Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הליכוד פתח אתמול את קמפיין הבחירות בכנס שנערך בכפר המכביה בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו . שלומי זינו, יו"ר הליכוד בנשר קורא לכולם להתלכד.

הליכוד פתח אתמול את קמפיין הבחירות בכנס שנערך בכפר המכביה בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו . שלומי זינו, יו"ר הליכוד בנשר קורא לכולם להתלכד.
קובי צרפתי

אחרי ששבר את השיא של דוד בן-גוריון באורך הכהונה, חגג היום (שני) בנימין נתניהו את 4,876 ימיו בראשות הממשלה בכפר המכביה בתל אביב יחד עם שרים, חברי כנסת, ראשי ערים ופעילים בליכוד. במסגרת החגיגות נתניהו קיבל במתנה את תעודת השבעתו הראשונה לראשות הממשלה מ-1996, זכה לברכה מרגשת מבנו אבנר, וניצל את המעמד כדי לתקוף את יריביו הפוליטיים ואמר ש"האיראנים רוצים שגנץ ולפיד יגשימו את השאיפות שלהם". במפגש עם הפעילים הרוסים החדשים בליכוד יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הוא שהיה במוקד המתקפות של נתניהו, שהודיע באותה הזדמנות על הצטרפות כוכב רוסי חדש לקמפיין – שיאן ישראל בקפיצה במוט אלכס אברבוך.

הליכוד פתח אתמול את קמפיין הבחירות בכנס שנערך בכפר המכביה
קובי צרפתי

הערב התחיל באירוע מצומצם עם הח"כים והשרים, שבו יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ושר החוץ ישראל כץ בירכו את ראש הממשלה. אחרי המפגש עם השרים והח"כים, נתניהו קיים מפגש נוסף עם ראשי ערים, יושבי ראש של סניפים ופעילי המפלגה – ובעיקר עם המטה הרוסי המחוזק שנועד לפגוע בישראל ביתנו. נתניהו דאג לברך אישית את בכיר ישראל ביתנו לשעבר ח"כ רוברט אילטוב, שגויס לעבוד במטה הבחירות של הליכוד במגזר הרוסי, והח"כית לשעבר מכולנו טלי פלוסקוב, שעובדת גם היא במטה.

יו"ר סיעת הליכוד נשר, חבר מועצת העיר ויו"ר האופוזיציה בנשר, שלומי זינו שהשתתף באירוע יחד עם סגן ראש העיר נשר לשעבר מישראל ביתנו, איגור גורביץ שהצטרף באמצעות שלומי זינו למפלגת הליכוד נפגש עם ראש הממשלה והשרים ובירך את ראש הממשלה ורעייתו על חגיגת 13 השנים ברציפות כראש ממשלת ישראל ושבירת השיא של בן גוריון, זינו נפגש גם עם אלכס אברבוך, חה"כ לשעבר רוברט אילטוב ומנהלי הקמפיין של הליכוד במטה הרוסי, ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, עו"ד אריאל בלובשטיין ודימה גנדלמן יחד עם חבר הכנסת דוד ביטן בהיערכות לקראת קמפיין הבחירות בנשר.

בנשר, המונה כ-26,000 תושבים נמנים כ-34% מהאוכלוסייה על עולים שרובם מחבר העמים. בנוסף, 19% מהאוכלוסייה בני 65 ומעלה ומתוכם כ-50% עולים מחבר העמים. הליכוד מקים מטה בחירות ייעודי למגזר הרוסי שישילב בתוכו, את איגור גורביץ, סגן ראש העיר נשר לשעבר מישראל ביתנו ואת אמין צ'יקובסקי שהיה פעיל מרכזי בישראל ביתנו וגם שימש בעבר כרכז קליטה בעיריית נשר וכעוזרו של ראש עיריית נשר לשעבר, אבי בינמו שגם הצטרף לליכוד ולמטה הבחירות בראשות זינו.

במפגש הרחב עם הפעילים הרוסים המתקפה הוקדשה לליברמן. נתניהו לגלג עליו ואמר: "אני אחסל את הנייה תוך 48 שעות. איפה זה היה? מי שמע את זה בכלל? אל תספר לנו סיפורים. בלי נאמנות אין אזרחות. איפה זה? מילים, בלה בלה".

עוד הוסיף נתניהו במתקפתו על ליברמן "יש הרבה מצביעים, הרוב הגדול, שרוצה שנמשיך להוביל, וגם הצביעו לנו בפעם הקודמת, אבל הוליכו שולל חלק מהמצביעים שלנו. ליברמן עושה הכל כדי לתקוף אותנו ולהוריד את המנדטים. תגידו לכל החברים גם אלה שמדברים רוסית וגם אמהרית וגם אחרים. מי שרוצה את גנץ ולפיד בראשות הממשלה לא יצביע ליכוד, מי שרוצה אותנו חייב להצביע לליכוד אחד גדול מול כל השמאל".

שלומי זינו מסר: " אני קורא לכל חברי הליכוד בנשר להתלכד ולשתף פעולה עם החברים מישראל ביתנו, שהצטרפו אלינו לליוכד, הפעם נשלב כוחות כולנו יחד ונגדיל את התוצאה המדהימה שקיבלנו בבחירות האחרונות בו הליכוד קיבל את מספר הקולות המרבי וזכה ל-4,278 קולות המהווים כ- 34.16% מסך קולות הבוחרים ויחד עם הצטרפות הכוחות החדשים, ננצח, כי מי שרוצה ממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו, מצביע רק בפתק אחד – מחל."

הליכוד פתח אתמול את קמפיין הבחירות בכנס שנערך בכפר המכביה

הליכוד פתח אתמול את קמפיין הבחירות בכנס שנערך בכפר המכביה

הליכוד פתח אתמול את קמפיין הבחירות בכנס שנערך בכפר המכביה

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...
פגישה אישית עם גיבור צה"ל זיו שילון בחיפה
בוקר אישי עם זיו שילון – הכולל הרצאה מרתקת ומעוררת...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...