Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפלגות כשרות לכל המשפחה

הפלגות כשרות לכל המשפחה

כמעט כל משפחה מעוניינת לצאת לנופש משפחתי כזה או אחר. נופש משפחתי אשר כולל בו בין היתר גם ילדים במגוון גילאים שונים, הוא דבר שיש לתכנן בצורה איכותית, תוך שימת דגש על כל פרט ופרט, על מנת שהחופשה עצמה תתאים לאופי המשפחה ולכל ילד במשפחה בהתאם לגילו, בצורה הטובה ביותר. כאשר מדובר במשפחה שומרת כשרות, תכנון חופשה היא דבר מורכב אפילו יותר עבורה. תכנון החופשה צריך לכלול בו גם את הפן הקולינרי שבחופשה וכמובן שהוא צריך להיות תואם לרמת הכשרות אשר המשפחה מקפידה עליה. מרבית המשפחות הדתיות לא לוקחות בחשבון קרוז, כאשר הן מחפשות חופשה אטרקטיבית שכן, ידוע שהפלגות לרוב מציעות בהן אוכל לא כשר ולקחת אוכל מהבית עבור כלל המשפחה לכל ימי החופשה בספינה, זה לא דבר קל. אולם, כל משפחה דתית או שומרת מסורת חייבת דעת שכיום בתחום הקרוזים, ניתן למצוא קרוזים כשרים למגוון יעדים, אשר כל משפחה יכולה להנות בה מכל מה שהיא מציעה, בתוספת אוכל כשר התואם לרמת הכשרות שהמשפחה מקפידה עליה.

הפלגות כשרות לכל המשפחה
קרדיט: freepik

הפלגות כשרות כנופש משפחתי – האם זה כדאי

כל משפחה יודעת שיש חופשות משפחתיות שגרתיות יותר ושגרתיות פחות. לא מעט משפחות מגיעות לשלב שבו הן ממצות את החופשות השגרתיות ומחפשות חופשה שונה ומרעננת. הפלגות כשרות עבור משפחה שומרת כשרות, הן הדרך הטובה ביותר להעניק לכלל המשפחה חוויה מיוחדת שהם עדיין לא חוו. האוניה עצמה מהווה מעין בית מלון צף, אשר מציע בו אטרקציות, פעילויות, בריכה, ג'קוזי ועוד. מעבר לכך, האוניה מפליגה למגוון יעדים שונים, כאשר בכל יעד שהספינה עוגנת בו, ניתן לטייל, לרכוש מזכרות ולהנות מכל מה שהוא מציע. כמובן שכאשר מחפשים הפלגות כשרות עבור משפחות, כדאי מאוד להקפיד על בחירת הפלגה באוניה המותאמת מראש להפלגות עם הילדים. באוניה זו ניתן למצוא מגוון תכנים ופעילויות המותאמים עבור ילדים. כמו כן, כדאי לבחור בספינה אשר מגיעה ליעדים שיכולים לעורר עניין בילדים.

הפלגה כשרה למהדרין למשפחות שומרות מסורת

מלבד העובדה שקרוז כשר עבור משפחות מציע כיום לכל משפחה דתית ולכל משפחה שומרת מסורת מגוון אטרקציות, הרי שהוא שם דגש על הפן הקולינרי באוניה.  בעוד שישנן הפלגות כשרות אשר מציעות אוכל שהגיע קפוא כשר שהגיע בחמגשיות מהארץ והופשר לפני כל ארוחה, הרי שישנן הפלגות כשרות, אשר מציעות אוכל גורמה משובח וכשר למהדרין, אשר הוכן על ידי שף מקצועי על האונייה עצמה. בהפלגה זו מראש מכשירים את המטבח באוניה ומקפידים על כך שהשפים באוניה יכינו את כל מה שקשור לאוכל בהתאם לכל כללי הכשרות הרלוונטיים. בעוד שניתן למצוא הפלגה כשרה עם אוכל בכשרות רגילה, הרי שניתן למצוא כיום גם הפלגות כשרות למהדרין אשר כל האוכל המוצע בהן הוא בדרגת כשרות מהדרין. כמובן שבהפלגה הרלוונטית עבור משפחות, כל האוכל הכשר יתאים גם לטעמם של הילדים.

הפלגה משפחתית כשרה – כל הסיבות לבחור בה

אם אתם תוהים האם כמשפחה אתם יכולים לצאת להפלגה רגילה ולהביא אתכם את האוכל מהבית, הרי שהתשובה לכך היא חיובית. כל משפחה שומרת מסורת יכולה לבחור בכל הפלגה באשר היא ולדאוג לאוכל כשר בעצמה. אולם, חשוב מאוד שתזכרו שכאשר מדובר בחופשה משפחתית, הילדים שלכם יראו את האוכל המוצע בספינה אל מול האוכל שהבאתם מהבית ולא פעם, תגרם להם עוגמת נפש. כאשר מביאים אוכל כשר מהבית לשהייה ממושכת בספינה אמנם ניתן לאכול אותו, אך הוא רחוק מלהעניק חוויה קולינרית כלשהו שכן, לרוב יהיה מדובר בקופסאות שימורים או באוכל יבש ולא טרי. לכן, כדאי מאוד שלא להתפשר על הפלגה רגילה כאשר מדובר על חופשה משפחתית ולהשקיע בחיפוש אחר הפלגה משפחתית כשרה שתעניק לכלל המשפחה בין היתר גם חוויה קולינרית לכל דבר.

חברתנו כושר-קרוז בע"מ מארגנת הפלגות דה-לוקס מעל 4 שנים, יצרנו עבורכם הפלגת חלומות המותאמת לקהל שומר מסורת, שומר כשרות, שומר שבת ולא רק …כמו כן כל התפילות במהלך השבוע ושבת מובטחות, בזכות הקשר המוצלח של שותפינו ואנחנו כושר-קרוז בע"מ נעניק לכם חווית ים ייחודית, אינטנסיבית ובלתי נשכחת צוות כושר-קרוז בע"מ.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...