Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין עשן בלי אש

אין עשן בלי אש

אין עשן בלי אש – מדובר בביטוי מוכר. עם זאת, רבים מאתנו נאלצים להתמודד עם מציאות מורכבת; אירועים בלתי צפויים בהם יש לא רק עשן אלא גם שריפה. במילים אחרות, ובין אם מדובר ביום שגרתי לכאורה במשרד, ערב שקט מול הטלוויזיה בסלון או שמא מדובר בערב בנות באחד מבתי הקפה – כדי שנוכל לנהל את שגרת יומנו על הצד הטוב ביותר, חשוב ביותר לרכוש מערכות מתקדמות לצורך גילוי וכיבוי אש. נדגיש כי התקנתן של מערכות אלו יתבצעו אך ורק על ידי אנשי מקצוע מנוסים ובהתאם לנהלים ולתקנים המחמירים ביותר.

אין עשן בלי אש

זה יכול לתפוס אותנו ברגעים הפחות הצפויים – החל מהליכה לשירותים של המשרד או שמא בכניסה לתוך ביתנו החמים והקט – שריפה או גילוי של עשן הם סימן לסכנה. כדי שנוכל להתמודד עם מצבים אלו היטב, להציל חיי אדם ולמזער נזקים ברכוש ככל הניתן – מומלץ ביותר לשתף פעולה עם חברת י.מ.מ גילוי וכיבוי אש. חברה זו מתמחה בתכנון, ביצוע ותחזוקה של מערכות גילוי אש. וזאת, בזכות צוות העובדים המומחה, המנוסה והמיומן שאנו מעסיקים. למה אתם מחכים, היכנסו עוד היום לאתר האינטרנט, קראו בהרחבה על השירותים שאנו מעניקים וקבעו אתנו פגישת ייעוץ בהקדם.

פעולה מידית במקרים של שריפה

כאשר היינו קטנים, לימדו אותנו להיזהר כאשר אנו משתמשים בגפרורים. עם זאת, בבגרותנו למדנו כי ישנן סיבות רבות היכולות ליצור עשן, לחמם את חלל החדר ואף ליצור שריפה. במקרים אלו, בהם מתלקחת אש, חשוב ביותר להזמין מכבי אש. עם זאת, ועד שהם יגיעו למשרד או לדירה שלכם, אנו ממליצים לכם להתקין ציוד כיבוי אש מקצועי, מרשים ואיכותי; ציוד אשר יצמצמם את חומרת הנזקים, יתריע כאשר הטמפרטורה עולה ועוד. בין אם מדובר במטף לכיבוי אש, צינורות או גלגלוני כיבוי – על מוצרים אלו לעמוד בתקנים הרלוונטיים.

במקביל לכך, עומד בפניכם פתרון מומלץ לא פחות: מערכות ספרינקלרים. פתרון זה הינו מיעוד למנעד רחב של עסקים ותעשיות. וזאת, בשל הטכנולוגיה החדישה בה הוא נעזר. חשוב לציין כי מערכת הספרינקלרים מחזיקה ביתרונות רבים: החל מכיבוי מהיר של השריפה ועד פעולה באופן מידי – אין ספק שתקבלו את המענה המושלם והמקיף ביותר.

לפעול לפי הנהלים

לאורך השנים האחרונות, אנו רואים כיצד החידושים הטכנולוגיים משפיעים לטובה על איכות חיינו; השפעה הבאה לידי ביטוי גם במסגרת פיתוח מערכות גילוי אש ועשן. חוששים שמא תפרוץ שריפה בביתכם והילדים ייפגעו? מעוניינים להתקין מערכות אלו בעסק בבעלותכם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת י.מ.מ גילוי וכיבוי אש. חברה זו חורטת על דגלה לשרת את קהל לקוחותיה על הצד הטוב ביותר. וזאת, תוך התקנת מערכות גילוי אש ועשן, תכנון וביצוע תכניות בטיחות ותיקי שטח – תוך עמידה במגוון הנהלים והתקנים המחמירים ביותר.

כתבות מעניינות נוספות
ספה ייחודית ונוחה באופן בלתי רגיל
אחת הדרכים ליהנות מנוחות מקסימלית וכן גם מיעילות זה באמצעות...
כיצד אפשר לעזור לכם מול הרשויות?
חילוקי הדעות שיש בין שמאים נובעים לא פעם מההשתייכות שלהם...
כשאתם בבעיה התקשרו למי שבאמת יכול לעזור לכם
מעצר או חקירה, הסתבכות בפלילים ועם המשטרה, כל אלה אירועים...
חשיבות ביצוע בדק בית גם בדירות חדשות
אחד השיקולים לרכישת דירה חדשה מקבלן הוא שהכניסה היא לדירה...
השירות שעוזר לכם להתנהל גם בחו"ל באופן חוקי
מדינות שונות מחוקקות חוקים משלהן אבל יש משהו שמשותף לכולן...
מתי נבצע טיפול שיניים לילדים בהרדמה מלאה?
משרד הבריאות קבע נוהל שמורה על ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה...
כיצד תדעו שאתם סובלים מדיסלקציה בגיל מבוגר?
דיסלקציה היא לקות למידה אשר לא פעם מזהים בגילאי בית...
חזרה לחיים ללא כאבים: ניתוח מפרק הירך
ניתוח החלפת הירך זהו בעצם הליך כירורגי, במסגרתו מסירים לגמרי...
דיקור סיני בנהריה - מרפא לגוף ולנפש בלב הגליל המערבי
בלב הגליל המערבי, בין הרי הגליל ולחופי הים התיכון, שוכנת...
כל מה שחשוב לדעת לקראת רכישת מסנן אוויר
התפקיד של מסנן האוויר הוא להבטיח אוויר נקי לנשימה. ניתן...