הסכמות ויישוב הסכסוך חוסכים זמן ועצבים

הסכמות ויישוב הסכסוך חוסכים זמן ועצבים
קרדיט - Freepik

הליכי גירושין אינם קלים לעולם ולכן רצוי לנסות להקל בהם ככל האפשר. יש מטענים רגשיים שאי אפשר להימנע מהם אולם כשמדובר במשפחה עם ילדים שייפגעו מההליכים בכל מקרה, רצוי להפחית את עוצמת הפגיעה ולשם כך נחוץ שלב הגישור. על פי חוק, לפני ניהול משפט גירושין באופן שמוכר לכולנו מהחיים או מהתקשורת, יש שלב הכרחי של ניסיון ליישב את הסכסוך כדי לפתור כמה שיותר מחלוקות בהסכמה. בשלב זה שנקרא גישור גירושין, אפשר להעלות את כל הטענות והדרישות ואת עמדות הצדדים כדי לנסות להשיג כמה שיותר הבנות כיצד להיפרד נכון יותר וללא משקעים עכורים. מפתיע לגלות כמה אפשר להשיג גם מחוץ לכותלי בית המשפט בגישור שנשען על ההבנה ששני הצדדים יכולים לקבל הרבה יותר מהדרישות שלהם מאשר בסכסוך מתמשך בבית המשפט. את התיק שלכם ינהל למענכם משרד עורך-דין רון מיור לפי האינטרסים שלכם ומבלי לוותר על מה שמגיע לכם, אבל ם מבלי להסלים את המאבק שלא לצורך בגלל טעויות בשיקול הדעת.

מריבות ומאבקים

הרגשות סוערים בזמן הגירושין ולכן לפעמים שיקול הדעת אינו במיטבו ואנשים עושים דברים שהם עלולים להתחרט עליהם. תפקידו של עורך דין גירושין תל אביב הוא להבטיח שאתם מקבלים את הזכויות שלכם בזמן הגירושין אבל מבלי לגרום לכך שתפסידו בגלל ניהול לוחמני של התיק שאינו משרת אתכם. מלחמה על הבית היא הכרחית רק במקרים נדירים ועורך דין גירושין טוב ינסה להשיג כמה שיותר בפישור ובגישור לטובתכם. הובלה בטוחה של תיק הגירושין פירושה להשיג לכם את הגט ואת ההסכם הטוב ביותר שדואג לכם ולאינטרסים שלכם וצופה את כל הבעיות שעלולות להיווצר במקרה שלכם. התמיכה הרגשית שמקבלים בזמן ניהול התיק שלכם היא הכרחית ולכן במשרד טוב באמת תרגישו גם שרואים את המקרה שלכם בעיניים אוהדות ויחד עם תמיכה מתבקשת.

לסמוך על עורך הדין שלכם

כשאתם באים לבקש ייצוג משפטי אתם מקווים שרואים אתכם לא רק כלקוחות אלא כאנשים שזקוקים לסעד משפטי ולעזרה בניווט בקשיים המשפחתיים שנתקלתם בהם. ההובלה של עורך הדין שלכם מחייבת גם תקשורת טובה אתכם כדי לוודא שכל צעד והשלכותיו מובנים לכם. אתם שותפים מלאים בכל הסיפור אולם מקבלים ייצוג של כל מה שנדרש לכם כדי להגיע לחוף מבטחים ללא עיכובים וללא פשרות על מה שמגיע לכם כשזה חיוני לכם. משרד עורך-דין רון מיור מייצג את לקוחותיו לאורך שנים בכל עניין שדורש התערבות משפטית לטובתכם.

כתבות מעניינות נוספות
תמונות קנבס לחדר ושולחן צד מעוצב: הדרך המושלמת להוסיף קסם לכל חלל
עיצוב הפנים של הבית או המשרד משפיע רבות על התחושה...
נפגעתם או נפצעתם? פנו לייעוץ משפטי מוקדם ככל האפשר
כאשר אדם עובר תאונה בה הוא נפגע, אין ספק שעניינים...
מתי זה הזמן לבדוק את דוד הקיטור שלכם?
דודי הקיטור כפופים לחוקים ולכללי תפעול. אם בבעלותכם דוד למים...
טיפים לשיפור מערכות אספקת המים הביתיות
מים זורמים הם דבר מובן מאליו בישראל, אולם במקרים רבים...
זכויות חשודים ונאשמים: מדריך לתושבי הצפון
בעידן שבו המודעות לזכויות אזרח הולכת וגוברת, חשוב שכל תושב...
נופש לציבור הדתי בחספין -חופשה באווירה אחרת
חספין, יישוב שקט ומיוחד בלב רמת הגולן, הפך בשנים האחרונות...
מיהו מפקח בניה מומלץ
חברות פיקוח בניה יש לא מעט בשוק וככל שאנחנו נוטים...
למה כדאי לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן?
אם אתם רוכשים דירה מקבלן, אתם בטח יודעים שמדובר על...
בחירת המקום המתאים לעשות בו משקפיים
משקפיים הם אמצעי לתיקון הראיה נפוץ ומקובל. עם זאת, למרות...
באיזה מקרים כדאי לבחור חברת הסעות וכיצד בוחרים?
כמעט לכל אדם יש רכב פרטי כיום. ידוע שרכב פרטי...
דילוג לתוכן