Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים 25.11

היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים 25.11

אצטדיון "סמי עופר" יואר הערב [א'] באדום כחלק מקמפיין ויצו ורשויות מקומיות להעלאת המודעות למאבק באלימות כלפי נשים

האצטדיון הינו אחד מבין שורה של מבני ציבור שיוארו ברחבי הארץ במסגרת היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים, במטרה לרתום את הציבור לפעול למיגור התופעה ולעודד פניה לסיוע

מחר, יום שני, ה-25 בנובמבר, יצוין ברחבי הארץ ובעולם יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים. יום זה מהווה את שיאו של חודש המודעות לנושא. במסגרת זו, יוארו  באדום הערב [יום א'] החל מהשעה 18:00, מבני ציבור רבים ברחבי ישראל, בהם האצטדיון העירוני "סמי עופר" וזאת במסגרת קמפיין "הנורות האדומות" שמובילה ויצו בשיתוף עם הרשויות המקומיות.

בין הערים המשתתפות בקמפיין: ירושלים שמאירה באדום את גשר המיתרים ואת כיכר ספרא, תל-אביב שמאירה את בניין העירייה, באר-שבע שמאירה אף היא את בניין העירייה וגם: עיריית אור יהודה, גבעתיים, קריית אונו, ראש העין, המועצה האזורית מטה אשר, ורשויות נוספות בכל רחבי ישראל. גם ויצו תאיר באדום את בניין המשרדים המרכזי שלה בתל-אביב.

יו"ר ויצו ישראל, אורה כורזים: " אלימות כלפי נשים ואלימות בתוך המשפחה היא לא בעיה של נשים. היא בעיה חברתית רחבה, שעל הציבור בכללותו להיאבק בה ללא פשרות ועל הממשלה להקצות את המשאבים הנדרשים כדי לטפל בה. הקמפיין של ויצו נועד להפנות זרקור לנושא ולהעלות את המודעות הציבורית לאלימות נגד נשים, לפעול למיגור התופעה, ועל מנת שנשים תשמנה לב לנורות אדומות – סימנים ודפוסי התנהגות שיכולים להעיד על התנהגות בעייתית ואף מסוכנת כלפיהן מצד בני זוגן. אני מודה לכל הרשויות המקומיות שלוקחות יחד איתנו חלק בקמפיין ובטוחה שבאמצעותן ניתן יהיה לקדם שינוי".

יו"ר מרכז שלטון מקומי וראש העיר מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס: "אלימות נגד נשים היא תופעה מסוכנת וחמורה בעלת השלכות הרסניות לחברה כולה. השלטון המקומי ימשיך לחזק כל יוזמה שתילחם בתופעה באמצעות חינוך הסברה וענישה".

ראש העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם: "תופעת האלימות בכלל וכלפי נשים בפרט צריכה לחלוף מהעולם. לא יתכן שנמשיך לשמוע על כל כך הרבה נשים שנפגעות ונרצחות על ידי בני זוגן ומשפחתן, שחיו וחיות חיי תופת ואימה, ולדעת שלא הצלחנו למנוע, לטפל ולעזור. התופעה הזו מחייבת אותנו, כחברה, לפקוח עין, להקשיב ולהושיט יד מצילת חיים. חובתנו לחנך לעולם שמגן על הנשים, ולתבוע קידום מדיניות מונעת ומתוקצבת שתראה את התופעה הזו כעניין לאומי אותו עלינו למגר. בשנה שעברה היינו בין הערים הראשונות שנרתמו להתגייסות המאבק למען תקציב חירום ולשביתה הכללית בעניין, וכן, אל לשכתי הגיעו כבר עם כניסתי לתפקיד, פניות לסיוע למעון חירום לנשים מוכות שנענו במיידית. שורדות אלימות בחיפה יזכו לכל שירות ומענה שהן וילדיהן צריכים, אנחנו פה למענכן ואתכן. מי יתן והיום הזה יהפוך למיותר בחברה נטולת אלימות, ועד אז – אנחנו פה. נעשה ככל שניתן לסייע לצאת אל חיים חדשים ולמיגור התופעה."

כתבות מעניינות נוספות
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
בלי לצאת מהבית: שירות תזונה ודיאטה און-ליין בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי
בכללית ממשיכים להנגיש את השירותים והרחבת זמינותם לכלל המטופלים: תרופות...
בשורה לתושבי חיפה: משרד הבריאות אישר בדיקה חדשה ולא פולשנית לאבחון של סרטן בשלפוחית השתן
ניתן לבצעה במעבדת חורל בבית חולים אלישע בחיפה פריצת דרך דרמטית...
ניר דוד תושב יקנעם מונה לתפקיד מנכ"ל בזק
דוד מכהן כיום כסמנכ"ל החטיבה העסקית בחברה, לאחר שביצע בה...
'פורים אקולוגי' - פורים אקולוגי יערך בצפון הארץ: בחוצות המפרץ, בשיתוף "ראש הברוש" במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה
מיועד לכל המשפחה וכולל: סדנא להכנת מסיכות, יצירות אקולוגיות ברוח...
המדריך המלא ליציקת בטון איכותית
בטון הוא חומר גלם מצוין המשמש למגוון רחב של מטרות...
איך מונעים התפשטות אש בבתי עסק?
שריפה היא ללא כל ספק סכנה לנפש. יש לאש מתפרצת...
שעת סיפור של יצירות קלאסיות מכל הזמנים בשילוב סדנת יצירה מרתקת - מיועד לכל המשפחה
לדוגמא: הקראת הסיפור "מרי פופינס" – אומנת הבית האגדית מאת...