תקופה זה הנה מאתגרת ביותר עבור כולם, אך ישנם אנשים שחייבים סיוע על מנת לעבור אותה כראוי, מקשישים ועד משפחות שנקלעו למצבים כלכליים מורכבים.
על מנת לתת מענה ולסייע כמה שניתן לכל דורש בקהילתנו, מתנ"ס נווה יוסף של החברה למתנ"סים החליטו להקים מערך שיחות תמיכה טלפוניות שנועדו הן ליצור אינטראקציה לכל מי שקשה לו בבידוד והן על מנת לתת מענה פיזי בהתאם לצורך. במסגרת הפעילות, קבוצת מתנדבים ואנשי צוות קיבלו רשימות של תושבים שיהיו איתם בקשר פעמיים בשבוע.
דובב רושינה, סמנכ"ל מתנ"ס נווה יוסף מסר: "אנו עושים זאת הן על מנת שתהיה להם הרגשה שמישהו איתם ולהשאיר אותם בבידוד אך לא בבדידות והן במטרה לסייע במה שצריך, ברגע שעולה מצוקה אנחנו מעבירים לרווחה או מחפשים פתרון אחר ודואגים שיטופל".
לדברי מתנדבת במיזם, שביקשה להישאר בעילום שם: "אני שמחה לנצל את הזמן שהתפנה כעת בשל עצירת השגרה לטובת סיוע לקהילה שלנו לעבור את התקופה המאתגרת הזו, במקום לשבת מול המסכים, אני מרגישה שאני עושה משהו מועיל ומציל".
כמובן, גם במידה והמתנדבים לא יצרו קשר, והנכם זקוקים לסיוע, מוזמנים לפנות לעטרה כהן מרכזת הפרויקט בהודעת ווטסאפ לטלפון 050-689-5157 וננסה לעזור ככל שניתן.
מנכ"ל המתנ"ס מר שמעון יפרח: "אני מבקש להודות לכל המתנדבים והמתנדבות ואנשי הצוות שעושים עבודת קודש מכל הלב ונותנים השראה לכולנו ומרגשים אותנו כל יום מחדש. אנחנו גם נערכים עד כמה שניתן ליום שאחריי המשבר ומאחלים בינתיים בשורות טובות לכולם ושנחזור במהרה לפעילות בשגרה".