Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היערכות לקיץ בכל בית

היערכות לקיץ בכל בית
קרדיט PIXABAY

היערכות לקיץ

לקראת הקיץ יש צורך בכל בית לבצע היערכות לקיץ כדי לדעת אילו פריטי ביגוד נשארו מהקיץ הקודם ובהתאם לכך לדעת אילו פריטים חדשים בתחום הביגוד וההנעלה יש צורך לקנות. בשלב ראשון בודקים את מלאי הבגדים שנשאר משנה שעברה, הגופיות, החולצות, המכנסיים הקצרים ועוד. עוברים על המוצרים בארון הבגדים של כל אחד מהילדים והוא מודד חלק מהבגדים כדי לקבל אומדן ולראות מה מתאים ומה כבר לא מתאים. הבגדים שעדיין עולים על כל ילד והם לא צרים או קצרים, נשארים בארון מה שלא מתאים, עובר לאחים הקטנים ואם אין אחים קטנים זה מועבר לתרומה או לקרוב משפחה שיש לו ילדים בגילאים האלה. לאחר מכן מסתכלים היטב מה נשאר בארון, כמה חולצות וכמה מכנסיים ובהתאם לכך מחליטים אם צריך לקנות עוד מלאי של בגדים או לא. ברוב המקרים הילדים גדלים וצומחים לגובה מאוד מהר ולכן בכל שנה צריך לקנות להם בגדים חדשים. גם בארון של ההורים מבצעים בדיקה של המלאי, מוסרים חלק מהבגדים לתרומה ויודעים את הרכב המלאי שנותר.

עבודה זהה מבצעים גם בנושא ההנעלה. עוברים על מדף הנעליים והסנדלים של כל אחד מהילדים בודקים מה תקין ומה לא תקין. בהתאם לכך זורקים את הנעליים שהן כבר בלויות או שמעבירים אותן למישהו אחר. פעולה זהה עושים גם לגבי הנעליים של הגברים וגם סנדלים לנשים נעלי ספורט, כפכפים וכל פריט אחר שיש בארון הנעליים של המבוגרים גם כאן בוחנים בדיוק את המצב של כל אחד מהפריטים ומחליטים אם לזרוק, מה להעביר לתרומה מה לקנות כמה לקנות וכו'.  לאחר שיודעים את מצב המלאי הן של הילדים והן של ההורים, אפשר להחליט היכן מבצעים קניות.

קרדיט PIXABAY

קניות ברשת האינטרנט

המגמה היום של רוב המשפחות היא לקנות כמה שיותר פריטים באתרי אינטרנט יש לכך הרבה מאוד סיבות. הסיבה העיקרית היא שיש אתרי אינטרנט שיש להם סחורה איכותית בטיב מעולה והמחירים שלהם הם הרבה יותר זולים מאשר המחירים בחנויות השונות של רשתות ביגוד בישראל. הפערים הם עצומים. בשלב של היערכות לקיץ כשמדובר על פריטים רבים, הנושא הכספי הוא מאד משמעותי.

 

שלל אפשרויות ברשת

לפעמים זה המחיר של חולצה אחת לילדים אפשר לקנות שתיים שלוש חולצות ב מכיוון שילדים זקוקים להרבה מאוד פרטי ביגוד כי הם מחליפים הרבה אז ההבדל הוא מבחינה כספית מאוד מאוד מאוד משמעותי ולכן הם בוחנים כמה אופציות באתרי אינטרנט שונים, מזמינים בכל אחד מהם את הפריטים שנראים להם היפים והמתאימים ביותר ועל פי המידות שצריך כל אחד מהילדים.

 

הנעלה לקיץ

גם בנושא הנעלה ההורים מבצעים היערכות לקיץ ועוברים על אתרי אינטרנט של יצרני נעליים מובילים גם בישראל וגם בעולם הם בוחנים את האפשרויות השונות במידות שקיימות ובהתאם לכך הם מזמינים סנדלים לילדים סנדלים לנשים נעלי ספורט לגברים כפכפים לכל המשפחה או כל פריט אחר שיש בו צורך לקראת הקיץ.

 

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...