Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זר פרחים לחג

זר פרחים לחג
קרדיט: shutterstock

פרחים הם שי סמלי המקובל בתרבויות רבות, המתקבל תמיד בברכה ובשמחה. באמצעות פרחים ניתן לבטא הכל – אהבה, הערכה, געגועים, כבוד ואיחולים להתחלה מוצלחת ופוריה. סמליותם של הפרחים לפריחה המתחדשת, לתקווה וללבלוב הפכה אותם למתנה על זמנית שמתאימה תמיד.

זר פרחים לחג
קרדיט: shutterstock

לקראת ראש השנה זר פרחים מתאים ביתר שאת, כאיחול לשנה פורחת, מלבלבת ופוריה. העומסים הגדולים שקיימים במשתלות ובחנויות הפרחים מעידים כי רבים רואים בהם את השי המתאים ביותר לפתוח בו את השנה החדשה. מעבר לסמליות, הפרחים משמשים מבחינה פרקטית לעיצוב שולחנות החג, כך שהם מהווים מוצר צריכה משמעותי בחגים והביקוש תמיד גובר משמעותית בערבי חג.

את הפרחים ניתן להביא כפי שהם, יפים וטהורים, וניתן גם לשלב בהם אייקונים סמליים ומתנות שימושיות. ניתן להביא את הפרחים על מצע של מתנה גדולה, כמו מכשיר חשמלי, צלחות או כל רעיון אחר. ניתן לשלב ביניהם סוכריות, בונבוניירות וממתקים אחרים. את הזר אפשר לעצב בתוך אגרטל מסוגנן שיכול להשתלב בכל מקום, או לחילופין לעצב אותו על גבי תבנית עם ספוג – כך שיוכל לשמש כמרכז מפואר לשולחן החג.

אילו פרחים לבחור?

רבים נותנים את הפרחים מהמגוון המוצע בחנות, כי פרחים תמיד יהיו יפים. אלא שמבינים בפרחים יודעים כי לכל פרח ישנה משמעות סמלית, ולכן ינסו לדייק בבחירת הפרחים בהתאם לזהות המקבל ובהתאם לסיטואציה.

פרחים אדומים מסמלים אהבה ותשוקה. מבחינה עיצובית, הם מתאימים מאד לשילוב עם פרחים לבנים וצהובים. לפעמים יגוונו אותם עם פרחים וורודים, כדי להקל על האמירה החזקה של הצבע האדום.

פרחים לבנים מסמלים כנות, טוהר וכוונות חיוביות. הם מתאימים לשילוב עם כל צבעי הפרחים, אם כי האמירה החזקה ביותר שלהם מודגשת כאשר הם ניתנים במלוא לובנם, או בשילוב של מעט ירק.

פרחים ורודים מסמלים את הנעורים, את הכח הצעיר וגם את הצניעות והענווה. לזר וורוד יש משמעות רכה, נעימה ומשדרת אופטימיות. פרחים ורודים מתאימים במיוחד עם ירק רב, גבעולים וגם פרחים בגווני הלבן והבז'.

פרחים צהובים לפי המסורות המיסטיות מסמלים דווקא דברים שליליים, כמו פרידה או בגידה. ניתן לשלוח זר צהוב כהבעת געגועים או כהשתתפות באבל. עם זאת, פרחים צהובים כמו חמניות מתאימים כמתנה סמלית בתוך המשפחה הגרעינית – לאשה או לאמא משום שהם מסמלים את החום ואת ההשקעה במשפחה.

מומלץ לרכוש את הפרחים בחנות הסמוכה ככל האפשר לבית, כדי שתוכלו לבחור אותם בעצמכם, לבחון את הטריות והאיכות שלהם וגם להבטיח כי יישארו עמידים ויפים כשיגיעו הביתה כשם שהיו בחנות. כך תוכלו לרכוש זר פרחים בעיר חיפה, ולקבל אותם טריים ורעננים ממש כאילו נקטפו זה עתה בשדה.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...