Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איתור מים במקרי נזילה – שומרים על תשתיות איתנות לבית

איתור מים במקרי נזילה – שומרים על תשתיות איתנות לבית

מים בין קירות בית המגורים שלכם יכולים לגרום לנזקים מבניים ורפואיים מסוכנים. החל מחשש לעמידות המבנה ועד לעובש מסוכן, חוסר טיפול בנזילות מים יכול להיות בעיה חמורה עם השלכות לעתיד. לכן, יותר ויותר ישראלים מכירים בחשיבות של פעולות לאיתור נזילות ומשקיעים משאבים במציאת איש מקצוע למשימה. למידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת תרמופלקס.

איתור מים במקרי נזילה – שומרים על תשתיות איתנות לבית

החיפוש אחר המטמון

בכל הנוגע אל איתור נזילות מים, מדובר במשימה אשר דרשה בעבר סבלנות רבה. ללא האפשרות להשתמש בעזרים טכנולוגיים, אינסטלטורים נאלצים לבצע קידוחים במיקומים אקראיים על מנת למצוא את מקורות הנזילה. קידוחים אלו יצרו חורים רבים בקירות הבית, לכלוך והמון כאב ראש, ועם הזמן הפכו ללא יעילים כלל.

 

ללא צורך ברמזים

כיום, ביצוע פעולות איתור רטיבות מתנהל בצורה שונה בתכלית. לא עוד קידוחים מיותרים, אלא אם שימוש באביזרים טכנולוגיים מדרגות שונות. החל מציוד סאונד ועד למצלמות טרמיות משוכללות, לכל אינסטלטור ממוצע יש מגוון כלים איתם הוא עובד באופן קבוע על מנת ליצור תמונה מלאה של הבית על מערכות הצנרת שלו. כך ניתן לתת מענה לכל פגיעה או בלאי של צינורות, גם במיקומים קשים מאוד לאיתור וליצור מערכות לניתור דליפות מדויקות ומקצועיות. טיפול נכון יכול לצמצם את השפעת המים ולשמור על מבנה תקין למגורים.

 

טכנולוגיות שמשנות את כללי המשחק

חוששים שמא ישנה נזילה באחד מקירות המבנה? זיהיתים סימני רטיבות על הקירות? השימוש בטכנולוגיות צילום צנרת ביוב או צילום טרמי יסייע באיתור מקור הבעיה ומיקומה, כמו גם בטיפול בה.

למעשה, השימוש במצלמה לצורך איתור רטיבות בקיר חיצוני הינו קל ויעיל מאוד. צוות האינסטלציה מגיע למקום ופורס את הציוד הנדרש – סיבים אופטיים, מצלמות וגם כלים לתיקון. מבלי להשקיע זמן בחיפושים מיותרים, צילום האזור החשוד בנזילה מאפשר קבלת מידע מלאה ורחבה על המתרחש מאחורי אותם קירות הבית. במידה וקשה לאתר את מקור הנזילה, ניתן לבצע איתור בעזרת מצלמה המוחדרת למערכת הצינורות ויכולה לתת תמונה מלאה מבפנים של כל מה שקורה בצנרת. כך, המיקום המדויק של הנזילה נחשף והאינסטלטור יכול לבצע במיידיות תיקון. עמידות האיטום מאפשר לכם לגור עוד שנים רבות בית ולחיות בשגרה מלאה ללא חשש מעובש או תקלות מים חוזרות.

צוות האינסטלטורים של חברת תרמופלקס מבצע עבודות איתור ותיקון צנרות לכל מבנה ובכל רמת פגיעה. אנו מאתרים את מקור המים כל ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים חדישים ומאפשרים לכם כבעלי המבנה לדעת מה המצב לאורך כל הדרך. לאחר שתבחרו את צורת הטיפול אנו נבצע איטום מוחלט של מערכות המים בבית. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-5422805

כתבות מעניינות נוספות
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...
כיצד לבחור את המצעים המדויקים עבורכם?
כדי לשמור על שינה איכותית ונוחה, יש צורך לבחור במצעים...
"אני מרגישה צעירה יותר לפחות ב-10 שנים"- המהפך של ילנה ויטנברג
ילנה ויטנברג חכמון, בת 47, רופאה, תושבת נשר ואם ל-2,...
שכונות להשקעה בחיפה עם פוטנציאל להתחדשות עירונית
שנת 2023 הייתה שנה של האטה בענף הנדל"ן הישראלי, שנראה...
איך תנקו את הבית לפסח בקלות
אז הגיע הרגע הזה בשנה, כמה ימים אחרי שפורים כבר...