Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה – חייבים למשוך את כספי הפנסיה או קופת הגמל שלכם לפני גיל הפרישה? ייתכן שתוכלו לקבל על כך החזרים!

החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה – חייבים למשוך את כספי הפנסיה או קופת הגמל שלכם לפני גיל הפרישה? ייתכן שתוכלו לקבל על כך החזרים!
קרדיט FREEPIK

לא מעט אנשים כיום זכאים לקבל אלפי שקלים החזרי מס משלל סיבות אפשריות. החזרי מס – זכותך מסייעת ללקוחות רבים לעבור את כלל השלבים הנדרשים עד לקבלת מלוא הסכום ישירות לחשבון הבנק. אז אם גם אתם רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס, אספנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות שגורמות לרבים להימצא זכאים לקבלת החזרים. לפני שניגע בכל השלבים הפרקטיים של בדיקת הזכאות והליך קבלת התשלום לחשבון הבנק, חשוב שתכירו את אחת הסיבות לכך שאנשים רבים זכאים לקבל החזרי מס ללא ידיעתם. חיסכון בקופת גמל/פנסיה פטור ממיסים אך ורק אם המושכים את הכסף בוחרים לעשות זאת לאחר גיל הפרישה. במידה והם בחרו לעשות זאת קודם לכן, הם ידרשו לשלם שיעור מס גבוה במיוחד. ישנם אנשים רבים שבוחרים למשוך את כספי הפנסיה או קופות הגמל שלהם לפני גיל הפרישה ומוכנים לספוג את תשלומי המיסים שהם נדרשים לשלם. אך חשוב להדגיש ולומר כי ישנם לא מעט מקרים בהם משיכת כספי פנסיה או קופות גמל יזכו את המושכים אותם טרם מעמד הפרישה, בהחזרי מס על סך אלפי ולעיתים אף עשרות אלפי שקלים. איך זה עובד ומהם המקרים בהם ניתן ליהנות מקבלת החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה אתם שואלים? אספנו עבורכם את הבולטים ביותר. 

החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה - חייבים למשוך את כספי הפנסיה או קופת הגמל שלכם לפני גיל הפרישה? ייתכן שתוכלו לקבל על כך החזרים!
קרדיט FREEPIK

הכנסה נמוכה משכר המינימום – הסיבה הראשונה בגינה רבים מהמושכים את כספי הפנסיה זכאים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה 

המקרה הראשון בגינו רבים נמצאים זכאים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה הוא הכנסה נמוכה משכר המינימום. במידה ובעל החיסכון מרוויח שכר חודשי נמוך משכר המינימום במשק, הוא זכאי למשוך את ההפרשים כל חודש ללא תשלום מס על כך. כלומר, אם אדם מרוויח 4,000 שקלים בעוד שכר המינימום הוא כ 5,300 שקלים, הוא יוכל למשוך 1,300 שקלים מידי חודש ללא תשלום מס על כך. נתון זה תקף לאנשים שאין להם ילדים הקטנים מגיל 19. אם לאותו עובד יש ילד שגילו נמוך מ 19, הוא זכאי לקבל השלמה ללא מס עד גובה הכפלת שכר המינימום, כלומר שכר המינימום עבורו הוא 10,600 שקלים ובמידה והוא מרוויח רק 4,000 שקלים, הוא יוכל לקבל השלמה על סך 6,600 שקלים ללא תשלומי מיסים. אנשים רבים שלא מודעים לכך משכו את קופת הגמל והפנסיה שלהם ושילמו על כך לא מעט מיסים. תשלומי המיסים הללו נגבו שלא על פי חוק ולכן הם זכאים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה. 

אחוזי נכות גבוהים – הסיבה השניה לקבלת החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה 

המקרה השני בגינו רבים נמצאים זכאים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה הוא אחוזי נכות לבעל החיסכון או לאחד מקרוביו. לא מעט אנשים בעלי אחוזי נכות גבוהים שמשכו את כספי הפנסיה או קופת הגמל לפני גיל הפרישה אכן זכאים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה. החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה לנכים ניתן אך ורק אם מושך החיסכון או קרובו קיבלו אחוזי נכות גבוהים של 75% ומעלה. החזרי מס – זכותך המסייעת ללקוחות רבים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה או החזרי מס מכל סיבה שהיא מסבירים כי כיום ישנם רבים הזכאים לקבלת החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה בגין סיבה זו של אחוזי נכות גבוהים ללא ידיעתם. לכן אם אתם מכירים אנשים שמשכו את כספי הפנסיה או קופת הגמל שלהם בגין אחוזי הנכות, הסבירו להם כי קיים סיכוי גבוה שהם זכאים לקבלת אלפי שקלים החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה. יש להדגיש כי במקרה זה של משיכת הכספים בגין אחוזי נכות, ניתן למשוך את כל כספי הפנסיה ללא הגבלה. 

נדרשים לעבור טיפול רפואי יקר? כך תדעו האם תוכלו למשוך עבורו את כספי הפנסיה ללא תשלומי מס 

המקרה השלישי בגינו לקוחות רבים של החזרי מס – זכותך נמצאים זכאים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה הוא תשלומים גבוהים על טיפולים רפואיים שונים. גם במקרה זה ישנם מספר כללים כאשר המרכזי שבהם הוא עלות הטיפול לעומת סך ההכנסה השנתית של מושך הכסף. יש להדגיש כי הטיפול הרפואי יכול להיעשות לקרוב משפחתו של המושך ולא חייב להיעשות דווקא לו בשביל שיהנה מהטבות המס. אז איך מחשבים האם ניתן למשוך את כספי הפנסיה או קופת הגמל ולקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה? אם עלות הטיפול הרפואי גבוהה יותר מסך ההכנסה החצי שנתית של העובד, הוא רשאי למשוך את מלוא הסכום הנדרש לטיפול הרפואי ולקבל על כך החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה. בכל המקרים הללו כל המושכים את כספי הפנסיה או קופת הגמל שלהם לפני גיל הפרישה יזוכו בקבלת החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה. אס אם גם אתם חושבים שמגיע לכם החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה, כדאי שתכירו כמה שלבים פרטיים שתהיו חייבים לעבור בדביל לקבל את כל המגיע לכם. 

הצעדים הפרקטיים שתידרשו לעשות בשביל לבדוק את זכאותכם לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה 

החזרי מס – זכותך מסייעת ללקוחות רבים לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה או החזרי מס בגין שלל סיבות נוספות. הצעד הראשון שאתם חייבים לעשות בשביל לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה זה לבדוק את זכאותכם. עד לפני שנים בודדות הליך הבדיקה היה ארוך ומייגע אך כיום ניתן להשלים את הבדיקה כולה באינטרנט, ללא כל צורך בעמידה בתורים של משרדים ממשלתיים. מעבר לכך גם שלבי הבדיקה עצמם הפכו פשוטים במיוחד ובעזרת תעודת זהות ומספר דל של טפסים פשוטים תוכלו לדעת האם נמצאתם זכאים או לא. החזרי מס – זכותך מסייעת ללקוחות רבים שמתמודדים עם בעיות, קשיים או עיכובים בדרך כך שאם אתם נדרשים לסיוע מקצועי, החזרי מס – זכותך תשמח לסייע לכם בכל צורך. לאחר שנמצאם זכאים, חשוב שתכירו עוד כמה נקודות אודות קבלת מלוא הסכום לחשבון הבנק שלכם. ראשית חשוב להדגיש כי החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה וכן החזר מס בגין עוד שלל סיבות נוספות ניתן לקבל עד שש שנים רטרואקטיבית. החזרי מס – זכותך מסבירה שישנם עובדים רבים שפשוט מוותרים על המגיע להם כי הם בטוחים שלא ניתן לקבל החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה רטרואקטיבית. שנית, חשוב לדעת שאתם זכאים לקבל את כל כספי ההחזרים המגיעים לכם בתוספת ריבית שנתית של 4% בכל שנה. אם הכסף המגיע לכם נמצא ברשות המיסים במשך מספר שנים, תוכלו לקבל 4% תוספת על סך החוב בכל שנה. החזרי מס – זכותך מסייעת לרבים לקבל אלפי שקלים החזר מס פדיון קופת גמל/פנסיה או החזרי מס בגין עוד שלל סיבות נוספות. 

קראו עוד על בדיקת זכאות להחזרי מס

כתבות מעניינות נוספות
גישה טיפולית רב-גונית
טיפול בהתמכרות כרוך בגישה רב-גונית המתייחסת הן להיבטים הפיזיים והן...
סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך צה"ל
מבחני דפר הם סוג ספציפי של הערכה המשמשת בעיקר בתוך...
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...