חדש ביקנעם: סדרות מנויים מרתקות של הרצאה + סרט

חדש ביקנעם: סדרות מנויים מרתקות של הרצאה + סרט
קרדיט צילום: אלבום פרטי

מתנ"ס יקנעם, מבית החברה למתנ"סים, פותח שלוש סדרות העשרה בנושא תרבות, היסטוריה ומוזיקה. ההרשמה בעיצומה

רשת המרכזים הקהילתיים של יקנעם, מבית החברה למתנ"סים, המפעילה את קולנוע יקנעם בעיר, יוצאת בשלוש סדרות מנוי חדשות של הרצאת איכות כולל סרט מרתק, שיהוו חוויה תרבותית עשירה ומגוונת. הסדרות, העוסקות בתרבויות שונות, בהיסטוריה של מדינאים ישראלים ובמוזיקאים הגדולים, מבטיחות להעשיר את הידע ולהרחיב את האופקים.
כל סדרה מורכבת מחמישה מפגשים של הרצאה וסרט הקשורים אחד בשני, כאשר שתי סדרות הבוקר פונות לקהל הגמלאים ויתקיימו בימי רביעי או חמישי, אחת לחודש, סביב נושאי תרבויות בעולם ומנהיגים ישראלים.
סידרה נוספת, תהיה סדרת ערב ותספר את הסיפורים הקטנים שמאחורי המוזיקאים הגדולים.
מסע סביב הגלובוס והיסטוריה ישראלית
המסע מתחיל בסיור תרבותי מרתק סביב הגלובוס, בהנחיית המרצה המוביל טל רשף.- מומחה לתרבויות, עסקים וכלכלה ברחבי העולם. בוגר אוניברסיטת ת"א בהיסטוריה ופילוסופיה ומוסמך הסורבון בפאריז בתולדות הרעיונות. מידי חודש ייקח אתכם, רשף, לכמה שעות, לטיול במדינה אקזוטית מעניינת. יספר סיפורים על המדינה, על התרבות המקומית, על האנשים וההיסטוריה המקומית המרתקת. ולאחר ההרצאה נצפה בסרט שיספר ויראה את מה שסופר בהרצאה.
בנוסף, סדרה מיוחדת, תוקדש לחייהם ופועלם של מדינאים ישראלים דגולים. המרצה – אמיר אורן – עיתונאי ,פובליציסט ופרשן צבאי. חתן פרס "המצוינות והמקצוענות בעיתונות הישראלית" ע"ש שלום רוזנפלד לשנת 2011, יספר מידי חודש את הסודות של מנהיגים כמו יצחק רבין, משה דיין וגולדה מאיר, האירוע הפותח של סדרה זו יהיה מיוחד במינו, כאשר יאיר שמיר, בנו של יצחק שמיר, ישתף את הקהל בחוויות אישיות ומסקרנות מחיי אביו.
עולם המוזיקה: מאלטון ג'ון ועד להקת קווין
חובבי המוזיקה יוכלו ליהנות מסדרה מיוחדת העוסקת בחייהם ויצירותיהם של אמנים ואלבומים אייקוניים. המרצה מור בידר, תושב יקנעם ומרצה במכללה לקולנוע וטלוויזיה – אורט פסגות, עורך מוזיקלי ומגיש תכנית רדיו "צלילת ערב עם מור בידר", ועורך מוזיקלי של מגזין "עברית", ייקח אתכם למסע מוזיקלי מרתק, ויגלה את הסיפורים שמאחורי השירים והאלבומים האהובים עלינו.
הזמנה להצטרף לחוויה תרבותית ייחודית
רונן צומר – דובר רשת המרכזים הקהילתיים ויוזם הסדרות, אמר השבוע: "השילוב המיוחד של סרטים וההרצאות מהווים הזמנה לצופים לצאת למסע של גילוי והעשרה אינטלקטואלית, תוך כדי הנאה צרופה. אני בטוח שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בהם משהו מעניין".
ראש עיריית יקנעם, רומן פרס: "השקעה בסדרות ההעשרה היא חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו להפוך את יקנעם לעיר תרבותית, איכותית ומובילה. אני מאמין כי סדרות אלו יתרמו להעלאת רמת החיים התרבותית של תושבי העיר ותחזק את הקהילה. אני מודה למרצים המובילים ולרשת המרכזים הקהילתיים שלנו על היוזמה והמאמץ שהשקיעו בהפקת הסדרות. אני בטוח שהן יהוו חוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים".
ההזמנה פתוחה לכל המעוניין להעשיר את הידע ולהרחיב את האופקים. ההרשמה לסדרות ההרצאות מתבצעת באתר המתנ"ס או בטלפון של היכל התרבות. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות מסע תרבותי מרתק ולהצטרף לקהילה של חובבי תרבות וידע.

קרדיט צילום: אלבום פרטי
קרדיט צילום: אלבום פרטי
כתבות מעניינות נוספות
תמונות קנבס לחדר ושולחן צד מעוצב: הדרך המושלמת להוסיף קסם לכל חלל
עיצוב הפנים של הבית או המשרד משפיע רבות על התחושה...
נפגעתם או נפצעתם? פנו לייעוץ משפטי מוקדם ככל האפשר
כאשר אדם עובר תאונה בה הוא נפגע, אין ספק שעניינים...
מתי זה הזמן לבדוק את דוד הקיטור שלכם?
דודי הקיטור כפופים לחוקים ולכללי תפעול. אם בבעלותכם דוד למים...
מיהו מפקח בניה מומלץ
חברות פיקוח בניה יש לא מעט בשוק וככל שאנחנו נוטים...
למה כדאי לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן?
אם אתם רוכשים דירה מקבלן, אתם בטח יודעים שמדובר על...
בחירת המקום המתאים לעשות בו משקפיים
משקפיים הם אמצעי לתיקון הראיה נפוץ ומקובל. עם זאת, למרות...
באיזה מקרים כדאי לבחור חברת הסעות וכיצד בוחרים?
כמעט לכל אדם יש רכב פרטי כיום. ידוע שרכב פרטי...
מהי צוואה הדדית?
אחד מסוגי הצוואות שלא מעט בוחרים לערוך הוא צוואה הדדית....
חתן- כלה ומי שביניהם
מה עושים כשהחתן הוא חבר טוב שלכם? וואו, חושבם עליו...
גיל אפס- ברוך הבא לעולם
רגע לפני לידה או אולי רגע אחריה? מרגישים את האתגר...
דילוג לתוכן