Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השכרת אולם הרצאות – מתי ולמה?

השכרת אולם הרצאות – מתי ולמה?
קרדיט pixabay

השכרה של אולם הרצאות שכיחה בימנו מאוד הן בקרב ארגונים וחברות והן בקרב יזמים פרטיים. אולם הרצאות חיצוני מספק חוויית אירוח אחרת, אמירה יוקרתית והשקעה בעובדים ו/או במוזמנים ומאפשר יצירה של אירועים ומפגשים שלא תמיד ניתן או מותאם לקיים במרחב הארגוני הקיים.

השכרת אולם הרצאות – מתי ולמה?
קרדיט pixabay

בין האירועים והסיבות להשכרת אולם אירועים:

  • ערבי חברה – ערבי חברה הם כלי ארגוני מתוכנן ומנוהל הפועל במטרה לשמר עובדים, לחבר אותם אל מטרות הארגון, לגיבוש ולהוקרה. גם ארגונים המחזיקים במבנים יוקרתיים ומרשימים בעלי חללי אירועים, בוחרים לפחות פעם בשנה לקיים את אירוע החברה הגדול במתחם חיצוני לארגון. מבחינה פסיכולוגית היציאה מכותלי הארגון מעצימה אצל העובדים את תחושת החוויה וההשקעה בהם ומסייעת בשינוי האווירה מאווירת עבודה לאווירה של חגיגה.
  • הרצאות מקצועיות חשובות לעובדים – בקיום הרצאות, ימי עיון והכשרות לעובדים במתחם החברה תמיד מרחפת המחויבות היום יומית, הגיחה של העובד רק לכמה רגעים למשרד או למחלקה, לענות על מייל, לראות שהכל בסדר ולכוון את העובדים. הדבר אינו מאפשר תחושת ריחוק וניתוק אמיתית ואת יכולת הריכוז והמקום החשוב שכדאי לתת לימי העשרה חשובים אלה.
  • יזמות בתחום הפקת אירועים – מפיקי אירועים רבים אינם מסתפקים בלקוחות המזמינים אותם להפקת אירועים נכבדים, כי אם מקדימים ויוזמים אירועים, הרצאות ותכניות העשרה. המפיקים דואגים הן להשכרת אולם הרצאות או מרכז כנסים מתאים והן לתוכן או הבידור המיועדים, בהתאם לקהל היעד והמטרות, ומחיר כל ההוצאות מגולם במחיר הכרטיסים הנמכרים לציבור.

איך בוחרים אולם הרצאות להשכרה?

הבחירה באולם מתאים להשכרה, לאירוע או לכל מטרה אחרת מצריכה בחינה מדוקדקת של מקום בהתאם לצרכים. חשוב לשים לב לפרמטרים רבים בניהם:

  1. מיקום – היציאה מן הארגון אינה מחייבת נסיעה ארוכה ומייגעת ברחבי הארץ, ומומלץ לבחור מקום במיקום גיאוגרפי קרוב למשרדי הארגון ולמקום המגורים של עיקר העובדים. כאשר מדובר בארגון בפריסה ארצית אשר המוזמנים עשויים להגיע ממקומות שונים מומלץ לבחור במיקום מרכזי ובעיקר בעל נגישות הגעה מכל הכיוונים. במידה ואין הסעה מסודרת יש לתת את הדעת על שיקולי חניה וכן האפשרות להגיע בתחבורה ציבורית בכלל ורכבת בפרט.
  2. מבואה/קבלת פנים – באירועים עסקיים נהוג ומומלץ להפריד את אולם האירוע ממרחב קבלת הפנים. הפרדה זו מאפשרת רישום מסודר, אפשרות למינלינג בין המשתתפים בטרם פתיחת האירוע, כיבוד קל כבר בשלב הכניסה של האורחים ויצירת אירוע מסודר ומאורגן. אולמות אירועים הכוללים מבואה ומרחב צמוד לקבלת פנים מומלצים מאוד, אולם במידה ולא ניתן הקפידו על השכרת אולם גדול בו ניתן לייצר מרחב הסתובבות וקבלת פנים המרוחק מעט מאזור הישיבה.
  3. סידורי הישיבה – הקדישו מחשבה לאופי האירוע ולסוג הישיבה המתאים ביותר עבורו וודאו כי הנהלת אולם ההרצאות והאירועים מסוגלת לספק זאת. ניתן ליצור סידור ישיבה מעגלי, סידור ישיבה מדורג הפונה אל במה/ עמדת הרצאה, סידור ישיבה סביב שולחנות ועוד.

רבים אולי לא יודעים, אך אצטדיון סמי עופר בחיפה מציע לציבור הרחב, מלבד כר דשא מטופח ויציעי עידוד מזמינים, גם מגוון אולמות וחללי אירוח לקיום אירועים שונים, עסקיים ופרטיים כאחד, בין היתר הרצאות, כנסים, ירידים ותערוכות – לפרטים לחצו כאן.

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...