Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפשר גם אחרת: להצליח עם לקות למידה

אפשר גם אחרת: להצליח עם לקות למידה

בעולם שבו יותר ויותר ילדים ומבוגרים מאובחנים כבעלי לקות למידה, מסתבר שגם מי שמתקשה לקרוא או לכתוב יכול להצליח אם רק יקבל את הכלים הנכונים ואת הליווי המתאים. אז גם אם נדמה לכם שהמצב הקיים גוזר את גורלו של הילד, כדאי שתדעו שיש דרכים נוספות לפעול. איך עושים את זה? לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם ליאור דגן, מפתח שיטת רבדים.

 אפשר גם אחרת: להצליח עם לקות למידה

כל אחד והלקות שלו

האמת המצערת היא שלא כל לקות למידה ניתן לזהות במדויק, ולא לכל בעיה ניתן לתת שם יחיד וברור. יכול להיות שהם מפגינים קשיים בנקודות שונות, בין אם יש להם לקות קריאה, כתיבה או קושי בפתרון תרגילים בחשבון. עם זאת, יש גם דרך לזהות את הבעיות באופן נקודתי, לבודד את הקשיים ולסייע לתלמיד להתמודד עם הבעיות הללו כדי להצליח, לרכוש את המיומנויות הדרושות ולהגיע לביצועים מצוינים שיקדמו אותו לכל היעדים שלו. שיטת האבחנה והלמידה הייחודית של ליאור דגן מעניקה את הסיוע הזה לתלמידים עם קשיי למידה, וזוהי ההזדמנות שלהם לחולל שינוי אמיתי.

משקמים את הביטחון העצמי

חשוב לזכור שעם לקויות למידה שונות אפשר להתמודד, ויש היום שפע של כלים פרקטיים שיסייעו לילדים להצליח בלימודים גם אם הם מתקשים לחבר צלילים למשפטים, לקרוא ברצף או לכתוב ללא שגיאות כתיב. בעבודה נכונה ניתן להתמודד עם האתגרים הללו ולסייע לילדים גם בתחומים אחרים. בניית בטחון עצמי – משימה שנתפסת כמורכבת אצל מי שסובל מלקות למידה – היא חלק בלתי נפרד מהתהליך הזה, והיא ללא ספק קריטית.

פתרון אפקטיבי: מורה להוראה מתקנת

אחד הכלים האפקטיביים ביותר שעומדים לרשותם של הילדים הוא הוראה מתקנת, והוא מספק טיפול ללקויות למידה שונות. הרעיון כאן פשוט: מורה פרטי להוראה מתקנת עוזר לילד לאתר את הטכניקה שמתאימה בדיוק עבורו. עם הכלים הללו יוכל לשפר את הקריאה, את הכתיבה, את פתרון הבעיות וכל אתגר אחר שניצב בדרכו במהלך הלימודים. כך הוא יכול לשפר את הכישורים והמיומנויות הדרושות כדי להגיע רחוק הרבה יותר.

אז שלא יעצרו אתכם

אם כן, לימוד קריאה לילדים מתקשים, שיפור מיומנויות הכתיבה ושדרוג מיומנויות הלמידה בכלל, כל אלה אפשריים – גם כאשר הילדים מפגינים קושי מובהק בתחום כזה או אחר. שיטת העבודה של ליאור דגן, האבחון המדויק ותוכנית העבודה המותאמת לכל ילד על פי צרכיו, כל אלה יחד תורמים להצלחת הילדים וליצירת שינוי של ממש. אתם מוזמנים ליצור קשר עם ליאור כבר עכשיו בטלפון 052-2933025.

כתבות מעניינות נוספות
טרנדים בטבעות נישואין לנשים
החלטתם שכן? עכשיו הגיע הזמן לבחור את הכוכבת הבלתי מעורערת...
לוקו- מקסיקו מגיעה לחיפה
זה מתחיל בנשנוש ומסתיים בארוחה שלמה- הטורטיות הממולאות של לוקו...
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל
קריאת מגילה ביקנעם בסימן הוקרה לחיילי צה"ל חגיגות פורים ביקנעם נפתחו...
טיפים ועצות שימושיות לבחירת המצעים המושלמים עבור המיטה שלכם
סדינים שמתאימים בדיוק למיטה שלכם חיוניים לשנת לילה שלווה וליצירת...
אילו אטרקציות ייחודיות לזנזיבר?
זנזיבר, פנינה טרופית וחבל ארץ של טנזניה, מציעה שילוב מושלם...
אין ברירה – צריך להוריד את הרכב מהכביש
בעלי רכבים רבים מגיעים בשלב מסוים למצב שבו הרכב שלהם...
יש הופעות אותן לא כדאי להחמיץ
אנחנו בני האדם, מאז ומתמיד, רצינו להכיר את מה שנמצא...
כל מה שאתם צריכים שיהיה בחנות החיות שלכם
אם יש לכם חית מחמד חדשה, אתם צריכים למצוא חנות...
דירה דיסקרטית- חוויה קצת שונה לבילוי בעיר
דירה דיסקרטית היא דירה רגילה שבה תוכלו לפגוש נשים לשירותי...
מקום למסיבת רווקות במרכז
אתן מחפשות מקום למסיבת רווקות במרכז כי אחת מהחברות הכי...