Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בית יבש הוא בית תקין

בית יבש הוא בית תקין
קרדיט: Canva

צנרת המים הנכנסים ויוצאים מהבית נוחה לנו מאוד לשימושינו היומיים, אולם יש בה סיכונים מסוימים כאשר קורות תקלות והיא דולפת ממקומות שונים. המקומות שבהם זה יכול לקרות לא מצטמצמים רק לחדרים הרטובים משום שהם יכולים לגרום לחלחול הנוזלים והלחות גם לחדרים אחרים. למעשה, כאשר זה קורה זה גורם לבעיות קשות לשלד ולתשתיות של המבנה וההשלכות של זה חמורות ביותר גם לשלמות המבנה וגם לבריאות ולאיכות החיים. לא תמיד מצליחים לתפוס את הבעיה בזמן אבל יש כמה סימנים שמעידים על כך שיש נזילות בבית ומחייבים טיפול. איתור נזילת מים כזאת חייב להיעשות רק על ידי מומחים שמשתמשים בציוד מתקדם משום שכיום כבר לא משתמשים בשיטות האגרסיביות של פעם, כמו שבירת אריחים, מרצפות וקירות על מנת לזהות את מקור הדליפה. היום כבר לא צריך לנחש כלל איפה הנזילה משום שיש מכשור מתקדם כמו מצלמות וציוד קולי וגלאים שונים שעוזרים לנו בעבודה המדויקת שלנו. חברת א.ר מומחים באיתור נזילות מים, רטיבויות וכשלים מציעים לכם את המומחיות הוותיקה שלהם באיתור הנזילות ותיקונן.

לצלם את הנזילות ולא לשבור קיר

שיטות מתקדמות לאיתור רטיבות על סמך ההבדלים בטמפרטורה בינה לבין קיר יבש הן הבסיס לעבודה עם מצלמה לאיתור נזילות מים. במקרים כאלה מפעילים את המצלמה במקומות שבהם חושדים בנזילה לאחר שמזרימים מים חמים, ומגלים היכן בדיוק מתפשטת הרטיבות מעבר לקו הצנרת, וכך מזהים את הנזילה ואוטמים אותה לפי הערכת הנזק שנגרם. יש סיבות שונות לכך שיש נזילה כזאת ולכן גם שיטות התיקון שלה משתנות לפי הבעיה. יש תיקונים שאפשר לעשות נקודתית דרך הצינור עצמו ויש לעתים נדירות נזק כזה שהוא כל כך רחב ומערכתי שחייבים לטפל בתשתית. ככלל, ככל שהצנרת ישנה יותר והבלאי שלה גדול יותר, כך גם גובר הסיכוי להחלפת הצנרת בעבודות תשתית מקיפות.

לקבל הערכת מחיר נכונה יותר

בעזרת המצלמות והגלאים השונים תוכלו לדעת בדיוק איפה הנזק וכמה זמן מטפלים בזה עד התיקון. רצוי לטפל בזה כמה שיותר מוקדם על מנת לצמצם את הנזק של התפוררות הקירות וחומי המילוי בגלל הרטיבות, ולכן הצעת מחיר לתיקון נזילות תלויה גם במידת הדחיפות שלה. בכל מקרה, חשוב לדעת שלא חייבים לשבור את הקיר כדי לתקן אם זה לא הכרחי. גם בשטחים גדולים אפשר לאתר כל מקור נזילה ולתקן זאת בזמן ובמחיר סביר, ואת זה מציעים לכם בחברת א.ר מומחים לתיקוני אינסטלציה מתקדמים.

כתבות מעניינות נוספות
להתחיל מחדש ללא חובות? זה אפשרי
עסקים שנקלעו לקשיים כלכליים הולכים בדרך כלל לגופים הפיננסיים הגדולים...
עונת הקיץ בפתח: לאיזה סוגי פרחים ניתן לצפות?
ככל שהשמש מטפסת גבוה יותר והימים מתארכים, נדמה שהאדמה עצמה...
צפון יוון המופלאה
מה המשמעות של יוון עבורכם? בעוד שרבים מדמיינים חופים זהובים,...
האם כדאי לבחור שירותי אריזה בתהליך מעבר דירה?
לעבור דירה זה לא דבר קל. על אף שמדובר על...
עורכת דין אולגה קוטלניקוב – אילו שירותים משפטיים תוכלו לקבל מהמשרד שלנו?
כשאתם זקוקים לסיוע משפטי בתחום האזרחי, הדרך הקלה ביותר למצוא...
חברת סיליס מערכות חשמל: השירותים החדשניים שהופכים את החיים לקלים יותר
חברת מערכות חשמל, SELES, רכשה ניסיון רב שנים במעורבות בפרויקטים...
מרכז לימודים אלון: לעידוד ההתפתחות המקצועית
אם אתם עומדים כעת בצומת דרכים בחיים, תוהים לאן לפנות...
החשמלאי שיציל אתכם מכל תקלת חשמל בחיפה
תושבי חיפה שסובלים מתקלות בחשמל או כאלו שזקוקים להתקנה ותיקון...
הסכם זוגיות
הסכם זוגיות
זוגות בתחילת דרכם כיום מעדיפים להתנהל ולהתנהג בחוכמה וברציונליות האחד...
כמה דברים שחשוב לדעת לגבי חוזים
חוזה הוא הסכם בעל תוקף משפטי אשר ניתן לאכיפה ע"י...