Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפנינג "בובות וחלומות" לכל המשפחה יערך במתחם חוצות המפרץ הכולל: סדנאות מרתקות של קומיקס, ציורים, אומנים בטכניקות מגוונות, דוכנים, סדנאות אנימציה – הכניסה ללא תשלום

הפנינג "בובות וחלומות" לכל המשפחה יערך במתחם חוצות המפרץ הכולל: סדנאות מרתקות של קומיקס, ציורים, אומנים בטכניקות מגוונות, דוכנים, סדנאות אנימציה – הכניסה ללא תשלום
קרדיט צילום: יחצ

פעילות לחופשת הקיץ בחודש יולי בחוצות המפרץ: סדנאות מרתקות של קומיקס, ציורים, אומנים בטכניקות מגוונות, דוכנים, סדנאות אנימציה ועוד

במהלך ימי שבת הצגות ומופעים חינוכיים  ופעילות ספורטיבית – לכל המשפחה

כניסה חופשית לקהל הרחב – ללא תשלום

קרדיט צילום: יחצ

מתחם חוצות המפרץ OUTLET, ייערוך למשך יומיים, ב 5-6 ליולי, הפנינג "בובות וחלומות", המיועד לכל המשפחה ויכלול בין הייתר סדנאות מרתקות של קומיקס, ציורים, אומנים בטכניקות מגוונות, דוכנים, סדנאות אנימציה. לדוגמא:

ביום חמישי ה 04.07.24- בשעה 11:30 יערך מסע מוזיקלי לפיתוח דימיון ויצירתיות, בשעה 12:30 סדנת ציור ראשים  – פרצופים שונים ומזויות שונות עם אומן הקומיקס ערן אביאני, בשעה 13:30 משחק "אליסה בארץ הפלאות" עם ויקה גונצרקו, בשעה 16:00 "עולמו הרגשי של הילד מנקודת מבטו" עם זוהר כהם סופרת ומחברת הספר "חיים שלי" ובשעה 17:30 סדנת בלונים של חיות.

בנוסף, יוצבו  דוכני מכירה של בובות, חלומות, עולם הפנטזיה ועוד

קרדיט צילום: יחצ

ביום שישי ה 05.07.24 – בשעה 10:30 תיערך סדנא "איור פני גיבור" במסגרת זו לומדים איך לצייר פרצוף של גיבור/ה על עם אומן קומיקס עופר זנזורי, בשעה   11:30  תיערך  סדנאת "ציור ראשים" – פרצופים שונים ובשעה 12:30 סדנת בלונים של דמויות אהובות.

כמו כן, מדי שבת במהלך חודש יולי מגוון הצגות חינוכיות, מרתקות לכל המשפחה, פעילות ספורטיבית, המתקיימת מידי שבת בשעה 12:00 לקהל הרחב, ללא תשלום. בין ההצגות: ביום שבת ה 06.7.24 "דניאל המשתולל", פעילות ספורטיבית מהנה לכל המשפחה הכוללת: משיכה בחבל, מירוץ שליחים, קפיצה בשק, משחקי כדור, תותח בועות, תותח עשן  ועוד הפתעות מדליקות.

ביום שבת ה 13.07.24 הצגה אינטרקטיבית:  "רן ומסיבת העננים", האם יצליחו רן והחברים להפתיע את חברתן איילת אחרי שהיא חושבת שהן שכחו אותה?שר העננים, ידידה הטוב מבין זאת מהילדים בקהל. רן מחליט יחד עם הילדים להכין לאיילת מסיבת הפתעה – אבל…לא מסיבה רגילה, אלא מסיבת עננים ענקית בשמיים, כל זאת בהשתתפות הילדים ודמויות ססגוניות נוספות. ההצגה קופצנית ורצופה בשירים.

קרדיט צילום: יחצ

ביום שבת ה 20.07.24 בשעה 12:00  המופע "הנסיכה וכדור הזהב" הסיפור הקלאסי, כדור הזהב של הנסיכה אבד, הצפרדע מסכים לעזור לו אם תבטיח לו נשיקה, האם הנסיכה תעמוד בהבטחתה?

וביום שבת ה 27.07.24 בשעה 12:00 הצגה חינוכית:  "נזהרים בשמש" על כמה חשוב להייות חכם בשמש, מה קורה לשמש בעונות השנה? מדוע שמשונית השמש מפסיקה לזרוח בשמיים באמצע הקיץ? ומה קורה כשהשמש לא זורחת? כולם עצובים…נעשה קריר ואפילו הפרחים של נבי ארנבי לא פורחים. האם שמשונית השמש תשתכנע להמשיך לזרוח ולחמם את העולם?

הכניסה חופשית לקהל הרחב – ללא תשלום

כתבות מעניינות נוספות
מארז יום הולדת מושקע
לקנות מתנה ליום הולדת של אדם אהוב זו משימה שלא...
למה כל כך חשוב לא לוותר לילדים שלנו על ספורט
אנחנו מביאים ילדים לעולם מתוך נקודת מוצא כי נעשה כל...
היתרונות של נדל"ן כאפיק השקעה
עבור אנשים אשר להם הון רב להשקעה, נדל"ן הוא אחד...
מתעמלות ממועדון יקנעם – לאליפות העולם
העיר יקנעם תשלח לראשונה מספר מתעמלות לאליפות העולם בגלגלי ענק,...
קבוצת קניוני עופר תשקיע 10 מיליון ₪ בשדרוג וחידוש קניון עופר חדרה
במסגרת המהלך יפתחו  7 חנויות חדשות של מותגים מובילים בינהם:...
הפנינג "בובות וחלומות" לכל המשפחה יערך במתחם חוצות המפרץ הכולל: סדנאות מרתקות של קומיקס, ציורים, אומנים בטכניקות מגוונות, דוכנים, סדנאות אנימציה - הכניסה ללא תשלום
פעילות לחופשת הקיץ בחודש יולי בחוצות המפרץ: סדנאות מרתקות של...
באקדמית שאנן מסיימים שנה בצל המלחמה
תעודות גבורה לנשות העורף, יום פתוח והפנינג סיום סמסטר: באקדמית...
למה כדאי להשקיע באוכל נהדר לאירועים?
הפקת אירועים מביאה איתה בדרך כלל הרבה מאוד דילמות. איך...
מסיימי קורס טיס מהעיר חיפה
סגן א' בן 21 מחיפה מסיים את קורס טיס מספר...
ד"ר דורון מייזלס מומחה ברפואת ילדים הצטרף למרפאת כללית ביקנעם עילית
ד"ר מייזלס (35), נשוי + 1, מתגורר בקרית טבעון, בוגר...