Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היכן לקנות דירה בחיפה

היכן לקנות דירה בחיפה
מפרץ חיפה צילום: ברוך ניב, מתוך אתר פיקיויקי

חושבים על רכישת דירה להשקעה בחיפה? האמת שזוהי יכולה להיות השקעה טובה. לעיר חיפה הרבה מאוד פוטנציאל ולאחרונה היא מתבצעים בה פרויקטים רבים של חידוש פני העיר ושיפור התשתיות. תכניות הפיתוח הרבות אמורות לשפר את רמת החיים בעיר והדבר צפוי להשפיע באופן חיובי על מכירה הדירות. כך שנראה שזה הזמן הטוב ביותר לרכוש דירה בחיפה.

העיר חיפה היא עיר נמל, יש בה תעשיות שונות הכוללות תעשיות פטרוכימיות לצד תעשיות עתירות טכנולוגיה. זוהי עיר ים תיכונית אשר מבקרים בה תיירים רבים; בעיר נמצא אחד המקדשים הבהאיים החשובים ביותר ומגיעים אליה עולי רגל רבים. ובנוסף יש בה מוסדות לימוד וחופי ים נהדרים.

מפרץ חיפה
צילום: ברוך ניב, מתוך אתר פיקיויקי

הכירו את האזורים האטרקטיביים של העיר חיפה

אם אינכם מכירים את העיר, בטרם מחפשים דירות למכירה בחיפה כדאי להכיר את השכונות השונות של העיר והמאפיינים שלהן. להלן כמה מהאזורים האטרקטיביים של העיר:

שכונת בת גלים – אחת השכונות הוותיקות בחיפה. בתיה נושקים לים והיא מאופיינת בבנייה נמוכה וברבות מגינותיה תוכלו למצאו עצי פרי. בעבר היא לא נחשבה לאזור אטרקטיבי, אך לאחרונה היא עוברת שינויים ופרויקטים של פינוי בינוי. לעיריית חיפה אף תכנית להקיף מרינה אטרקטיבית במקום. הקרבה לים היא אחד היתרונות המרכזיים.

שכונת הדר – עוד אחת מהשכונות הוותיקות אשר היום נחשבת למרכז הסואן של העיר. כאן נמצא בניין העירייה, מוזאון המדע, בית הספר הריאלי, בית המשפט, התאטרון העירוני, גן בנימין, המרכז הבהאי העולמי ועוד. באזור ישנם סגנונות בנייה המושפעים מסגנון הבאוהאוס לצד מבנים בסגנון ארצישראלי. תכניות הפיתוח של השכונה שמות דגש על שימוש האופי הייחודי.

כרמל מערבי – השכונה ממוקמת בשוליים המערביים של הרי הכרמל. זהו אזור ירוק הנחשב לאזור בעל רמת חיים גבוהה המושך את בני המעמד הבינוני והגבוה. שיעור האקדמאים בשכונה עומד על למעלה מ 35%. יש בה גני ילדים, גינות ירוקות והמקום מתאים למשפחות, פנסיונרים וצעירים.

קריית אליעזר – השכונה נוסדה בשנות החמישים והיא נחשבת לאחת השכונות המרכזיות בעיר. יש כאן טיילת ירוקה, בית ספר לאומנויות, מערת אליהו ומעונות הסטודנטים של הטכניון. באזור ישנו ריכוז גדול של יוצאי חבר העמים.

קריית שפרינצק – נמצאת במערב חיפה, למרגלות הכרמל. השכונה נבנתה בשנות השישים ונבנו בה שיכונים רבים לטובת חיסול המעברות. באזור יש הרבה שטחים ירוקים ומתוכננות כאן תכניות פיתוח והוספה של יחידות דיור תוך כדי דגש על שימור השטחים הירוקים ושמירה על איכות החיים.

שכונת הכרמל הצרפתי – שכונה זהו נמצאת בצידו הצפון מערבי של הכרמל והיא גובלת במתחם סטלה מאריס בצידה המערבי. זוהי שכונת מגורים שקטה בה מתגוררים בני המעמד הבינוני והגבוה. בשכונה נמצאים אתרים ומוסדות חיפאיים ידועים. ביניהם המכללה האקדמית לחינוך ע“ש גורדון והמרכז ליהדות מתקדמת.

אחוזת שמואל – מכונה בפי החיפאים כ“אחוזה“. השכונה הוקמה בשנות העשרים של המאה הקודמת. היא עברה התפתחות מואצת בשנות השלושים עם עולי גרמניה שהגיעו לאזור. בעוד רבות משכונת חיפה הוותיקות הפכו למרכזים עירוניים סואנים, השכונה שמרה על האופי השקט. אך עוברים בה צירי תנועה מרכזיים.  יש בה גני משחקים לילדים, בתי ספר, מספר בתי כנסת, בתי קפה ומסעדות וגם מרכז הקניון חורב.

 

זהו רק קצת מידע על קצה המזלג. אך כאשר מחפשים דירות למכירה בחיפה, כדאי להתייעץ עם אנשי נדל“ן המחוברים לשטח ומכירים את כל היתרונות והחסרונות של כל אזור, וגם תכניות הפיתוח העתידיות. ולא נשכח שכדאי לבקר בנכס ולהתרשם מהסביבה.

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מאמן הכדורגל ברק בכר ערך הרצאה להנהלת מרחב צפון בחברת מקורות
מאמן העל בכדורגל ברק בכר, שמונה השבוע בשנית לאמן את...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
אביב יפני בצפון הארץ פסטיבל ייחודי לכל המשפחה: "אביב יפני" יערך במהלך חול המועד פסח בחוצות המפרץ
הפסטיבל בפסח יכלול בין הייתר: מתחם מעוצב בהשראת ארץ השמש העולה, הפנינג...