Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבשורה החדשה לגיימרים

הבשורה החדשה לגיימרים

אם עולם המשחקים זורם לך בדם, העובדה הזו בוודאי ידועה לך. מדובר בתחביב יקר. לאחר שהשקענו סכומים לא מבוטלים בציוד חזק שיאפשר לנו ליהנות מחוויית המשחק הטובה ביותר, אנו נאלצים להוציא עוד מאות שקלים על משחקים חדשים. עם הקצב בו משתחררים היום משחקים חדשים, מדובר בהוצאה של אלפי שקלים בשנה. שירות חדשני וחסר תקדים בישראל מציע אלטרנטיבה. Exon Games מזמין אותך להצטרף ליוזמה חדשה ומהפכנית שתשנה את כל מה שידעת על רכישת משחקים למחשב ולקונסולות. 

הבשורה החדשה לגיימרים

כמה פעמים זה כבר קרה לך? עוד לפני שהספקת למצות את המשחק האחרון שחסכת עבורו, כבר צצו עוד שניים שחיכית זמן רב שישתחררו לשוק. המרדף הבלתי פוסק הזה אחרי משחקי מחשב חדשים עשוי לגבות מאיתנו סכומים גבוהים מאוד. למרבה האירוניה, בעוד שעלויות המכשירים הדיגיטליים נמצאות בצניחה דרמטית, מחירי המשחקים נשארים גבוהים. כדי לשנות את המציאות הזו, זהו הזמן להתקדם לפתרון חדשני ושובר שוק שיאפשר לך לשלם מחירים נמוכים מאי פעם על המשחקים השווים ביותר.

משלמים, מורידים – מתחילים לשחק

הקמנו פלטפורמה שעוד לא נראתה בישראל הממצה את כל היתרונות של העידן הדיגיטלי. באתר האינטרנט שלנו, ניתן לבחור במשחקים המועדפים עליך מתוך מעל 3,000 מוצרים בחנות, לשלם בתהליך רכישה מאובטח, מהיר ונוח ולקבל קוד הפעלה לדוא"ל. לאחר הפעלת הקוד, כל מה שנותר לעשות הוא רק להוריד את המשחק ברישיון, להפעיל ולהתחיל ליהנות מהרכישה החדשה שלך. 

החנות שלנו מציעה הרבה יותר ממשחקים. עומדים לרשותך מאות פתרונות תוכנה עדכניים ואיכותיים במחירים שטרם נראו בשוק – מתוכנות אנטי וירוס ומערכות הפעלה ועד אופיס 2019. אל דאגה, אנחנו לא זורקים אותך למים – הצוות המקצועי שלנו זמין לך בכל עת ויספק לך תמיכה לאורך כל תהליך ההתקנה כדי להבטיח שהחוויה שלך מהמוצר תהיה מושלמת.

חיסכון של עשרות אחוזים בעלויות תוכנות ומשחקים 

צוות Exon Games מציע משחקים ותוכנות לכל מערכות ההפעלה והמכשירים ודואגים לחדש את היצע המוצרים שלנו באופן קבוע כדי להעמיד לרשותך את החידושים החמים ביותר. ניתן לחפש בקלות אחר משחקים ל-Xbox One או הגרסה האחרונה של אופיס. ליהנות ממבצעים משתלמים על משחקים חדשים למחשב או לרכוש באנדלים לתוכנות משרדיות במחירים שיהממו אותך. משחקים רבים באתר זמינים לך בטווח של עשרות שקלים בלבד. כדי לעבור לשלב הבא ולהתחיל לחסוך, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר כעת בטלפון 076-5994411 ולקבל את כל המידע והתמיכה הנדרשים לרכישה שלך.

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...