Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החוב שאינו נגמר: כך תתמודדו עם נטל החובות

החוב שאינו נגמר: כך תתמודדו עם נטל החובות

בלי לשים לב החובות שלכם הצטברו, ומה שהחל כהלוואה קטנה לבנק תפח והפך לנטל כלכלי של ממש עם נושים שמחכים לסכומי עתק שאתם לא ממש יודעים איך אפשר להחזיר. אלא שלמרות התחושה שמשהו לא ממש עובד ושאתם קצת תקועים, יש גם אור בקצה המנהרה. למעשה, אם תפעלו נכון, תוכלו לצמצם משמעותית את החוב הקיים ולצאת לדרך חדשה ונקייה יותר.

 החוב שאינו נגמר: כך תתמודדו עם נטל החובות

חוק חדלות פירעון

כדי לאפשר לחייבים להתמודד עם הנטל על הכבד, וגם כדי לאפשר לנושים לקבל את מה שמגיע להם, חוק חדלות פירעון החדש קובע כמה כללים בסיסיים. למעשה, עם הרפורמה שנכנסה לתוקפה במהלך השנה האחרונה, תהליכי חדלות הפירעון והשיקום הכלכלי צפויים להתקצר משמעותית. כך יכול החייב להגיע להסדר המאזן בין צרכיו לבין דרישות הנושים, ובהמשך יוכל לקבל פטור מהחובות הנותרים בדרך לפתיחת דף חדש. כדי להבין לעומק את משמעות החוק וכדי לפעול בצורה נכונה ובטוחה, עו"ד אתי פרץ קינן תעניק לכם ייעוץ משפטי וליווי אישי לאורך כל הדרך.

מחיקת חובות – יש דבר כזה?

בעוד שרבים מאמינים כי מחיקת חובות לבנקים מהווה פטור מוחלט מכל חוב, האמת היא שלא כך הדבר. זהו למעשה ביטוי אשר שגור בפי רבים, אך בפועל חשוב יהיה לציין כי החובות לא "נמחקים" ולא נעלמים. הם למעשה מופטרים בחסות הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. על מנת שתוכלו גם אתם להגיע להסדר מהסוג הזה, יש להגיש בקשה מפורטת שמגדירה את מצבו של החייב (האם הוא מוכרז חדל פירעון) וכן את משך זמן החוב. בעזרתו של עורך דין מיומן בתחום זה, ניתן יהיה לנהל בצורה יעילה את ההליך ולהביא לתוצאה המיטבית בעבורכם.

הסדרי חוב – איך זה עובד?

גם כאשר החובות גדולים וכבדים מנשוא, ניתן עדיין להגיע לפתרון, כאשר הסדר חוב בהוצאה לפועל הוא צעד נכון וחשוב. זהו למעשה הסכם פשרה בין החייב לנושים, לפיו הסכום הכולל יהיה קטן יותר מסכום החוב המקורי, וזוהי דרך יעילה שמקילה רבות על החייב ותורמת גם לנושים שממתינים עדיין לכספם. עם זאת, חשוב לזכור כי יש בכל זאת הבדלים כאלה ואחרים בין הסדרי חוב לפרטיים ולעסקים, וזו עוד סיבה מצוינת לפנות לקבלת ייעוץ משפטי לפני שנוקטים בכל פעולה שהיא.

לפני הכל – ייעוץ משפטי

לפני שאתם מחליטים לפעול ועוד לפני שאתם מנהלים משא ומתן עם הבנק עם כל גוף אחר, ייעוץ משפטי הוא אחד הכלים החשובים ביותר שעומדים לרשותכם. עם עו"ד הוצאה לפועל תוכלו להבין מה האפשרויות שלכם, איך נכון לפעול ומה צריך לעשות כדי לשנות את המצב הקיים ולהתחיל מחדש. עם הליווי של עו"ד אתי פרץ קינן תעשו את זה כמו שצריך – כבר מהצעד הראשון, ואתם מוזמנים ליצור עמה קשר כבר עכשיו בטלפון 04-9077011.

משרד עורך דין אתי פרץ

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...