Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ההשקעה החדשה של קבוצת זיסברג הולכת להפתיע אתכם: תכירו את מגן סוכנות לביטוח!

ההשקעה החדשה של קבוצת זיסברג הולכת להפתיע אתכם: תכירו את מגן סוכנות לביטוח!
קרדיט FREEPIK

תחום ביטוחי הפרט נמצא בצמיחה בשנים האחרונות בישראל, אולי בשל העובדה שצעירים רבים מבינים כיום את חשיבות הביטוחים ופתוחים יותר לנושא מאשר הוריהם בעבר. כשאנו מתייחסים לביטוחי פרטי אנו למעשה כוללים את הביטוחים הנוגעים לחייו או לרכושו של הפרט: ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוח פנסיוני וביטוחי רכב ודירה, למעשה מדובר בביטוחים שאותם עושה כמעט כל ישראלי כיום, כדי להיות מוכן לכל מקרה שעלול להתרחש במהלך החיים.

ברק זיסברג מנכ"ל הקבוצה. קרדיט צילום ירון מינץ

התעוררות השוק, הביקושים הגואים והתחרות העסקית משכו לאחרונה את קבוצת זיסברג, בהובלתו של המנכ"ל ברק זיסברג. הקבוצה אשר ריכזה את הפעילות העסקית שלה בתחום הנדל"ן, שמה לעצמה כמטרה להרחיב את הפעילות העסקית לענפים נוספים מתוך רצון לפזר סיכונים ולנצל הזדמנויות עסקיות. הסנונית הראשונה מסתבר מגיעה בדיוק בימים אלה בשעה שקבוצת זיסברג מכריזה על פתיחת סוכנות ביטוח חדשה בשם מגן סוכנות לביטוח.

אפיקים חדשים

בפעילות העסקית החדשה הציבה קבוצת זיסברג את המטרה לפתוח סוכנות ביטוח שחושבת בראש קצת שונה מהשוק ועתידה לפנות בעיקר לצעירים בגישה חברתית מעניינת שבמסגרתה תעניק הסוכנות כיסוי ביטוחי במחירים הוגנים ותחרותיים. "ההוצאה של משקי הבית על ביטוחים מגיעה לכ 20% מההוצאה השנתית, ישראלים רבים מעוניינים לבטח את עצמם מתוך חשש למקרה ובו לא יוכלו להמשיך לכלכל את עצמם או את משפחתם" מסביר ברק זיסברג, מנכ"ל הקבוצה "אנחנו מבינים כי תקופת יוקר המחיה מקשה על משפחות רבות בישראל ולכן אנחנו רוצים להביא בשורה חדשה וחברתית עם הצעות ביטוחיות הוגנות ותחרותיות, זאת כמובן מבלי להתפשר על כיסוי ביטוחי מלא שמאפשר לכל אחת ואחד לישון בראש שקט.

סוכנות הביטוח החדשה תמוקם בצ'ק פוסט בחיפה עם משרדים בגודל של 100 מ"ר, "אנחנו יודעים מה הצרכים של הלקוחות הישראלים, אנחנו מכירים את האפשרויות השונות הטמונות בביטוחי פרט ואנחנו הולכים להיות סוכנות ביטוח צעירה שהולכת לחשוב בצורה שונה מהמקובל, למה הכוונה? אני מזמין אתכם לעקוב אחרינו" מסביר ברק.

קבוצת זיסברג הבטיחה התרחבות למגזרי פעילות נוספים, ההצלחה של הקבוצה בתחום הנדל"ן משכה תשומת לב רבה וכעת נדמה כי היא הולכת לעשות מהלך דומה גם בתחום הביטוחים. התחושה שלנו היא שעדיין לא מדובר במילה האחרונה ובקרוב נשמע על השקעות נוספות וכניסה לפעילות במגזרים נוספים ולכן ללא ספק מומלץ לעקוב אחר הפעילות של הקבוצה גם בהמשך.

כתבות מעניינות נוספות
7 צעדים לבחירת משרד פרסום נכון לעסק שלך בחיפה
1. הגדר את המטרות שלך לפני בחירת משרד פרסום בחיפה, חשוב...
למה חשוב כל כך לצחצח את השיניים
אנחנו בדרך כלל לא שמים לב אליהן כי הן כאילו...
תפקידו של עורך הדין בשלב המעצר
כאשר אדם חשוד בעבירה כלשהי, זכותה של המשטרה לעצור אותו...
חשודים בעבירה בזמן השירות הצבאי? בחרו עו"ד מומחה בתחום
זמן השירות הצבאי הוא תקופה לאן קלה ומלחיצה עבור חיילים...
רואה חשבון מומלץ
רואה חשבון מומלץ
רבים הפותחים עסק לא תמיד מודעים להתעסקות הרבה שישנה בכל...
מסיימי קורס צוללן 125 מהעיר חיפה
סמל ע' מחיפה סיים בהצלחה את קורס צוללן מחזור 125....
הכל אודות החשיבות של בדק בית בחיפה
אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון כי העבודה שלנו היא לעשות...
שולחן נייד
ישנם שולחנות המעניקים נוחות וגמישות בכל חלל עבודה. שולחן עבודה...
היתרונות לשכירת חשמלאי מוסמך לשדרוג בית חכם
בתים חכמים דורשים מומחיות של חשמלאי מוסמך! פעם, במילניום הקודם,...
שירותי ייעוץ רוחני מקצועיים ואיכותיים
בעולם המודרני, שבו רבים מאיתנו מחפשים הכוונה ותשובות לשאלות עמוקות...