Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלום האמריקאי – דירת גן להשכרה בחיפה

החלום האמריקאי – דירת גן להשכרה בחיפה
קרדיט לתמונה Freepik

חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל, עיר נמל צפונית, עם השנים הפכה להיות עיר תיירותית איכותית שלא מעט מבקשים להגיע אליה לתיירות ואף לעבור לגור בה ולא בכדי. העיר הנמצאת בתוך וואדי של הרים קסומים, ושוכנת לרגלי הים היא מהערים הבודדות בישראל שמשלבות באופן כל כך הרמוני טבע ועירוניות ביחד. העיר בעיקר מבוססת על תרבות ייחודית ועל היכולת המופלאה לדו קיום. תוכלו למצוא תושבים ממגוון הדתות יחד עם היהדות, הנצרות והאיסלם שחיים ביחד באהבה אחד עם השנייה וחולקים תרבות, טבע, ומגוון של עסקים מכל הסוגים והמגזרים, כך שאם אתם מחפשים לגור בחיפה אנחנו בהחלט מבינים מדוע.

היצע דירות הגן בחיפה

כאשר חושבים על דירות גן בחיפה אפשר להבין למה זה נשמע כמו חלום. דירות הגן משתרעות אל מול לנופי העיר המדהימים והאווירה הקסומה. דירות הגן, הממוקמות בולטות באזורים מרכזיים כמו שכונת בת גלים ואחרות, המציעות שילוב ייחודי של אינטימיות ומרחב פתוח. דירות אלה מגיעות עם היתרון הנוסף כמובן, גינה ולעיתים רבות יש בהן סוכך או פרגולה בגודל על פי חוק הפרגולות ואלו מספקות כמיהה שורשית לפיסת האדמה שתהיה לכם כקנבס ליצירת המרחב הקטן והמושקע שלכם.

שכר הדירה זול יותר בחיפה

בהשוואה לתל אביב או ירושלים, חיפה וגם שכונת דניה מציעה אפשרות משתלמת יותר למי שמחפש להגשים את החלום של בית עם גינה מפנק. יוקר המחיה בישראל הפך את חיפה למאוד מבוקשת לאנשי מקצוע צעירים, משפחות ואפילו תיירים המחפשים שהות ממושכת. עם מחירי שכירות תחרותיים ומגורים באזורים כמו איזור הר כרמל הפסטורלי אין צורך להתפשר ומגורים איכותיים לא חייבים להישאר בגדר חלום בלבד, אלא יכולים להפוך למציאות מרגשת.

מקומות עבודה וחיי לילה

חיפה היא לא רק בחירה כלכלית. מדובר בעיר תוססת מלאה בצעירים בליינים ועירנית שמספקת מרכז תעסוקה עם תעשיית טכנולוגיה מתפתחת ונמלים בינלאומיים גדולים. עוד בשעות הבוקר המוקדמות העיר מתעוררת לחיים עם מגוון של טיולים ובשעות הערב הופכת למוקד בילוי משמעותי עם חיי לילה מדהימים מלאים בצבע, אור ואופציות מרגשות גם לרווקים שביניכם. בין אם זו סצנת המועדונים התוססת או ערב רגוע בדירת הגן שלכם, החיים בחיפה מגוונים ומספקים לא מעט ריגושים.

בין אם אתם סטודנטים צעירים, רווקים המחפשים דייטים או משפחה המחפשת מעט שטח ירוק או תיירותי שרוצה לשקוע בתרבות המקומית, דירות הגן של חיפה מציעות משהו לכל אחד. בין הנופים המשתנים והאיכותיים של ישראל המודרנית, חיפה נותרה מקום שבו החלום האמריקאי של דירן גן הוא בר הגשמה, בין אם מדובר בהשכרה בלבד, זוהי עדיין הגשמת חלום.

דירת גן להשכרה בחיפה – שאלות ותשובות

  • נשארו דירות גן בחיפה שניתן לשכור?

אמנם יש ביקוש רב לדירות גן, במיוחד בשל חוק הפרגולות המקומי המאפשר בנייה קלה יותר של חללים חיצוניים, אך הזמינות אינה מועטה. ישנן מגוון של אפשרויות למי שמתעניין בסגנון אדריכלי ייחודי בחיפה, ובכלל, במגורים בעיר המיוחדת הזאת.

  • מדוע יש ביקוש גדול לדירות גן בחיפה?

הביקוש הוא כפול. מצד אחד, הגינה מספקת רצון אוניברסלי למרחב חיצוני אישי, בעצם הרחבה של הסלון אך מתחת לשמים הפתוחים. מצד שני, הטופוגרפיה והאקלים הנוח של חיפה הופכים את דירות הגן למושכות במיוחד. המגוון התרבותי גם מתאים לסגנונות שונים של גינון וסגנונות עיצוב שונים חיצוניים ופנימיים.

  • כמה מהדירות הן בעצם דירות להשכרה לטווח קצר, בסגנון AIRB&B?

בחיפה נוצרה מגמה גוברת של הסבת דירות גן ליחידות להשכרה לטווח קצר. הפנייה לתיירים היא בהחלט משמעותית ומביאה ערך לעיר. דירה עם מרפסת מציעה חוויה אישית יותר. ההערכות הנוכחיות מצביעות על כך ש-15-20% מדירות הגן משמשות להשכרה לטווח קצר, ובכך משפיעות על הזמינות לדיירים לטווח ארוך.

 

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
אור ירוק לפרויקט התחדשות עירונית ענק בחיפה תחתית
חברת שובל – ברוך התחדשות עירונית מדווחת כי הגיעה לחתימות...