, מסלול בריכת המשושים המעגלי ואם הגעתם לגליל המערבי, נחל כזיב בשמורת הטבע עין חרדלית הוא "ה"מקום עבורכם.

 

  • ים המלח – מלונות ים המלח מציעים מרכזי ספא ובריאות עם מים חמים מתוקים/מלוחים ושפע אפשרויות בילוי ופינוק. תוסיפו לכך קניון חדש ומעט מאוד ימי גשם, ותבינו מדוע מדובר ביעד אידיאלי לחופשת חורף מפנקת. בימים הנעימים מומלץ לטייל בעין בוקק, נחל דוד או נחל ערוגות, שמספקים מסלולים רטובים ומושלמים לכל המשפחה!

 

  • הערבה ואילת – אוהבים גשם, אבל רק כשהוא מופיע בחדשות? אזור הערבה ואילת מושלמים עבורכם, שם תוכלו לצאת לחופשה חורפית, מבלי באמת להרגיש את החורף… מומלץ לבחור מלון/וילה עם בריכה מחוממת, וליהנות מהגרסה השקטה והנעימה של העיר הדרומית וחבל הארץ המופלא. בהתאם למזג האוויר, ניתן לשלב גם כמה טיולים מדבריים באזור, כגון בפארק תמנע, הקניון האדום והרי אילת.

 

  • תל אביב ומישור החוף – גם אזור המרכז יכול להתאים עבור חופשה חורפית מהנה, שם תמצאו מלונות יוקרתיים במחירים מקוצצים משמעותית לעומת הקיץ, שפע אפשרויות בילוי במרחק הליכה (מסעדות, קניונים, מוזיאונים, חדרי בריחה) ובמרחק נסיעה קצר גם טבע מוריק ויפהפה כמו בנחל אלכסנדר, פארק אריאל שרון, אגמון חפר, גן לאומי חוף השרון ועוד.

 

חופשה בחורף – מה חשוב לבדוק?

לסיום, נמליץ לכם לבדוק מראש לגבי אתרים ואטרקציות שאתם מעוניינים להגיע אליהם, מאחר ולא כולם פתוחים בעונת החורף, ולוודא גם שניתן לבטל ללא עלות את בית המלון או הצימר כמה ימים לפני, בין אם בשל קורונה, שפעת, ימים גשומים או כל סיבה אחרת. חופשה נעימה!

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...