Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכל על תופעת הגירושין

הכל על תופעת הגירושין
קרדיט - pixabay

בחברה בה אנו חיים, תופעת הגירושין הולכת וגדלה. למעשה, מרבית הזוגות המתחתנים יתקלו לא פעם בשאלה או מחשבה על גירושין, ולא מעט מהם ימצאו את עצמם בוחרים בדרך זו. לצערנו, מערכות יחסים זוגיות בוגרות לרוב נושאות עימן בשלב מסוים גם ילדים ורכוש. בנוגע אליהם הסכסוך מחריף ולבסוף, ברוב המקרים, גם מגיע למערכת המשפט. לא נעים למצוא את עצמך עומד בבית המשפט מול אדם שאהבת, גרת איתו, חיית איתו והבאת איתו ילדים לעולם- ושימשיך להיות חלק מחיי היום יום שלך, בשל הילדים המשותפים, לשארית ימיכם. עם זאת, חוסר צדק רב נעשה במקרים של גירושין, ולכן יש למצוא עורכי הדין אשר יעזרו להשיג את המגיע לכם, ולא למצוא את עצמכם ללא יכולת להיות בקשר עם ילדכם כפי שאתם רוצים, או להגיע למצב בו הינכם מאבדים רכוש ששייך לכם על פי חוק, או מתוקף ההיגיון הבריא לאחר הגירושין. אם חיפשתם עורך דין גירושין בקריות בוודאי ראיתם אלפי שמות של עורכי דין, ומצאתם את עצמכם מבולבלים ומתקשים לבחור אחד שיעבוד איתכם ויעזור לכם. בדיני משפחה, דווקא בגלל שמדובר בתחום כה אישי ומסובך, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור עורך דין שאתם מתחברים אליו ברמה האישית והאנושית, מרגישים בנוח מולו, לדבר בפתיחות ולהסביר את המקרה שלכם, כך שזה יבין את מלוא המורכבות המשפחתית.

מה זה מזונות

תחום המזונות הינו נגזרת של תחום הגירושין, ובמקרים רבים אלו הנקבעים על פי צו בית משפט כחוק, לא משולמים כמו שצריך, ולכן יש לערב בשנית את בתי המשפט ולהביא את החייב לשלם את המזונות הנדרשים. צריך להבין, שבית הדין לענייני משפחה, הוקם בדיוק על מנת לטפל במקרים כאלה, ורואה בחומרה מצב ניתן צו או הוראה ואלה לא מיושמים בפועל. בעיקר כשאר המקרה דורש בעקבות זאת את התערבותו החוזרת ונשנית של בית המשפט. אם הינכם גרושים ונקבעו עבורכם מזונות אשר אינם משולמים בפועל, וחיפשתם עורך דין מזונות, עליכם למצוא עורך דין מומחה, בעל ותק וניסיון עשיר בתחום, על מנת להשיג את המגיע לך בבית המשפט.

הכל על דיני משפחה

דיני המשפחה הינו תחום נרחב, ומשפחות רבות מחפשות עורך דין אפוטרופוס, עורך דין לענייני גירושין, עורכי דין לנושאי צוואה וירושה ועוד. כשעוסקים בדיני משפחה חשוב למצוא עורכי דין בעלי רקע בתחום והתמחות בדינים אלו. משרד עורכי דין בראל לאניאדו ישמחו לעמוד לשירותכם, תוך הבנה במורכבות המצב, וליווי אישי ומסור.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...